apua ps3:n muistin kanssa!

sdgdhfh

Mulla on ps3 12gigan muistilla, ja nykyään se herjaa kokoajan ettei tallennustila riitä ja peliä ei voi pelata. Postin aiemmat pelitallennukset siitä, mutta muistia ei siltikään ole tarpeeksi. Mitä voin tehdä, pitääkö ostaa jotain lisämuistijuttuja vai?

32

8447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pellimies

      No empä oikein usko että sinulla olisi 12gb muistilla oleva ps3 mutta 12gb kiintolevyllä voi ollakin.
      Eli kiintolevyhän ei riitä alkuunkaan peleihin kuten se on monesti jo täällä sanottu, hommaa siis uusi kiintolevy ja napsauta paikalleen.
      Toki pienempiä pelejä voi olla mahdollista pelata jos poistat aina enstisen pelisi asennuksen, pelitiedot, kuvat, videot ym. mitä kiintolevylläsi on.
      Itsellä on 1000gt. kiintolevy, eli 1 teran kokoinen ja sillä ei lopu tila kesken.

      • Voi olla

        12gb ei ole kiintolevyä. Se on flashmuisti.


      • Pellimies
        Voi olla kirjoitti:

        12gb ei ole kiintolevyä. Se on flashmuisti.

        Se ei silti ole muisti missään muodossa, muisti on aivan eri asia.se on tavallaan kiintolevytila jonne tiedot tallennetaan, oli se sitten flash tai ei.


      • Voi olla
        Pellimies kirjoitti:

        Se ei silti ole muisti missään muodossa, muisti on aivan eri asia.se on tavallaan kiintolevytila jonne tiedot tallennetaan, oli se sitten flash tai ei.

        Kiintolevy se ei ole, ei edes tavallaan. Flash muisti, eli puolijohdemuisti se on: http://fi.wikipedia.org/wiki/Flash-muisti

        Kiintolevyssä on sisällä pyörivä levy, josta nimikin tulee.

        RAM muisti, eli käyttömuisti on sitten taas eri muisti.


      • Pellimies
        Voi olla kirjoitti:

        Kiintolevy se ei ole, ei edes tavallaan. Flash muisti, eli puolijohdemuisti se on: http://fi.wikipedia.org/wiki/Flash-muisti

        Kiintolevyssä on sisällä pyörivä levy, josta nimikin tulee.

        RAM muisti, eli käyttömuisti on sitten taas eri muisti.

        Joo, ei ole ei.
        Älä nyt takerru joka asiaan vaan neuvo jos osaat aloittajaa kuten minä tein, vai etkö osaa?

        Sinäkö se höpötit siitäkin htpc asiasta?


      • Pelaaja21

        Onko tuo tera siis 1000gt?


      • Gamer-X
        Pelaaja21 kirjoitti:

        Onko tuo tera siis 1000gt?

        Tera on suurinpiirtein se 1000 gigaa.
        Eli 500,600,700,800,900 megaa muuttuu 1000 megassa 1 teraksi.


      • Pelaaja21

        Onko Hard Drive sama kuin Flash memory?


      • Pelaaja21

        Kun minun ps3 lukee flash muisti niin pitääkö ostaa 500gt kiintolevy että saan lisää tilaa?


      • Paljon

        Paljos 500gt kiintolevy maksaa


    • sdgdhfh

      Okei, kiitos tiedosta. En oo mikää ekspertti näitte kans, joten hyvä että korjasitte ton muisti/kiintolevyjutun. Tuntuu että koko ps3 on iha hepreaa ps2 verrattuna, sillä pelas nii helposti ilman tommosia juttuja. mutta siis mistä mä saan sen uuden kiintolevyn ja minkä hintasia ne on?

      • Pellimies

        Ihan perus kiintolevy läppäristä passaa.
        Muutamasta kympistä ylöspäin 2.5" levyt taitaa olla.
        Saattaa olla että joku asennuskehikko pitää 12gb malliin hommata erkseen, ei ole tuosta 12gb mallista nimittäin kokemusta itsellä, voi olla vakionakin.
        Googlesta löytyy aiheesta paljon keskustelua.
        http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=opnTG7GWOuE


      • sdgdhfh
        Pellimies kirjoitti:

        Ihan perus kiintolevy läppäristä passaa.
        Muutamasta kympistä ylöspäin 2.5" levyt taitaa olla.
        Saattaa olla että joku asennuskehikko pitää 12gb malliin hommata erkseen, ei ole tuosta 12gb mallista nimittäin kokemusta itsellä, voi olla vakionakin.
        Googlesta löytyy aiheesta paljon keskustelua.
        http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=opnTG7GWOuE

        Suuri kiitos, pelastit päiväni!!


      • Pellimies

      • Pellimies
        sdgdhfh kirjoitti:

        Suuri kiitos, pelastit päiväni!!

        Siis tuossa on varmuuskopiosta, tuo aikaisempani linkki oli lähinnä ulkoiselle levylle.
        http://manuals.playstation.net/document/fi/ps3/current/settings/backuputility.html
        http://fi.playstation.com/upgrade-ps3/


    • Joku sekooja12

      Hei kaverillani on gta v mutta, muistia liian vähän onlinen saamiseen. Hänen kokomuistinss on 958 MB/ 12 GB. Osaisitteko sanoa mitään apua tähän hätään minulle voi laittaa tänne tai sähkäriini. Se on [email protected] sinne voi laitella. Mahdollisimman pian saa laittaa.

    • far cry 4 fani

      mulla on far cry 4 mutta mulla valitaa tarvitaan tilaa no miten saa tyhjennetyä flash muistin? tarviin apuu pian

    • sadplayer

      Harmittaa suunnattmasti. Oma pleikka on 30giganen.
      Tekken Tag Tournament 2 on kooltaan 18gigaa. lataus ei onnistu. Lataaminen vaatii enemmän muistia mitä peli on itsessään?

    • ermias

      Mul o ps3 ja installasin gta v mut ei vittu muisti riitå mitä mu pitää tehä

      • Pelaaja_X

        Kyllä se muisti riittää kaikissa konsoleissa koska se on kaikissa sama ja jos peli on tehty niin miksi ram muisti loppuisi.

        Jos kuitenkin kiintolevystä puhut mikä on outoa koska muistista puhuit niin hommaa siihen isompi kiintolevy.


    • ARTSA

      Mulla on kaks Mortal Kombat Execlusive Features plays krato. ja MK vs DC Universe.Ne ei toimi vaan tulee Järjestelmän tallenustilassa ei ole tarpeeksi tilaaTarvitaan vähintään 220-203 MB vapaata tilaa.Mitä tehdä.Ja toinen on Stars Wars Complete Saga Lego.PS3. ! mITÄ TEHDÄ..??a

      • Pelaaja_X

        Hommaat isomman kiintolevyn tai revit läppäristäsi sellaisen.


    • 64Kb_RAM_ei_HDD

      Käsittämätön tempaus edes laittaa tuommoista 12Gt mallia myyntiin tänä päivänä, ehkä 10-15 vuotta sitten olisi 12Gt massamuisti ollut juuri ja juuri riittävä mutta tänään se on naurettava ja säälittävä määrä.

      • Byy

        Olen samaa mieltä. Tosi säälittävä edes myydä tällaisia vehkeitä, joihin ei mitään mahdu. Toki ostajankin olisi pitänyt tietää, mutta mihin tarkoitukseen tätä on tarkoitus edes käyttää? Verkon painona? Just saman asian kanssa tuskailemme?


      • Vaihtomiesss
        Byy kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Tosi säälittävä edes myydä tällaisia vehkeitä, joihin ei mitään mahdu. Toki ostajankin olisi pitänyt tietää, mutta mihin tarkoitukseen tätä on tarkoitus edes käyttää? Verkon painona? Just saman asian kanssa tuskailemme?

        Miksi tuskailette sellaisen asian kanssa mikä on alusta asti oltu niin että kiintolevyn saa ja pitää vaihtaa suurempaan?
        Kiintolevynvaihtohan on ihan ohjeissakin mainittu.


    • MunasiOnHuulillani

      Älkää nyt isot pojat tapelko. Eihän me tytötkään.

    • Käykö

      Käyks kaikki kiintolevyt

      • 2japuolituumaa

        Ei tietenkään käy.


    • Nssk

      Pitääkö se joten kii liittää siihen

    • PS3_12gb
    • Anonyymi

      Mul on 12 GT kone mut 4 GT menee jonnekki mut en tiiä minne

      • Anonyymi

        Jonnekin se menee, en tiedä minne mutta kai se johonki menee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe