Katso ulos taivaalle, he ovat tulossa pelastamaan
meidät. Kuuletko kuulokkeista samaa hurinaa
kuin minä ? Ne on laskeutumassa tänne Pohjois-
navalle ydintalvelta säästyneelle siirtokunnallem-
me. Meidän ei tarvikkaan syödä pahoin jäätynyttä
Mattia nyt papujen loputtua. Me ei kuollakkaan nälkään.
Tuttu hoitaja aukaisee oven tuoden meille päivälääkkeemme. Alkoi oleenkin aika ahdistavaa.
Se kyselee, et missäs Matti. Me vastaamme hiljaisuudella. Sitten minä saan sanottua,"se kai
se kai se kaise meni vessaan". Minua ei uskota;
kaikihan sen arvaa, että me ollaan syöty se jo
kuukausi sitten - siitä vaan ei puhuta...se kai johtuu ruoasta jota meille syötetään...siinä on kaikkia kiellettyjä lisäaineita.
Oikeastaan meidän osastomme on virallisesti lakkautettu, sillä me tiedämme aivan liikaa. Meil-
lä teetetään mitä hirveämpiä ihmiskokeita tieteen nimissä; syötetään erilaisia lääkkeitä jotta pystyisimme saamaan katkenneen yhteyden ulkoavaruuteen takaisin. Matti kuoli pyydystäes-
sään jääkarhua - niin pahaa meille syötetty ruoka on; se sisältää venäjän mafialta ostettua totuussee-
rumia sekä karmeita valveunia tuottavia lääkkeit-
tä.
Meiltä kysellään erilaisista salatieteistä, ja meidän on vastattava hoitajien haluamalla tavalla.
Olen harjaantunut näkemään aluksi tyhjältä
valkoiselta paperiarkilta selvittämättömiä tapah-
tumia.
MIELETÖN AVRUUS
Ei oo avaruutta olemassakaan
-meille paskaa puhutaan.
Kaikki on tässä ja nyt
ja mieli tuulta puhaltaa.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
http://groups.msn.com/zombiegallery
Mieletön avaruus
ZOMBIEEE
0
224
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139