Satu50 on raskaana!

Bong

Kuka muistaa vielä tuon hahmon, joka oksennettiin ulos tältä palstalta?
Eikö sille mikään riitä? Kymmenes lapsi, kun ämmä on melkein 50-vuotias ja lapsenlapsiakin jo kymmenen!

22

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkla

Ämmä on haukkumista. Ole hyvä ja mieti kielenkäyttöäsi.

• ...............

Onko hän itse kertonut asian vai mistä tiedät moisen?

• gnoB

En muista ja miksi pitäisikään muistaa? Muistan nyt sinut Bong ja jätän jatkossa tuotoksesi lukematta.

• Pöyristyttävää

Ei voi olla totta!!! Karseeta, säälittää ne lapset. Kävin nimittäin ekakerran blogia lukemassa huh huh..
      Lapset ei voi valita mihin ne syntyy :(

• oijioki

Mikä siinä on pöyristyttävää? Varsin hyvää elämää näkyvät elävän; matkustelevat, käyvät ulkona, harrastavat jne. 16-vuotias on lähdössä kesäksi Amerikkaaan, nuroempi sisarensa ratsastusleirille ja perheen kanssa Italiaan, nuorin poika futisleirille ja alkamass amikroautoilua. Loput lapset jo aikuisia ja hyvin näyttää menevän niilläkin. Kyllä noille vielä yksi lapsi hyvin mahtuu ja hyvän elämän varmasti saa.

• gnoB

Onneksi lapset ei voi valita. Omat mukulani olisivat satavarmasti valinneet Viipaleita-perheen meidän kaksilapsisperheen sijaan! Onko sinun lapsillasi sama tilanne?

• Saa olla kateellinen
        gnoB kirjoitti:

Onneksi lapset ei voi valita. Omat mukulani olisivat satavarmasti valinneet Viipaleita-perheen meidän kaksilapsisperheen sijaan! Onko sinun lapsillasi sama tilanne?

Ei ole onneksi:) meillä on neljä, sopiva määrä ja kaikille riittää aikaa kotiäitinä, ulkomailla lomaillaan 2kertaa vuodessa;)

• opipiiiii
        Saa olla kateellinen kirjoitti:

Ei ole onneksi:) meillä on neljä, sopiva määrä ja kaikille riittää aikaa kotiäitinä, ulkomailla lomaillaan 2kertaa vuodessa;)

Miksi olet kotiäiti? Eikö älyllinen kapasiteettisi riitä enempään?

• Vielä kotiäiti
        opipiiiii kirjoitti:

Miksi olet kotiäiti? Eikö älyllinen kapasiteettisi riitä enempään?

Riittää kyllä. Mene töihin takaisin heti vanhempainvapaan päätyttyä ja maksan itse lastenpäivähoito maksun. Oliko muuta?

• llooremiipsumi
        oijioki kirjoitti:

Mikä siinä on pöyristyttävää? Varsin hyvää elämää näkyvät elävän; matkustelevat, käyvät ulkona, harrastavat jne. 16-vuotias on lähdössä kesäksi Amerikkaaan, nuroempi sisarensa ratsastusleirille ja perheen kanssa Italiaan, nuorin poika futisleirille ja alkamass amikroautoilua. Loput lapset jo aikuisia ja hyvin näyttää menevän niilläkin. Kyllä noille vielä yksi lapsi hyvin mahtuu ja hyvän elämän varmasti saa.

Eihän noista ole amerikanreissua lukuunottamatta ollut blogissa mitään...joku naapuriko täällä syväkurkkuilee, ei hyvääpäivää...

• miten niin?

Siis,mitä ihmettä?En minä blogistaan mitään raskausuutista löytänyt?puhutaanko nyt viipaleita-blogista?

Muutamia hänen kirjoituksiaan olen lukenut,eikä niissä ole minusta ollut mitään ihmeellistä.Ihan tavallisia kirjoituksia.Uteliaisuudesta olen niitä lukenut kun olen huomannut,että häntä parjataan.Voisitteko kertoa miksi häntä parjataan?Onko hän tehnyt jollekin jotain?
      Olen aika uusi tällä palstalla,joten en asioista tiedä,jos minun nyt sitten tarvitseekaan tietää,heh.

• Pöyristyttävää

Ei se 50v.mummo ole raskaana vaikka toivoisikin vielä lisääntyä, saa siitä kiksejä.
        Se on lapsenlapsi ja isä on ???no joku läheinen sou wat, kunhan tulee joukkoon tummaan, sekaan sopii!!!
        Buahahahaaa

• dweuidhiu
        Pöyristyttävää kirjoitti:

Ei se 50v.mummo ole raskaana vaikka toivoisikin vielä lisääntyä, saa siitä kiksejä.
        Se on lapsenlapsi ja isä on ???no joku läheinen sou wat, kunhan tulee joukkoon tummaan, sekaan sopii!!!
        Buahahahaaa

On hän raskaana ja ihan on sitä omalle aviomiehelleen. Millaista elämää vietät itse, kun tuollainen vaihtoehto ei käy mielessäsikään?

• HARMITTAAKO
        dweuidhiu kirjoitti:

On hän raskaana ja ihan on sitä omalle aviomiehelleen. Millaista elämää vietät itse, kun tuollainen vaihtoehto ei käy mielessäsikään?

No eipä olekaan :) vanha ei saa enään lapsia, onneksi!

• liepojankadullaliepu

Hänellä on pisteliäs tyyli vastata eriäviin mielipiteisiin tyyliin : eikö vanhempasi rakastaneet sinua, kun olet noin rikki osv.

• hikn
        liepojankadullaliepu kirjoitti:

Hänellä on pisteliäs tyyli vastata eriäviin mielipiteisiin tyyliin : eikö vanhempasi rakastaneet sinua, kun olet noin rikki osv.

No ei sitä pakko ole vastailla kenellekään.
        Mitä tuota itseänsä kiduttamaan.

• liiankauniskukka
        hikn kirjoitti:

No ei sitä pakko ole vastailla kenellekään.
        Mitä tuota itseänsä kiduttamaan.

Niin, ihme masokisti, kun vastailee :D

• kdtu

Tajuattehan, että kirjoitatte ihan oikasta ihmisestä?
      Miettikää vähän.

• vierestä seuraaja

Kirjoitteleeko viipaleita -kirjoittaja itse jutuista kun niin tarkkaan tietää lasten jutut - ei kukaan moisia muistais lukemisen jälkeen, kaikkea, ellei ne olisi omia lapsia ;) Mutta joka tapauksessa, ei suurperheen elämässä mitään pahaa ole. Ei tartte soitella lastensuojeluun :D

• Hyvästi kiitos

Rauha maassa! Ei hän ole onneksi raskaana, luin joskus sen blogista, että hän oli nähnyt näitä raskausjuttuja, kertoi että ei ole raskaana.
      Keskittyy kuulemma lapsenlapsiin.
      Hyvä niin ja toivoisin että lopettaa koko blogin kun se on niin narsistinen ja tyhjänpäiväinen.

• emmäkääLue

No onko blogia pakko lukee. Mä kurkkasin vaa ekan lauseen :D

• Hyvästi kiitos
        emmäkääLue kirjoitti:

No onko blogia pakko lukee. Mä kurkkasin vaa ekan lauseen :D

Ei ole pakko lukea, kerran luin koska oon kova lukemaan kaikenmaailman juttuja, mutta en toiste lue tollaista narsistista soopaa. Mut ei vanha nainen ole raskaana, onneksi :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe