Hei. Minkälainen on Vallinojan Päiväkoti Vantaalla? Olisimme siitä kiinnostunut, kun lähellä asumme.
Tyttömme on 1,5 vuotias.
Olisimme todella kiitollisia jos saisimme muiden mielipiteitä kyseisestä päiväkodista
Vallinojan Päiväkoti
3
2023
Vastaukset
- e.t.tt
Siellä vanhimmat lapset laitetaan siivoamaan vessoja, pyyhkimään ja kattamaan pöydät, järjestävät paikkoja tms. pienimmät laitetaan leikkikehään, jotta eivät liiku edes takaisin.Ruokaa saa, jos osaa käyttäytyä kunnolla.Vaippoja ei vaihdeta tai muutenkaan kosketa toisten lapsiin.Lapsen on osattava itse syödä ja pukea.Annetaan työt ja ohjeet ja koko ajan ja koko päivä tehdään hommia.Kannattaa opastaa lasta siihen, että siellä ei istuskella.
- Anonyymi
No ei kyllä voin ihan itse kokemuksesta sanoa että ei missään nimessä ole tehty tuolla lailla siellä
Isommat leikkii ja askartelee ja tekee kivoja tehtäviä ja pienemmät saa leikkiä ihan samalla lailla kuin kotonakin
- joo18
Mistäs tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161