Blondi ajoi taksilla kohti ravintola Bub Brunettia.Puolimatkassa hän näki tienlaidassa lehmän.Käskettyään taksin pysähtyä hän kävi kysymässä lehmältä lähtisikö tämä hänen mukaansa oluelle.
-"minulla on joka paikkaan porttikielto,joten en taida lähteä!"
-"mutta hei otetaan kalsarikännit ja pyöritään heinissä!?" sanoo blondi.
-"mutta sehän kyllä käy minulle!" vastaa lehmä.
Blondi lähti taksilla hakemaan olutta.Hän osti myös pikkupurtavaksi suolapähkinöitä.
Takaisin pellolle päästyään blondi ja lehmä joivat urakalla olutta, kun lehmä yhtäkkiä tokaisi;
-"minä olen pähkinöille allerginen,,,mutta ottaisiko blondi maitoa?"
HAHHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAHAHAAAA!!!!
TÄÄ ON VARMASTI PARAS VITSI MIKÄ ON KEKSITTY!!!
HAHAHAAAHAHAHAAAAHAHAHAAAAAAAAAHAHAAAHA!!!!
Blondin taksimatka
22
6605
Vastaukset
- keke
joo ihan kiva....kai...
:))- mie
itekkö keksit???
- brunetti
mie kirjoitti:
itekkö keksit???
en keksinyt itse vaan kuulin ja ihastuin,,,en oo hetkeen kuullut näin hyvää vitsiä,,,luulen että tämä löytyy kyllä jostain PARHAAT VITSIT kirjasta!!!
AIVAN HERVOTON!!! - kiggy
brunetti kirjoitti:
en keksinyt itse vaan kuulin ja ihastuin,,,en oo hetkeen kuullut näin hyvää vitsiä,,,luulen että tämä löytyy kyllä jostain PARHAAT VITSIT kirjasta!!!
AIVAN HERVOTON!!!en tajunnu
- brunetti
kiggy kirjoitti:
en tajunnu
se blondi osti suolapähkinöitä mut lehmä olikin niille allerginen.ja sitten se lehmä tarjoskin vastavuorosesti blondille maitoa!
siis aivan hulvaton juttu,ei tätä voi tekstaten kertoo!!!
mahtava vitsi!!!!
monet ovat nauraneet katketakseen, kun olen tän kertonut!!!!
hahahahaaaahahahaaaa!!!!! - voivoi
tossa ny ei ollu mitään järkeä......
- turta
meni kyllä vähän yli hilseen
- qui
Oliko se lehmä oikeesti sonni, vai?
- PIILOBLONDI
qui kirjoitti:
Oliko se lehmä oikeesti sonni, vai?
En oo onneks ainoo joka ei älynny. olikse blondi allerginen maidolle?
- blondi myös
PIILOBLONDI kirjoitti:
En oo onneks ainoo joka ei älynny. olikse blondi allerginen maidolle?
eikun maito oli allerginen blondille !!!!
eihän blondivitseissä ole mitään järkeä !!!!!!!!!! - isosisko
blondi myös kirjoitti:
eikun maito oli allerginen blondille !!!!
eihän blondivitseissä ole mitään järkeä !!!!!!!!!!Erittäin hyvä vitsi,jopa minäkin ymmärsin.Eikun lisää pikkuvelj...........
- svenni8s
ei voi oollaaa toottaaaa,,,aivan mahtava juttu,,,,,lisäää näitä,,,,,
- yks blondi
en ensin oikein tajunnut, mutta kaverini onneksi auttoi ja sitten meinasin tikahtua. kerrankin todella hyvä ja mukava blondivitsi.hienoa!
- tyhmäkö?
minä taas en ymmärtänyt eikä kukaan mun kavereistakaan oikein jyvälle päässyt!
voisko joku selittää mikä juju tuossa on?!- taneli
no ei tuota kyllä kukaan ymmärräkkään, liekö etes ite kirjoittaja?!!!!!!
- just me.
taneli kirjoitti:
no ei tuota kyllä kukaan ymmärräkkään, liekö etes ite kirjoittaja?!!!!!!
No juu.... Voiskos tuo vitsinkirjoittaja Enonen sen selventää meille kaikille? Moni kun ei sitä tajunnut.... No mutta silti pitäähän sille nauraa BHUAAHAHHAHHHAHHAAAAAAHAAAAHAHAHHHAAAAAHEHEHEHEHEEEEHHAAHHAHSDHPID!!!!!!!!!!!!!!!
- ...................
?????????????????????????????????????????????????????
- joooooooooooooooooooooooooooo
EI TAJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
- Henrys bubi
no joo....kyllä taas oli yks tyhmä blondivitsi kaikkien muiden jatkoksi!!!!!!!
- loistoa
loistoa loistoa loistoa.....
- sinttu
tää oli ehottomasti paras,,,pie tuo,,sul on miun luonne,,, sitä en varasta,,,haaahhaaaahhaaa
- haaaaaaaaaaaaa
haaaaaaahaaaaahaaaaaahaaaaahaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa.mut kulla o huvaa oluttaaaaaaaa,,,haaahaaaahaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402