Myydään kakkoskoneena ollut, vähän käytetty Hp pavilion dv7-1260eo 17-tuumanen läppäri. Koneen akku on tyhjä, eli sen joutuisi uusimaan tai käyttämään läppäriä virtajohdolla. Koneessa prosessorina AMD Turion X2 mobile processor RM-74 / 2.2 GHz ( Dual-Core) , muistia 4 gb, 400 gt kovalevy, näytönohjain ati mobility radeon hd 3650 ja polttava dvd-asema. Koneesta löytyy monia liittimiä (mm. hdmi & vga). Lue tarkemmin esim. osoitteesta http://www.cnet.com/laptops/hp-pavilion-dv7-1260eo/4507-3121_7-35273339.html
Vaihto onnistuu Jyväskylän alueella, mutta postittaminenkin onnistuisi.
Yhteydenotot sähköpostitse!
Hinta: 110 €
Yhteystiedot: [email protected]
O: Hp Pavilion dv7-1260eo 17" läppäri
jla1
3
305
Vastaukset
- jpk00
olisin kiinnostunut tuosta koneesta mutta minulla ei ole viälä vanhemmilta lupaa ostaa tuota tietokonetta niin voisitko sinä pitää sitä varattuna minulle noin 2 päivää ellei se ole mennyt viälä ja otan sitten yhteyttä myöhemmin :-)
- 150 ainakin
Tosta koneesta vois pyytää enemmänkin, ihme jos ei mee kaupaksi.
- heba2
Voisin ostaa ton sun koneen.Laitatko mulle mailia.
[email protected].
Terv.Heikki Vuorinen
salala-ampujankatu 7d15
65370 vaasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3803Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41550
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521