Millainen ohjelma on niissä kissanristiäisissä jos ne järjestetään ?
20 vuotis kekkerit
35
315
Vastaukset
- kahveetunnilta
Käy kysymässä joutilas varmasti aikaa on!!
- mielipide?
Pannaanko kaupungin rahaa 5000 euroa? Kukahan niistä saa osansa?
- oiskoon hyvä
Ainaski kahvit torilla tortillalla!!
- alueelta
Niin ja juhlapuhujaksi pyydämme Maija-Liisa Veteläisen.
- Hanurista vaan
Paavo ja Maija aloittaa valssilla Pettäjäntie.
- niin mutta
"""pettäjäntie""on lavea makea tango..... mitäs siitä seuraa......kotiinpaluu.
- kaunis kappale
Nyt Sinä Kyllä Vitsin Väänsit.kaunis
- itkuvirret.fi
Vuoden parhain veisaaja valitaan kuulemma on noteerattu ulkomaita myöten!
- mahtavaa tulee olla
ilmankos meillä on projekti "kansainvälistyvä Pyhäjärvi"
Työ on jo tuottanut tulosta.
Hienoa! Hienoo on kansainvälistyminen jopa liikennemerkkejä jo vaahettu : )
Oli kesä oli mopo, tuo vaaleenpunainen ; )- kahveetunnilta
Töihin siitä itkijä!!
- KAHJEE!
Suksi kuuseen sumpin juoja ja heti!
- palkintotuomari
"Vuoden parhain veisaaja valitaan kuulemma on noteerattu ulkomaita myöten!"
Kyllä ja se myönnetään Kahveetunnilta ukolle! Palkintona on perhepakkaus närästyslääkettä. Hänellähän on vatsa pahasti hapoilla jatkuvasta kahvittelusta! - Juhlakuume
Makkarakojuja, arpoja, ilmakivääriammuntaa, pussihyppelyä. Niin ja poliittista paatosta - Kepulla mm. koju. Ja juhlapuheen pitää joku jolla ei mitään todellista sanottavaa, kunhan kansaa kiihottaa.
Sitten päättäjät kehuvat toisiaan ristiin rastiin ja joillekin jaetaan mitaleja paikkakunnan hyväksi tehdystä työstä.
Niin ja tanssia jytkytetään lavalla tai torilla. Samassa yhteydessä myytävänä makkaraa ja arpoja.
Semmosiahan ne kyläjuhlat tahtoo olla.- Kaput!
Niin ja kahvee tunnin kaverin uskomaton töistä lööppien vastailu on työstä vierotus! JA Hahaa TYÖT ON TEHTY. MENE TYÖKKÄRIIN!
- näin se menee
Karaoke siellä olla pittää
- seurakunnan virsikaraoke
-nuorisoseuran/eläkeliiton karaoke
- pelimannien karaoke
Oisko vielä karaokeeta
Ainakin kolme päivää juhlitaan, koska karaokelaiset eivät sovi samaan telttaan, eivätkä samalle torille. Ja asiakkaat ja laulun lumoissa olevat ovat ihan eri järjestöistä. Eivät sovi samalle tontille. - kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan töihin siitä joutilaat!!
- Vitut!
Suksi suohon. Ota Pääläri -Erkki mukaan! Ja tee töitäs? Ipana!
- ja kissa?
Koiranäyttely torille!!!
Ja jäähalli käyttöön, että yhtiölle tulee tuloja.
Tehkää vaikka ratsastusmaneesi tms.
Mitä muuta jäähallissa?
Paavo Väyrynen puhumaan!! On nykyisin yrittäjä, joten sieltä puhuria Pyhäjärvelle.
Voisko ajatella sitä, että risteysalueelle projekti "Paavo Väyrynen" Hän tepastelisi siellä päivittäin kansan töllisteltävänä ja haastateltavana. Usea pysähtyisi ja jättäisi sievoiset rahat tänne. Samalla Paavo mietiskelisi, mitä hyvää risteysalueelle voitaisiin suunnitella.
Paras paikka 4-tie, Eurooppa 4 ja risteys Iisalmeen-rannikolle ja ties siktä kautta vaikka merille.
Hopi,hopi..- Herra Ihme
Herra Ihme!!, mikä esitys!!
Puoluekin oikea!!
- tosi on
Tästä pittää antaa kunniamaininta, tuosta esityksetä "Paavo Väyrynen"
- Töitä on ja löyty
Eipä tuota työaikaan tarvitse veisailla, eikä joutilaana olla. 5 päivän ansaituilla ylityövapailla. Eli hommia on tullut tehtyä ja tulee tehtyä enemmän kuin mm. kahveetunnilla nimimerkki.
- Jokikylänmies
Tässä pari vinkkiä vapaseen käyttöön.
valitaan:
-vuoden tasakatto
-kylän rumin Mersu
-kylän rumin mies
-vuoden typerin kirjoitus Pyhäjärven suomi24 osiolla
-törkein lainvastainen päätos hallitukselta/valtuustolta- Soidintanssi jatkoks
Tästä on hyvä alkaa.
Siinä tulee ohjelmaa yhdeksi illaksi.
- kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan kehtaat veisailla mars töihin siitä!
- Seuraavat vasta 2023
No hienoa että jotain järjestetään,kaikki ei näe seuraavia.
- Juhlitaan vaan
Seuraavat vasta 2023 kirjoitti:
No hienoa että jotain järjestetään,kaikki ei näe seuraavia.
Ainakin pitää tehdä kaupungin kehittymisestä katsaus 20 vuodelta. Nähkään missä on oltu ja mihin on tultu.
- ymmärrätkö
Miten jokikyl,änmies sortuu rasismiin "kylän rumin mersu". Hänet tuntien ei voi kuin ihmetellä.
Jokainen pelaa varojensa mukaan!! Niin sinäkin!! - rasismi
niin just. Ja taskatto, eihän kaikilla ole varaa rakentaa harjakattoa!
Jokikyläläinen tarkoittaa varmaan minua tuolla jutullaan ?
Kylän rumin mies ja mersu ainakin sopis minuun hyvin.- metsäratio
Joudutko menemään radiohaastatteluunkin "maskin" kautta?
Juu, kyllä.
Sentin maski ja pakkelointi turpaan.- varmasti.
Nämä miehet ei maskilla parane.
- Nerk!
varmasti. kirjoitti:
Nämä miehet ei maskilla parane.
Olen mersu mies kans kuin Arto! Enkä ole velli housujen kaveri!
- Veli_housu
Nerk! kirjoitti:
Olen mersu mies kans kuin Arto! Enkä ole velli housujen kaveri!
Vellihousu on yhdyssana.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439