Kuviin tunnisteiden lisäämisen pitäisi helpottaa kuvien löytämistä. Se helpottaakin kuvien löytämistä tietyn kansion sisällä, mutta onko mahdollsita saada tunnisteita siten, että saisin haettua kuvia tietyllä tunnisteella jokaisesta koneellani olevasta kuvakansiosta? Tai onko jotakin muuta vastaavaa keinoa?
Vastaukset 4
Käyttöjärjestelmän haku-ominaisuuksia käyttämällä.
Windows 7 järjestelmässä etsiminen kaikista kansioista tapahtuu seuraavan ohjeen viimeisen kohdan mukaisesti.
"Tiedoston tai kansion etsiminen"
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/find-a-file-or-folder- aloittaja__
Suuren suuri kiitos! :)
- TimoTT
Ja tässä ohjeet, miten voit lisätä ihan kunnon tägitkin kuviin
http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/tag-pictures-so-theyre-easier-to-find
(toivottavasti enkku taipuu? Toisaalta on kuviakin apuna)
Kuvia resurssienhallinnalla selaillessasi voit sitten oikeanpuoleisessa ikkunassa ottaa lajitteluperusteeksi tekemäsi tägit. Jos ne ei oletuksena näy, yläotsakepalkkeihin oikea klikki ja voit sieltä valita, mitä kaikkea mahdollista kansiossa näytetään (ja niitä riittää!)- TimoTT
Hmmm? Luin kysymykses vähän huonosti, ja vastasin vähän väärin, sori
Noooh? ... Voi tosta jollekin toiselle ehkä olla apua? :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459