Pitäisi löytää hotelli Budapestista kahdeksi yöksi. Ensimmäinen ja luultavasti ainoa reissu sinne päin joten voi sijoittaa myös yöpymiseen hieman enemmän. Vaikeaa vaan kun ei tunne koko kaupunkia yhtään, eikä tiedä missä mitäkin on. Google ja matkaoppaat auttavat tietysti, mutta vaan rajallisesti.
Haluaisin hotellin jonka huoneista näkyisi Tonava mahdollisimman hyvin. Olen katsellut paljon eri vaihtoehtoja ja Sofitel Chain Bridge vaikuttaa hyvältä. Vieressä on myös InterContinental mutta Sofitel on saanut paremmat arviot.
Ketjusilta on ihan vieressä, ja katsoin että myös esim. Parlamenttitalo on lyhyen joenrantakävelyn päässä.
Voisiko joku Budapestia paremmin tunteva vilkaista tätä karttaa ja kertoa mielipiteensä hotellin sijainnista:
http://maps.google.com/maps?hl=en&gs_rn=8&gs_ri=psy-ab&cp=12&gs_id=8p&xhr=t&q=sofitel chain bridge&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&biw=1920&bih=976&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Kiitos etukäteen!
Tonava-näkymät hotellista?
10
276
Vastaukset
- Tervetuloa Budaan
Marriott , on yksi vaihtoehto toinen olisi Hilton. Tai tule meille asumaan
- Reissu edessä
Hilton Budapest West End näyttää olevan aika kaukana joesta, Hilton Budapest samoin.. Näkyyköhän joki kunnolla kumpaankaan? Budapest Marriott on todellakin yksi vaihtoehto.
Olen katsellut kaiholla Four Seasons Gresham Palacea mutta se menee kyllä budjetin yli; kaksi yötä yli 800 euroa ja sekin hotellin pienimmästä huoneesta. Sofitelista saisi sviitin korkealta kahdeksi yöksi 580 eurolla.
- Hotell Gellert
Hilton on myös Budapuolella . Mathiaksenkirkon vieressä.
Hotell Gellert on kanssa hyvä vaihtoehto. Hieno kylpylä hotellin yhteydessä ja kuuluisa.
Minä menisin Gellertiin - noniinjoo
Olen asunut tuossa hotellissa muinoin. Omasta huoneestani ei näkynyt kyllä Tonavasta vilaustakaan, mutta kyllähän se hyvin näkyy jos huone sattuu olemaan joelle päin ja riittävän korkealla. Sama on tilanne jokseenkin kaikissa Tonavan rannan tuntumassa sijaitsevissa hotelleissa. Niistä ainoastaan Marriott lupaa, että joka ainoasta huoneesta on näkymä joelle. Kaikissa muissa se on vain huoneen sijainnista kiinni.
- Tonavalle päin
Eiks ole mahdollista huonetta tilattaessa , vaatia huonetta Tonavalle päin.
Luulen , että rahalla siitä selviää. - ed.
Tonavalle päin kirjoitti:
Eiks ole mahdollista huonetta tilattaessa , vaatia huonetta Tonavalle päin.
Luulen , että rahalla siitä selviää.On toki. Se pitää vain huomata tehdä ja toivoa että toive noteerataan. Itse en kaivannut mitään jokinäkymää enkä sellaista toivonut, koska olin käynyt Budapestissä jo niin usein, että Tonava oli kyllä tullut tutuksi.
- Gresham
Jos haluat vain parasta niin majoitu Gresham palatsiin http://www.fourseasons.com/budapest/
- Reissu edessä
Kuten sanoin edellisessä viestissäni:
"Olen katsellut kaiholla Four Seasons Gresham Palacea mutta se menee kyllä budjetin yli; kaksi yötä yli 800 euroa ja sekin hotellin pienimmästä huoneesta. "
Budjetti on ikävä kyllä oltava ja se on max. 350 euroa per yö ja sillä hinnalla haluaisin jo vähän "extraa" eli isomman huoneen ja näköalalla.
Muutenhan tuo Gresham Palace on aivan ihanan näköinen, ja TripAdvisorin käyttäjien mielestä Budapestin paras hotelli.
- Why not ?
Sorry, en huomannut että olit jo noteerannut tuon hotellin.
Marriot on ulkoa kauhean näköinen -70 luvun betonihässäkkä mutta huoneet toki remontoitu ja sisätilat ok. Siellä on ylimmässä kerroksessa kaupungin upeimmalla näköalalla varustettu kuntosali ja erinomainen sunnuntaibrunssi. - mene sinne
Hiltonista näkyy Tonavalle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882