Blondin taksimatka

brunetti

Blondi ajoi taksilla kohti ravintola Bub Brunettia.Puolimatkassa hän näki tienlaidassa lehmän.Käskettyään taksin pysähtyä hän kävi kysymässä lehmältä lähtisikö tämä hänen mukaansa oluelle.
-"minulla on joka paikkaan porttikielto,joten en taida lähteä!"
-"mutta hei otetaan kalsarikännit ja pyöritään heinissä!?" sanoo blondi.
-"mutta sehän kyllä käy minulle!" vastaa lehmä.
Blondi lähti taksilla hakemaan olutta.Hän osti myös pikkupurtavaksi suolapähkinöitä.
Takaisin pellolle päästyään blondi ja lehmä joivat urakalla olutta, kun lehmä yhtäkkiä tokaisi;
-"minä olen pähkinöille allerginen,,,mutta ottaisiko blondi maitoa?"

HAHHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAA!!!!
TÄÄ ON VARMASTI PARAS VITSI MIKÄ ON KEKSITTY!!!
HAHAHAAAHAHAHAAAAHAHAHAAAAAAAAAHAHAAAHA!!!!

22

6605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke

      joo ihan kiva....kai...
      :))

      • mie

        itekkö keksit???


      • brunetti
        mie kirjoitti:

        itekkö keksit???

        en keksinyt itse vaan kuulin ja ihastuin,,,en oo hetkeen kuullut näin hyvää vitsiä,,,luulen että tämä löytyy kyllä jostain PARHAAT VITSIT kirjasta!!!
        AIVAN HERVOTON!!!


      • kiggy
        brunetti kirjoitti:

        en keksinyt itse vaan kuulin ja ihastuin,,,en oo hetkeen kuullut näin hyvää vitsiä,,,luulen että tämä löytyy kyllä jostain PARHAAT VITSIT kirjasta!!!
        AIVAN HERVOTON!!!

        en tajunnu


      • brunetti
        kiggy kirjoitti:

        en tajunnu

        se blondi osti suolapähkinöitä mut lehmä olikin niille allerginen.ja sitten se lehmä tarjoskin vastavuorosesti blondille maitoa!
        siis aivan hulvaton juttu,ei tätä voi tekstaten kertoo!!!
        mahtava vitsi!!!!
        monet ovat nauraneet katketakseen, kun olen tän kertonut!!!!
        hahahahaaaahahahaaaa!!!!!


      • voivoi

        tossa ny ei ollu mitään järkeä......


    • turta

      meni kyllä vähän yli hilseen

      • qui

        Oliko se lehmä oikeesti sonni, vai?


      • PIILOBLONDI
        qui kirjoitti:

        Oliko se lehmä oikeesti sonni, vai?

        En oo onneks ainoo joka ei älynny. olikse blondi allerginen maidolle?


      • blondi myös
        PIILOBLONDI kirjoitti:

        En oo onneks ainoo joka ei älynny. olikse blondi allerginen maidolle?

        eikun maito oli allerginen blondille !!!!

        eihän blondivitseissä ole mitään järkeä !!!!!!!!!!


      • isosisko
        blondi myös kirjoitti:

        eikun maito oli allerginen blondille !!!!

        eihän blondivitseissä ole mitään järkeä !!!!!!!!!!

        Erittäin hyvä vitsi,jopa minäkin ymmärsin.Eikun lisää pikkuvelj...........


    • svenni8s

      ei voi oollaaa toottaaaa,,,aivan mahtava juttu,,,,,lisäää näitä,,,,,

    • yks blondi

      en ensin oikein tajunnut, mutta kaverini onneksi auttoi ja sitten meinasin tikahtua. kerrankin todella hyvä ja mukava blondivitsi.hienoa!

    • tyhmäkö?

      minä taas en ymmärtänyt eikä kukaan mun kavereistakaan oikein jyvälle päässyt!
      voisko joku selittää mikä juju tuossa on?!

      • taneli

        no ei tuota kyllä kukaan ymmärräkkään, liekö etes ite kirjoittaja?!!!!!!


      • just me.
        taneli kirjoitti:

        no ei tuota kyllä kukaan ymmärräkkään, liekö etes ite kirjoittaja?!!!!!!

        No juu.... Voiskos tuo vitsinkirjoittaja Enonen sen selventää meille kaikille? Moni kun ei sitä tajunnut.... No mutta silti pitäähän sille nauraa BHUAAHAHHAHHHAHHAAAAAAHAAAAHAHAHHHAAAAAHEHEHEHEHEEEEHHAAHHAHSDHPID!!!!!!!!!!!!!!!


    • ...................

      ?????????????????????????????????????????????????????

    • joooooooooooooooooooooooooooo

      EI TAJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

    • Henrys bubi

      no joo....kyllä taas oli yks tyhmä blondivitsi kaikkien muiden jatkoksi!!!!!!!

    • loistoa

      loistoa loistoa loistoa.....

    • sinttu

      tää oli ehottomasti paras,,,pie tuo,,sul on miun luonne,,, sitä en varasta,,,haaahhaaaahhaaa

    • haaaaaaaaaaaaa

      haaaaaaahaaaaahaaaaaahaaaaahaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa.mut kulla o huvaa oluttaaaaaaaa,,,haaahaaaahaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe