20 vuotis kekkerit

Millainen ohjelma on niissä kissanristiäisissä jos ne järjestetään ?

35

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Käy kysymässä joutilas varmasti aikaa on!!

    • mielipide?

      Pannaanko kaupungin rahaa 5000 euroa? Kukahan niistä saa osansa?

    • oiskoon hyvä

      Ainaski kahvit torilla tortillalla!!

    • alueelta

      Niin ja juhlapuhujaksi pyydämme Maija-Liisa Veteläisen.

    • Hanurista vaan

      Paavo ja Maija aloittaa valssilla Pettäjäntie.

      • niin mutta

        """pettäjäntie""on lavea makea tango..... mitäs siitä seuraa......kotiinpaluu.


    • kaunis kappale

      Nyt Sinä Kyllä Vitsin Väänsit.kaunis

    • itkuvirret.fi

      Vuoden parhain veisaaja valitaan kuulemma on noteerattu ulkomaita myöten!

    • mahtavaa tulee olla

      ilmankos meillä on projekti "kansainvälistyvä Pyhäjärvi"
      Työ on jo tuottanut tulosta.
      Hienoa!

    • Hienoo on kansainvälistyminen jopa liikennemerkkejä jo vaahettu : )
      Oli kesä oli mopo, tuo vaaleenpunainen ; )

    • kahveetunnilta

      Töihin siitä itkijä!!

      • KAHJEE!

        Suksi kuuseen sumpin juoja ja heti!


    • palkintotuomari

      "Vuoden parhain veisaaja valitaan kuulemma on noteerattu ulkomaita myöten!"

      Kyllä ja se myönnetään Kahveetunnilta ukolle! Palkintona on perhepakkaus närästyslääkettä. Hänellähän on vatsa pahasti hapoilla jatkuvasta kahvittelusta!

    • Juhlakuume

      Makkarakojuja, arpoja, ilmakivääriammuntaa, pussihyppelyä. Niin ja poliittista paatosta - Kepulla mm. koju. Ja juhlapuheen pitää joku jolla ei mitään todellista sanottavaa, kunhan kansaa kiihottaa.
      Sitten päättäjät kehuvat toisiaan ristiin rastiin ja joillekin jaetaan mitaleja paikkakunnan hyväksi tehdystä työstä.
      Niin ja tanssia jytkytetään lavalla tai torilla. Samassa yhteydessä myytävänä makkaraa ja arpoja.
      Semmosiahan ne kyläjuhlat tahtoo olla.

      • Kaput!

        Niin ja kahvee tunnin kaverin uskomaton töistä lööppien vastailu on työstä vierotus! JA Hahaa TYÖT ON TEHTY. MENE TYÖKKÄRIIN!


    • näin se menee

      Karaoke siellä olla pittää
      - seurakunnan virsikaraoke
      -nuorisoseuran/eläkeliiton karaoke
      - pelimannien karaoke

      Oisko vielä karaokeeta

      Ainakin kolme päivää juhlitaan, koska karaokelaiset eivät sovi samaan telttaan, eivätkä samalle torille. Ja asiakkaat ja laulun lumoissa olevat ovat ihan eri järjestöistä. Eivät sovi samalle tontille.

    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä veisataan töihin siitä joutilaat!!

      • Vitut!

        Suksi suohon. Ota Pääläri -Erkki mukaan! Ja tee töitäs? Ipana!


    • ja kissa?

      Koiranäyttely torille!!!

      Ja jäähalli käyttöön, että yhtiölle tulee tuloja.

      Tehkää vaikka ratsastusmaneesi tms.

      Mitä muuta jäähallissa?

      Paavo Väyrynen puhumaan!! On nykyisin yrittäjä, joten sieltä puhuria Pyhäjärvelle.
      Voisko ajatella sitä, että risteysalueelle projekti "Paavo Väyrynen" Hän tepastelisi siellä päivittäin kansan töllisteltävänä ja haastateltavana. Usea pysähtyisi ja jättäisi sievoiset rahat tänne. Samalla Paavo mietiskelisi, mitä hyvää risteysalueelle voitaisiin suunnitella.
      Paras paikka 4-tie, Eurooppa 4 ja risteys Iisalmeen-rannikolle ja ties siktä kautta vaikka merille.

      Hopi,hopi..

      • Herra Ihme

        Herra Ihme!!, mikä esitys!!

        Puoluekin oikea!!


    • tosi on

      Tästä pittää antaa kunniamaininta, tuosta esityksetä "Paavo Väyrynen"

    • Töitä on ja löyty

      Eipä tuota työaikaan tarvitse veisailla, eikä joutilaana olla. 5 päivän ansaituilla ylityövapailla. Eli hommia on tullut tehtyä ja tulee tehtyä enemmän kuin mm. kahveetunnilla nimimerkki.

    • Jokikylänmies

      Tässä pari vinkkiä vapaseen käyttöön.

      valitaan:

      -vuoden tasakatto
      -kylän rumin Mersu
      -kylän rumin mies
      -vuoden typerin kirjoitus Pyhäjärven suomi24 osiolla
      -törkein lainvastainen päätos hallitukselta/valtuustolta

      • Soidintanssi jatkoks

        Tästä on hyvä alkaa.
        Siinä tulee ohjelmaa yhdeksi illaksi.


    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan kehtaat veisailla mars töihin siitä!

      • Seuraavat vasta 2023

        No hienoa että jotain järjestetään,kaikki ei näe seuraavia.


      • Juhlitaan vaan
        Seuraavat vasta 2023 kirjoitti:

        No hienoa että jotain järjestetään,kaikki ei näe seuraavia.

        Ainakin pitää tehdä kaupungin kehittymisestä katsaus 20 vuodelta. Nähkään missä on oltu ja mihin on tultu.


    • ymmärrätkö

      Miten jokikyl,änmies sortuu rasismiin "kylän rumin mersu". Hänet tuntien ei voi kuin ihmetellä.
      Jokainen pelaa varojensa mukaan!! Niin sinäkin!!

    • rasismi

      niin just. Ja taskatto, eihän kaikilla ole varaa rakentaa harjakattoa!

    • Jokikyläläinen tarkoittaa varmaan minua tuolla jutullaan ?
      Kylän rumin mies ja mersu ainakin sopis minuun hyvin.

      • metsäratio

        Joudutko menemään radiohaastatteluunkin "maskin" kautta?


    • Juu, kyllä.
      Sentin maski ja pakkelointi turpaan.

      • varmasti.

        Nämä miehet ei maskilla parane.


      • Nerk!
        varmasti. kirjoitti:

        Nämä miehet ei maskilla parane.

        Olen mersu mies kans kuin Arto! Enkä ole velli housujen kaveri!


      • Veli_housu
        Nerk! kirjoitti:

        Olen mersu mies kans kuin Arto! Enkä ole velli housujen kaveri!

        Vellihousu on yhdyssana.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe