Olen lukenut edellinen ja haluan sanoa omasta puolesta - jatka harjoitelut, kyllä me tarvitsemme tulkausta korteista. Kaksi vuotta sitten sain miesta kiinni toisen naisen kanssa, yrittin pelasta liitto, mutta mies oli kuin rivattu, jatkoi vain... olin niin poikki, ettei jaksanut 0,5 km kävellä lääkäriin... kaksi kerta kävin ennustajalla, 1. oli hyvä tulkinta, mutta 2.-rahan keraus... kävin psykiatrilla pari kerta, maksoin mutta en pystynyt vastamaan hänelle: "mitä minä haluan?"... monta kerta soitinkin maksullisille ja kyllä pitää sanoa että sekin auttoi päästämään tuosta ´suosta´... nyt olen jo melkein oikealla tiellä - otin eron ja se astui voiman, tein pesäeron ja nyt omaisuden myynti menossa. Huutoja rittaa vaikka minä en ole syypää, mutta teidän tuki on ARVOKAS, ainakin mulle se auttoi ja uskon muillekin antaa voimia. Jos ihminen on kahden (kuolema / elämä) välissä silloin teidän tuki pienikin on KULLAN kallis ja siitä ei voi mitata rahassa. Maksaa lääkärin käyntikin.
Magialle
4
158
Vastaukset
- Magia
No nyt Magiaakin kiinnostaa
- Magia
onko tuo nyt ihan tarpeellista?
Olet varmaan omasta mielestäsi hirmuisen hauska,kun käytät nimimerkkiäni ja kirjoittelet nokkelasti.
Toivottavasti auttoi sinua:)
- Magia
Kiitos kirjoituksestasi.:)
Toivonpa totisesti,että voimasi kantavat vielä sille oikealle tielle ja saat tukea ja kannustusta jaksaa.
Lämpöisiä ajatuksia ja halaus sinulle:)
Magia- Just 50:N
Teillä vielä kaikki kärsimykset kärsimättä, kyllä opitte arvostaman tukea ja halea kun kolahta omalle kohalle, niita etsitte täältä yrittäen alentaa toista... heti kun hätä lähellä kirjoitatte ´yksinäisyys´ palstalle ja pyydätte apuaa. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691