Hei!
Kaveri tarjoaa yo. kameraa, mutta mietin, kannattaako sellaista enää ostaakaan. Entä mitä siitä sitten viitsisi maksaa? Toivottavasti minua fiksummat osaavat sanoa.
Nikon D80-hinta?
4
3284
Vastaukset
- 17+13
Jos kunnossa niin 140 /- 40 euroa, siisteydestä ja kuvausmäärästä ja lisävarusteista (akut ym) riippuen. Perushinta ehken 20 000 laakia kuvattu kahdella akulla ja ilman kolhuja,
- D7000:lla kuvaava
Jos D80 on kunnossa, on se aivan käyttökelpoinen peli tänä päivänäkin. Kennon pikselimäärä 10 Mpix saattaa tuntua tämän päivän malleihin nähden vähäiseltä, mutta käytännössä tällä seikalla ei ole suurtakaan merkitystä. Vaativille harrastajille suunnattu kamera on tullut markkinoille elokuussa 2006 ja sen (tänä päivänäkin myynnissä oleva) seuraaja D90 kahta vuotta myöhemmin. Oma D7000-kamerani on edelleen saman sarjan kaksi vuotta tuoreempaa jatkumoa ja nyt samoille asiakkaille tarjotaan yli tonnin hintaista uutuusmallia D7100.
D80:n speksit löytyvät mm. täältä:
http://imaging.nikon.com/lineup/dslr/d80/
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikon_D80
Rajalalla näkyy tällä hetkellä olevan myynnissä yksi D80-vaihtolaite Kuopion myymälässä (245 €) ja yksi Tampereella (180 €). Tuo ensimmäisessä vastauksessa mainittu 140 € tuntuu suoralla kaupalla sopivalta noteeraukselta. Kameraliikkeet tarjoaisivat kaverillesi vaihdossa todennäköisesti sitä vähemmän, ehkäpä satasen verran. Ostotarjouksena voisit esittää vaikka 120 euroa?
Tuosta uudemmasta D90:stä Rajalan vaihtolaitteiden myyntinoteeraukset näkyvät olevan 300 euron pinnassa eivätkä yksityiset käyttäjätkään varmaan omistaan alle 200 eurolla luovu. - kamera
Minulta varastettiin Nikon D80 kamera Turun rautatieasemalta 29.3.2013 illalla, sattuipa vaan silmään, että sama malli nyt myynnissä juuri kamerani katoamisen jälkeen...
Tuskin sama laite, mutta ilmoittele tähän ketjuun jos saattaisi olla - reilu löytöpalkkio tiedossa. - tarkkana
HUOM!
Käytetyn ostajan kannattaa aina pyytää nähtäväksi myyjän ostokuitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055