Pikantti-talot, EI IKINÄ ENÄÄ

VEDÄTETTY

Hyvät talopaketti kilpailuttajat, en missään nimessä voi suositella ainakaan Pikantti-taloja. Mikäli haluatte projektinne valmistuvan ammattitaidolla vaivattomasti, ei Pikantti-talot ole vaihtoehto. Myynti ja suunnittelu toimii, siihen se sitten jääkin. Projekti kestänyt nyt 12kk ja vieläkin kesken. kaljapulloja pihoilla, alajuoksut pikanauloilla, höyrynsulut ei yhtenäisiä (kun nyt sattu unohtumaan), suunnittelu hasardi myös porrasaukossa, välikerroksen painuminen hajottanut nyt kylpyhuoneen, yläpohjaan pyryttää lumi ja eristeet märkänä, lämpövuodot molemmissa talon päädyissä.........
EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIKANTTI-TALOJA KENELLEKKÄÄN, tj vaihtuu jatkuvasti, venäläiset omistaa, työjohtoa ei saa kiinni, timpurit tekee miten parhaakseen näkee sekä yritys on muutenkin luottoluokituksen häntä.

15

3348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Närkästynyt

      Hei,

      Olen samaa mieltä kuin VEDÄTETTY. Tuntuu että meitäkin on vedätetty. Meillä on Pikanttitalojen talo rakennusvaiheessa tällä hetkellä ja monessa kohtaa on menty pieleen. Mitat miten sattuu, höyrynsulut miten sattuu. Alkuvaiheessa jo pelkät kuvat lähti varmaan viisi kertaa takaisin ja kaupungilta sanottiin että ikinä ei olla niin huonoja kuvia nähty. Siinä projektin alku viivästyikin mukavasti kuukausia. odottamista on ollut paljon. Tällä hetkellä olemme odottaneet ulko-ovia maaliskuusta lähtien. Selvisi että eivät ole maksaneet toimittajan laskuja, joten tilaukset eivät mene eteenpäin. Tämä unohtui meille mainita. Kommunikointi erittäin vaikeata, ja hyvin joustamatonta. Vastuuta ei oteta yhdestäkään asiasta. Myyjä huusi luuriin että sama vaikka ovissa kestäisi vuosi, he eivät ole millään tavalla vastuussa. Joten, älkää vain missään nimessä Pikanttitaloilta ostako mitään. Ollaan annettu monta mahdollisuutta korjata asiakaspalvelu ja hoitaa asiat kuntoon, mutta ei.

    • oma häpiä

      Sitä saa mitä tilaa!!!! Anna kun arvaan, juoksitte halvan perässä.... =)

    • Talon R-kentaja

      Suomalaisten vika on kuvitella, että hyvän saa halvalla. Ne on kaksi eri taloa...

      Suurin yllätys tulee, kun koitatte myydä näitä venäläisten ja virolaisten kämppiä eteenpäin. Olette itse rakennuttajana vastuussa kaikista vioista. Siinä sitten korjaat omaan piikkiin ostajalle taloa.

      Kyllä kannatti ,o)

      Jos ihan reilusti ostaisi paketin suomalaiselta yrittäjältä, niin ei ainakaan reklamaatiota tarvitse tulkin kautta hoitaa. Niin makaa, kuin petaa.

      • knjklnkn

        Niinpä, omalle talotyömaalle en päästänyt yhtäkään virolaista tai venäläistä, joten kaikki on suomalaisilla teetetty. Naapuri ei ollut ketään muita kuin virolaisia... ja ei mennyt kauaa kun sokkelin pinnoite tippui.... hahhaaaaa


      • Anonyymi

        Suomalaisetkin yrittäjät käyttää virolaisia ja venäläisiä jotta saavat suuremmat voitot.


    • Närkästynyt

      Korjaus aikaisempaan: Kaikki muut negatiiviset asiat pitävät edelleen paikkaansa, mutta selvisi että höyrynsulut ovatkin ihan OK vaikka niistä oli ensiksi epäilyä ihan ammattimiehen sanojen perusteella. Samaiselta Pikanttitalojen edustajalta tuli uhkaavan tuntuinen ja hyvin epäasiallinen viesti nettikirjoittelusta kun kysyin taas ovista, joita ei vieläkään kaikkia ole asennettu. "En ole ainakaan kirjoittanut teistä paskaa nettiin niinkuin te meistä". Joten, korjataan tuo tekninen virhe aikaisemmassa viestissä. Mutta, tällaista mukavaa asiakaspalvelua Pikanttitaloilta. Unohdin mainita miten älyttömän paskaiseen tilaan piha jätettiin, rakentajien omia roskia vaikka millä mitalla, mutta siellä olikin edellinen kirjoittaja jotakin siitä maininnut.

      Eikä me halvalla saatu. Sehän tässä harmittaakin. Hyvän talon me lopulta teemme mutta hyvin paljon lisätyötä se on itseltämme vaatinut kun olemme korjanneet Pikanttitalojen huolimattomuutta.

      • siivous ostajalle

        eikös siivous kuulu noissa valmistaloissa aina ostajalle? eli teidän olisi itse pitänyt huolehtia työmaan siisteydestä ?


      • roskaroope
        siivous ostajalle kirjoitti:

        eikös siivous kuulu noissa valmistaloissa aina ostajalle? eli teidän olisi itse pitänyt huolehtia työmaan siisteydestä ?

        Antaa jonkun kuvan toiminnasta,jos jätetään p*****t levälleen pihalle kun on saatu homma valmiiksi.Kuvastaa työntekijöiden ylimielisyyttä tai laiskuutta, jos ei osata siivota jälkiään.


    • Oletteko varmoja

      Oliko ihan varmasti kyseessä Pikanttitalo, kuullostaa kovasti Kastellille.

    • rixu3

      Niiden sivut on hävinnyt netistä... ovatkohan poistuneet markkinoilta... " sivusto on suljettu"

    • weyuis

      Onneksi vältettiin pikanttitalot vaikka oli tarjouskilpailussa mukana viimeiselle kierrrokselle.
      Kun teki tarkkaa vertailua niin alkoi kaikkia kupruja paljastua... Seinät normi kipsilevyllä, 2800 huonekorkeus oli erittain vaikea toteuttaa (miksi?).

      Päädyimme onneksi teritaloihin ja tyytyväisiä on oltu.

    • *************

      Kuulostaa myös pahasti Sievi-talojen toiminnalta.. Siinä yksi talotoimittaja, johon EI kannata sekaantua!

    • miny1

      Mites nyt nää keskeneräset talot kun talotoimittaja on poistunut markkinoilta?

    • tyytyväinen

      Olen ostanut 2 talopakettia Pikantilta ei ole moittimista on asuttu 14 vuotta eikä ole tullulut vedet eikä lumet sisään eikä ole tarvinnut vuosiremontia tehdä.

    • Pikanttia

      Yllätyin aloitusviestistä, kun nyt sen havaitsin sattumalta, kun etsin netistä Pikantti taloja. Minä ole erittäin tyytyväinen Pikanttitaloon. Tosin se on hankittu 90-luvun alussa. Talonseinäelementtien ja kattotuolien asentajat olivat pohjanmaalta ja toimitukset ajallaan, jos ei lasketa saunan ovea, joka saapui ensimmäisenä 6 kk etuajassa. No vieläkin tuo ajaa tehtävänsä. Kaiken lisäksi aina rakennusvaiheessa vastasivat puhelimeen ja neuvoivat, jos oli jotain kysyttävää. Niin ne ajat ja tavat muuttuvat ihmisten vaihtuessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe