Kävin lääkärillä ajoittaisen erektio-ongelman vuoksi (välillä siis seisoo ja välillä ei). Lääkäri halusi teettä minulle testejä ennen lääkereseptin myöntämistä. Testeissä ei löytynyt mitään poikkeavaa, joten postissa tuli kotiin myöhemmin 1x 8kpl sildenafil lääkeresepti. Käytin reseptin loppuun ajatuksena, että en enää tarvitsisi lääkettä myöhemmin. Luulin, että kaikki toimisi kun vain sain varmuuden ettei minussa ole mitään ongelmaa ja tuollaisella pikku kuurilla vähän rutiinia alle.
No ongelmat jatkuivat kuurin loputtua ja nyt olisi pikaista tarvetta lääkkeelle. Miten saan uusittua reseptin mahdollisimman nopeasti ja uusitaanko sitä ollenkaan ilman lääkärikäyntiä?
Sildenafil -reseptin uusiminen
nuorimies1231
5
1752
Vastaukset
- hest1
Testatiinko laskimovuodon mahdollisuus?
- aloittaja123434
Ei testattu. En muista enään, mitä kaikkea testattiin mutta ainakin testosteronitaso. Yhteensä 5 putkea verta taisivat ottaa ja virtsanäyte
- lääkäriin
otat lääkäriin yhteyttä..
- 112233
Minä oon käyttänyt PRELOXIA JA HYVIN ON TOIMINUT.
- vbnmmmn
Jos se oli kokeilu, niin se oli siinä. Talonpoikaisjärjen mukaan otat yhteyttä lääkäriisi, että saat normaalin vuoden reseptin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368