Fakta juttu
xbox on romu
11
147
Vastaukset
- faktalanPera
En ole moista edes omistanut, mutta tää uudempi Xbox 360 on kyllä todella mahtava! Ja tämä vasta fakta onki ku minä sen sanon.
- Isi täällä vaan
Vähän luulen että olit vielä niin pieni että et edes xbozia ole omistanut.
Isäsi saattoi hyvin omistaakin.- faktalanPera taas
Pikkasen meni pieleen. Minulla oli tuolloin PS2. Sitä ennen PS1, sitä ennen Nintendo 8-bit ja vielä sitä ennen Commadore 64 kasettipesällä.
PS: Minun isä on kuollut joitain vuosia sitten. - Isi täällä vaan
faktalanPera taas kirjoitti:
Pikkasen meni pieleen. Minulla oli tuolloin PS2. Sitä ennen PS1, sitä ennen Nintendo 8-bit ja vielä sitä ennen Commadore 64 kasettipesällä.
PS: Minun isä on kuollut joitain vuosia sitten.Nythän puhuin aloittajalle rnkä sinulle kuten näet.
- faktalanPera
Isi täällä vaan kirjoitti:
Nythän puhuin aloittajalle rnkä sinulle kuten näet.
Ok. My bad :)
- utytukkjiuyrf
Meillä on xbox, lapsille ostin. Kinect on ainut syy antaa lasten pelata tv-peliä. Olen itsekkin hieman hikoillut, kivaa on.
- Pellimies
Varmaan tarkoitat xbox360 mallia koska xboxiin ei kinectiä saa ja aloittaja haukkuu kokemattomana xboxia.
Xbox ja xbox360 on parhaimpia konsoleita, se,on fakta.
- juusto1020
PS3 Rulee!
- PeluriM1977
Heh multa löytyy Xbox ja Xbox 360 tosta telkkariin kiinnitettynä ja tulee pelailtua molempia aika usein. Todella hyviä konsoleita! Xbox 360 on pysynyt toiminnassa ilman mitään ongelmia putkeen ainakin sen 2 vuotta mitä olen sen nyt omistanut. Vanha Xbox on käytettynä ostettu ja ties kuinka vanha ja silti toimii moitteetta!
Pleikkareista en tiedä muusta kuin PS2:sta jonka joskus omistin ja sekin toimi hienosti. - jepulista juu
Micro$oftin rahastuslaitos 720 :D
- Xbox valtaa maan!
Xbox muutti peli mailmaa. Pelikoneet saattaisi olla viellä saman laisia kuin ps2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957