Vihainen mies, kun ei seiso

Olemme oudossa kierteessä miehen erektiohäiriön kanssa.

40-vuotias avomieheni katsoo päivittäin pornoa ja runkkaa. Jos harrastamme seksiä, hänen on otettava lääkettä ja katsottava samalla pornoa. Silti hänellä 90 % lerpahtaa. Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen ja vaikka mitä, mutta mies on yleensä vain vihainen. Milloin olen väärässä asennossa tai pidän väärää ääntä. Jos koetan kauniisti ehdottaa jotain muuta, mies suuttuu. Hän on koko ajan sellainen, että en uskalla sanoa mitään, ettei hän räjähdä.

Hän on koko seksin ajan ikään kuin vihainen jostain, ja en tiedä mikä se syy on. Voiko erektiolääke aiheuttaa sen vihaisuuden? Kun olemme asiasta puhuneet, mies ei ole sanonut milloinkaan, että hän olisi turhautunut itseensä, vaan syy löytyy aina minusta. Se tekee minut surulliseksi, ja yritän peittää pahan mieleni.

Olen hyvännäköinen, sporttinen ja tiedän, ettei ulkonäköni ole ongelman ydin. Jollei asia sitten ole niin, että miestä kiihottaa täysin erityyppinen nainen? Pornossa hän kuitenkin katselee niitä suht yleisen kauneusihanteen mukaisia naisia.

Itsetuntoni on ollut aina ok, mutta nyt en oikein tiedä, mitä tehdä, kun parin lykkäyksen jälkeen mies haluaa jäädä yksin vetämään käteen pornon äärellä. Se on hänen mielestään normaalia. En ole sanonut siitäkään, koska pelkään hänen suuttumustaan.

Miten tästä asiasta voisi puhua rakentavasti, vai voiko siitä? Mies kun on tosi v.ttuuntunut koko ajan.
12505
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Lääkettä? Mitä lääkettä?

Jos kyseessä on oikea erektiolääke (Viagra, Cialis tms.), ja silti ei seiso, niin jotain on silloin ehkä pahasti vialla. Oikea paikka kysymyksille on silloin asiantunteva lääkäri. Ei erektiolääke aiheuta vihaisuutta, ainakaan allekirjoittaneelle.

Äänestä

No kai se mies nyt on vittuuntunut, kun jatkuvasti epäonnistuu siinä miehen varsinaisessa tehtävässä. Se sinun haukkumisesi on pelkkää ongelman ulkoistamista.

Vihaisuus viittaa myös testosteronin vajaatoimintaan ja miehesi on siinä iässä että se on ihan varteenotettava mahdollisuus. Sitä voi hoitaa hormonikorvaushoidolla, mutta itselläni kävi ainakin niin että se vähäkin potenssi katosi, mutta sitten sentään alkoivat erektiolääkkeet auttamaan.

Äänestä

Onko sun miehesi kokeillut mitään luontaistuotteita (vaarattomia), jotka edistäis potenssia? Hän on varmaan turhaantunut, että tavallaan oma kroppa ei reagoi kiihotukseen ilman lisävisuaalista- ja lääkeannosta. Me kamppailtiin kanssa vastaavissa ongelmissa mieheni kanssa pari vuotta ja löydettiin vuosi sitten apua just noista luontaistuotteista. Nykyään mies käyttää niitä vain silloin tällöin. Tottakai omalla psykeellä on kanssa vaikutusta, mutta ainakin oman mieheni kohdalla ne ovat auttaneet tosi hyvin ja saatiin suhteemme taas vakaalle pohjalle! :) Ensin kokeiltiin Vigraxia ja sitten extrasizea ja molemmat tuntui sopivilta ja toimivilta. Tilattiin niitä netistä kun halutaan pitää tällaiset jutut ihan yksityisinä eikä käydä lääkärissä niitä setvimässä.

Äänestä
  • Niin ja luulen, että tuo vihaisuus poistuisi myös sen myötä, että lääkkeiden käyttö loppuisi ja mies saisi itsetuntonsa ja normaalin mieskuntonsa takaisin!

    Äänestä

Luontaistuotteet on ihan huuhaata, lääkärit on sit varten että ne auttavat jos ongelmia!
Erektiolääkkeet ei tee vihaiseksi

Äänestä

Ei muuten ole huuhaata luontaistuotteet. Et ole varmasti ite edes kokeillut.

Äänestä

Luontaistuotteet on enempi uskon asia, vähän niinkuin lumelääkkeet.
Mut mitäs sen väliä jos niistä joku avun saa

Äänestä

Ei 40-vuotias normaali mies tarvitse joka päivä pornoa ja runkkausta. Oletan nyt, että hän käyttää kaiken seksuaalienergiansa käteensä ja tuohon pornoon, eikä siksi enää haluja riitä tavalliseen seksiin.
Ja tosiaan, jos ei potenssilääkekään riitä pitämään stondista yllä, niin jotain on vialla. Saatko miehen sitten myöntämään sen onkin jo toinen juttu.
Lääkäriin -> seksuaaliterapeutille menoa suosittelen.

Äänestä

Kyllä tuo jatkuva runkkaaminen ja porno on sille miehelle ainoa keino tyydyttää itseään, ei siinä ole enää tarvetta harrastaa seksiä naisen kanssa.
Itse ollessani sinkkuna vedin käteen lähes jokapäivä, ja porno oli ainut kiihottava muoto, nyt vakisuht. yököttäis jo ajatuskin turvautua pornoon.
Anna sen vaan jatkaa touhujaan ja etsi mies joka on sinut itsensä kanssa ja saa naisesta kaikki sen tyydytyksen mitä norm. mies kaipaa

Äänestä

Luontaista energiaa seksihaluihin tulee argiinista jota elimistö kyllä tuottaa, mutta ei kaikki elintarvikkeet.... joita käytämme jokapäiväisesti.... liukene riittävästi.
Esim. kaikki pähkinät sisältää runsaasti argiinia ja niistä olen ainakin itse saanut tolkuttomat halut, mutta erektiohäriöihin se ei tuo aina toivottua apua vaikka kuinka panettaisi. Jauheena myytävä argiini on tehokasta ja isoissa purkeissa ei hintakaan hirvitä, pähkinöissä on monia muitakin hyviä ominaisuuksia, lue niistä"argiini"...Wikipedia.

Äänestä

"Olen hyvännäköinen, sporttinen ja tiedän, ettei ulkonäköni ole ongelman ydin"

Jaa, mistäs ton tiedät? Ootko tehnyt tutkimuksen asiasta? Jos tunnet tutkimusmenetelmiä, tiedät, että vaaditaan tuhatkunta yhteneväistä mielipidettä, jotta väite olisi tilastollisesti perusteltu. Siihen asti voit olla hyvännäköinen omassa päässäsi

Äänestä

Ota häneltä se porno pois, se vaan turhauttaa ja on omituinen vartailupohja. Lääkärissäkin olisi syytä piipahtaa jos ei ole ilmiselvää syytä kuten suuri ylipaino, runsas tupakointi, alkoholi... Oma ukkoni laihdutti ja sai vihdoin tupakasta irti, seksin laatu koheni kiitettävästi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Pattty kirjoitti:

Olemme oudossa kierteessä miehen erektiohäiriön kanssa.

40-vuotias avomieheni katsoo päivittäin pornoa ja runkkaa. Jos harrastamme seksiä, hänen on otettava lääkettä ja katsottava samalla pornoa. Silti hänellä 90 % lerpahtaa. Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen ja vaikka mitä, mutta mies on yleensä vain vihainen. Milloin olen väärässä asennossa tai pidän väärää ääntä. Jos koetan kauniisti ehdottaa jotain muuta, mies suuttuu. Hän on koko ajan sellainen, että en uskalla sanoa mitään, ettei hän räjähdä.

Hän on koko seksin ajan ikään kuin vihainen jostain, ja en tiedä mikä se syy on. Voiko erektiolääke aiheuttaa sen vihaisuuden? Kun olemme asiasta puhuneet, mies ei ole sanonut milloinkaan, että hän olisi turhautunut itseensä, vaan syy löytyy aina minusta. Se tekee minut surulliseksi, ja yritän peittää pahan mieleni.

Olen hyvännäköinen, sporttinen ja tiedän, ettei ulkonäköni ole ongelman ydin. Jollei asia sitten ole niin, että miestä kiihottaa täysin erityyppinen nainen? Pornossa hän kuitenkin katselee niitä suht yleisen kauneusihanteen mukaisia naisia.

Itsetuntoni on ollut aina ok, mutta nyt en oikein tiedä, mitä tehdä, kun parin lykkäyksen jälkeen mies haluaa jäädä yksin vetämään käteen pornon äärellä. Se on hänen mielestään normaalia. En ole sanonut siitäkään, koska pelkään hänen suuttumustaan.

Miten tästä asiasta voisi puhua rakentavasti, vai voiko siitä? Mies kun on tosi v.ttuuntunut koko ajan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu