Aihe

10v tyttö kysyy laihduttamisesta...

tyttö pulassa

Joo eli oon vaihtamassa entiseen kouluu kesän jälkee ja haluun tehä yhteen poikaa vaikutuksen.

Ongelmana on vain se, että mun mahan ympärys on 70cm. Oon kyllä muuten aika tyytyväinen kroppaani.
Taino kaverit koko ajan huomauttelee ja ne kysyy monesti uimaan mutta en mun mahan takii haluu mennä ettei ne nää miten iso se on.

Joo eli oon jtn 140cm korkee painoa 37kiloa ja mahan ympärys on 70cm.
Katottiin kerran äitin kaa ja sekin sano et se on iso.

Oon yrittäny kattoo googlest jotai mut siellä on vaa jotain mitn saa kiloja pois koska oon ihan hyvän painonen mut se maha.

Sit mulla on myös kaksoisleukaa joten siitäkin haluisin apuu

ps/Ja kenenkää vitu 15v kovisten ei tarvii tulla mitää 'löl mikä penska' yms.

pps/ja kenenkää aikuisen ei tarvii alkaa kuule lapsonen oot ihan hyvän näkönen älä laihduta ja blaablaa

21

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän tunteen

Oon itse vain hieman vanhempi (13v) mutta sinuna en laihduttaisi. Itselläni on ollut anoreksia, aloitin laihduttamalla vain muutaman kilon ja sitten se riistäytyi käsistä. Olet mielestäni aikalailla sopiva ja kavereitten ja äitisi huomauttelut ovat asiattomia. Mutta jos välttämättä haluat asialle jotain tehdä, syö terveellisesti ja urheile paljon. Mutta älä mene liiallisuuksiin! Tsemppiä ja voimahali sulle♥

• Jsjshdhdjjd

No seittemän kiloo ylipainone

• SoriTaasMyöhäs
        Jsjshdhdjjd kirjoitti:

No seittemän kiloo ylipainone

Mut joo oli pakko sanoo ettei 37kg oo ylipaino!! Alipaino on 28kg ja ylipaino on 41kg... ite oon joku 48-50 joten laihdutan...

• byrdyboiga (aito)

löl mikä penska

• mietisitä

Voi vittu mitä paskaa täällä saa lukea!!!!! Olet vasta 10v. sä kasvat vielä, en suosittele laihduttamista joten hanki elämä ja ole sinut itsesi kanssa!

Lol mikä penska

• 15-vuotias

Kaikki 15-vuotiaat ei oo koviksia, et näin... Mut 10-vuotiaalle on epäterveellistä laihduttaa, sori vaan. Kasvuiässä ei kenenkään pitäs laihduttaa, ees niitten "15v kovisten". Mee ulos, juokse, alota joku kiva liikuntaharrastus (kokemuksesta voin sanoo, et miekkailu on tosi hyvä), syö vähemmän karkkia, terveellistä elämäntapoja, nuku riittävästi... Niin saa sitä mahaa pois ja paremman olon ittelle. Älä aattele kiloja, koska se ei oo terveellistä kasvuikäselle. Äläkä kiroile (liitty taas asiaan...), ei sovi 10-vuotiaan suuhun.

• Anonyymi

Onko ilmaagropatia hyvä harrastus

• playhard

Siis mitä helvettiä, 10vuotiaat laihuttaa?! tosi järkevää tossa iässä.. Tajuutsä että sun pituuskasvu voi pysähtyy jos noin nuorena alkaa laihduttamaan. Ja 10vuotiaana voi olla vielä lapsenpyöreyttä joka kyllä hävii ku kasvaa. Huhhuh, mihin tää maailma on menossa jos jo tommoset penskat ravaa vaa'alla koko ajan..

• Nykyaikainen

Tää on tätä nykyaikaa, kone kätee, äitil oo aikaa, käskee menee ettii apuu netistä, suomi24 kuulostaakin houkuttelevalta, täältä sä löydät jonnejen apua, jos sä sitä tarvit.

• lenkille mars

siis oot noin läski, äkkiä laihikselle

• hopolopopoju

löl mikä peniska...

• Läskikasa
        hopolopopoju kirjoitti:

löl mikä peniska...

Karkkimaha. löl mikä pentu.

• spave

Noo... Sun pitää sanoa sun kavereillesi että ei kiusaa. Ja syöt terveellisesti nukut ja ulkoilet . Tai siis liikut.

• moiav

rupee reenaa vatsalihaksia

• wrestler02

ja tää on 3 vuot vanha keskustelu :)

• Murmeli123

Minä olen 10v ja olen 58g ja aloin
      laihduttamaan koska olen ylipainoinen mutta syön vieläkin samanlailla miten vieläkin mutta sinä et ole yli painoinen tai läski mä oon ja sun ei kuulu laihduttaa sinä olet vielä laiha ja varmasti tosi kaunis t tyttö:)

• ToinenYlipainoinen10v

Herätetään tää keskustelu uudestaan eloon! Mäkin oon 10v ja painan 48-51kg. Laihdutan, yritän päästä aina vege/kasvisvaihtoehdoilla! Harrastan liikuntaa aina kun on mahdollista... Yritän saada aina noin 5kg pois (ei mitään aikaväliä) ja tavoitepaino on noin 35kg!

• Anonyymi

Moi oon 10 ja painan 53. Miten voisin laihtuu

• Anonyymi

Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭

hei siis älä mietitommosta !<3 oot varmasti nätti tyttö!

• Anonyymi

Luulenpa että pituuden kasvatus voisi olla se helpoin tapa, tulee ihan itsestäänkin ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      19325
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      375
      7120
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2241