10v tyttö kysyy laihduttamisesta...

tyttö pulassa

Joo eli oon vaihtamassa entiseen kouluu kesän jälkee ja haluun tehä yhteen poikaa vaikutuksen.

Ongelmana on vain se, että mun mahan ympärys on 70cm. Oon kyllä muuten aika tyytyväinen kroppaani.
Taino kaverit koko ajan huomauttelee ja ne kysyy monesti uimaan mutta en mun mahan takii haluu mennä ettei ne nää miten iso se on.

Joo eli oon jtn 140cm korkee painoa 37kiloa ja mahan ympärys on 70cm.
Katottiin kerran äitin kaa ja sekin sano et se on iso.

Oon yrittäny kattoo googlest jotai mut siellä on vaa jotain mitn saa kiloja pois koska oon ihan hyvän painonen mut se maha.

Sit mulla on myös kaksoisleukaa joten siitäkin haluisin apuu

ps/Ja kenenkää vitu 15v kovisten ei tarvii tulla mitää 'löl mikä penska' yms.

pps/ja kenenkää aikuisen ei tarvii alkaa kuule lapsonen oot ihan hyvän näkönen älä laihduta ja blaablaa

50

4150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän tunteen

      Oon itse vain hieman vanhempi (13v) mutta sinuna en laihduttaisi. Itselläni on ollut anoreksia, aloitin laihduttamalla vain muutaman kilon ja sitten se riistäytyi käsistä. Olet mielestäni aikalailla sopiva ja kavereitten ja äitisi huomauttelut ovat asiattomia. Mutta jos välttämättä haluat asialle jotain tehdä, syö terveellisesti ja urheile paljon. Mutta älä mene liiallisuuksiin! Tsemppiä ja voimahali sulle♥

      • Jsjshdhdjjd

        No seittemän kiloo ylipainone


      • SoriTaasMyöhäs
        Jsjshdhdjjd kirjoitti:

        No seittemän kiloo ylipainone

        Mut joo oli pakko sanoo ettei 37kg oo ylipaino!! Alipaino on 28kg ja ylipaino on 41kg... ite oon joku 48-50 joten laihdutan...


      • Anonyymi
        SoriTaasMyöhäs kirjoitti:

        Mut joo oli pakko sanoo ettei 37kg oo ylipaino!! Alipaino on 28kg ja ylipaino on 41kg... ite oon joku 48-50 joten laihdutan...

        Aloittaja on alipainpinen!😢 ÄLÄ laihduta. Ole terveellinen ja kehenkään et vaikutusta turhalla laihdutuksesta saa. Voit kokeilla olla hänelle ystävällinen,jutella silloin tällöin, vaikka ihan vain läksyistä ja harrastuksista ja joskus pyytää jonnekkin. Olet hyvä juuri tuollaisena❣️ Oikeasti kaikkea hyvää ja voimia❤️


      • Anonyymi
        SoriTaasMyöhäs kirjoitti:

        Mut joo oli pakko sanoo ettei 37kg oo ylipaino!! Alipaino on 28kg ja ylipaino on 41kg... ite oon joku 48-50 joten laihdutan...

        Oon 10v tyttö ja painan 46.7 k ja oon 140.6 pitkä ja koitan laihduttaa voisko joku kertoo miten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10v tyttö ja painan 46.7 k ja oon 140.6 pitkä ja koitan laihduttaa voisko joku kertoo miten

        Yritän ittekki miettii


      • Anonyymi
        Jsjshdhdjjd kirjoitti:

        No seittemän kiloo ylipainone

        Mä painanut 20kg ja on 10v😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 10v tyttö ja painan 46.7 k ja oon 140.6 pitkä ja koitan laihduttaa voisko joku kertoo miten

        hei! Te 10v tytöt, teillä on vielä murrosikä edessä päin, joten turhaan sitä tuossa iässä painoa kannattaa miettiä, kehonne kasvaa vielä, ja rasva sitten siitä pikkuhiljaa tasoittuu kehon eri kohtiin :)


    • byrdyboiga (aito)

      löl mikä penska

      • mietisitä

        Voi vittu mitä paskaa täällä saa lukea!!!!! Olet vasta 10v. sä kasvat vielä, en suosittele laihduttamista joten hanki elämä ja ole sinut itsesi kanssa!

        Lol mikä penska


      • Anonyymi

        Löl, mikä ite


    • 15-vuotias

      Kaikki 15-vuotiaat ei oo koviksia, et näin... Mut 10-vuotiaalle on epäterveellistä laihduttaa, sori vaan. Kasvuiässä ei kenenkään pitäs laihduttaa, ees niitten "15v kovisten". Mee ulos, juokse, alota joku kiva liikuntaharrastus (kokemuksesta voin sanoo, et miekkailu on tosi hyvä), syö vähemmän karkkia, terveellistä elämäntapoja, nuku riittävästi... Niin saa sitä mahaa pois ja paremman olon ittelle. Älä aattele kiloja, koska se ei oo terveellistä kasvuikäselle. Äläkä kiroile (liitty taas asiaan...), ei sovi 10-vuotiaan suuhun.

      • Anonyymi

        Onko ilmaagropatia hyvä harrastus


    • playhard

      Siis mitä helvettiä, 10vuotiaat laihuttaa?! tosi järkevää tossa iässä.. Tajuutsä että sun pituuskasvu voi pysähtyy jos noin nuorena alkaa laihduttamaan. Ja 10vuotiaana voi olla vielä lapsenpyöreyttä joka kyllä hävii ku kasvaa. Huhhuh, mihin tää maailma on menossa jos jo tommoset penskat ravaa vaa'alla koko ajan..

    • Nykyaikainen

      Tää on tätä nykyaikaa, kone kätee, äitil oo aikaa, käskee menee ettii apuu netistä, suomi24 kuulostaakin houkuttelevalta, täältä sä löydät jonnejen apua, jos sä sitä tarvit.

    • spave

      Noo... Sun pitää sanoa sun kavereillesi että ei kiusaa. Ja syöt terveellisesti nukut ja ulkoilet . Tai siis liikut.

    • moiav

      rupee reenaa vatsalihaksia

      • ja tää on 3 vuot vanha keskustelu :)


      • Anonyymi

        Oon 1110v ja oon 34kg


      • Anonyymi

        Oon 10 vuotta ja painan jo 34kiloo omg


    • Murmeli123

      Minä olen 10v ja olen 58g ja aloin
      laihduttamaan koska olen ylipainoinen mutta syön vieläkin samanlailla miten vieläkin mutta sinä et ole yli painoinen tai läski mä oon ja sun ei kuulu laihduttaa sinä olet vielä laiha ja varmasti tosi kaunis t tyttö:)

      • Anonyymi

        Kiitos tsemppiä


    • ToinenYlipainoinen10v

      Herätetään tää keskustelu uudestaan eloon! Mäkin oon 10v ja painan 48-51kg. Laihdutan, yritän päästä aina vege/kasvisvaihtoehdoilla! Harrastan liikuntaa aina kun on mahdollista... Yritän saada aina noin 5kg pois (ei mitään aikaväliä) ja tavoitepaino on noin 35kg!

      • Anonyymi

        Mä oon 10v ja oon 132 pitkä .mun paino alko nousta kun olin 30 kiloo 4 killoo eli miten mä saisin tän painon haltuun ennen kun musta tulee yli painonen?


    • Anonyymi

      Moi oon 10 ja painan 53. Miten voisin laihtuu

      • Anonyymi

        Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭

        hei siis älä mietitommosta !<3 oot varmasti nätti tyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭

        No mä oon 10 votta ja oon 34 kiloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki oon 10 ja painan 53 kiloo apuaaaa auttakaaa😭😭

        No hei mä oon 10 ja painan 78.5 kiloo ja en ees välitä omasta painosta


    • Anonyymi

      Luulenpa että pituuden kasvatus voisi olla se helpoin tapa, tulee ihan itsestäänkin ^^

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi

        Mä oon 10v ja oon 132 pitkä. Mun paino alko nousta kun olin 30 kiloo 4 kiloo lisää eli oon tällä hetkellä 34 kiloo😉😩 miten saada tää paino haltuun ennenkun musta tulee yli painonen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 10v ja oon 132 pitkä. Mun paino alko nousta kun olin 30 kiloo 4 kiloo lisää eli oon tällä hetkellä 34 kiloo😉😩 miten saada tää paino haltuun ennenkun musta tulee yli painonen?

        Sun painoindeksi menee välille 19-24,9 eli painosi on pituuteen suhteutettuna normaali. Mikä ihmeen hinku teillä alaikäisillä on alkaa miettiä laihduttamista? Sitä kaikkein vähiten tarvitsette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun painoindeksi menee välille 19-24,9 eli painosi on pituuteen suhteutettuna normaali. Mikä ihmeen hinku teillä alaikäisillä on alkaa miettiä laihduttamista? Sitä kaikkein vähiten tarvitsette.

        yhtenä iltana mä menin googleen ja tein olenko läski testin niin mä olin normaali painonen mut jos saan vielä yhen kilon lisää musta tulee yli painonen.ja oon 34 kiloo ja 132 pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtenä iltana mä menin googleen ja tein olenko läski testin niin mä olin normaali painonen mut jos saan vielä yhen kilon lisää musta tulee yli painonen.ja oon 34 kiloo ja 132 pitkä

        Mietippä asiaa hetki. Eli 1 Kg = 1000g. Painoa on saman verran, kuin kahdella paketilla kahvia, tai yhdellä paketilla hienoa sokeria. Tuollainen paino ei näy ihmisessä missään. Indeksit ovat suuntaa-antavia, mutta niitä ei pidä tuijottaa liian tarkasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä asiaa hetki. Eli 1 Kg = 1000g. Painoa on saman verran, kuin kahdella paketilla kahvia, tai yhdellä paketilla hienoa sokeria. Tuollainen paino ei näy ihmisessä missään. Indeksit ovat suuntaa-antavia, mutta niitä ei pidä tuijottaa liian tarkasti.

        Okei oon ollu ehkä vähän liioitellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oon ollu ehkä vähän liioitellut

        Omg oon 55 kiloo ja oon 140 pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtenä iltana mä menin googleen ja tein olenko läski testin niin mä olin normaali painonen mut jos saan vielä yhen kilon lisää musta tulee yli painonen.ja oon 34 kiloo ja 132 pitkä

        Kaikkiin testeihin ei myöskään kannata luottaa, mutta jos luotettavimmat haluaa tältä sivulta löytyy aika hyviä laskureita myös tuohon asiaan: https://www.laskurini.fi/


    • Anonyymi

      Muulla on aina semmonen olo et nyt mun pitää laihduttaa mut sit mut hyvä ystävä aina sanoo et älä välitä mitä muut sanoo

      • Anonyymi

        Hyvä❣️ Kaikkien muidenkin pitäs tajuta se! Terveellisyys on erittäin hyvä asia laihdutus ei. Hyvä kroppa tulee terveellisten elämäntapojen sivussa. Muistakaa liikkua sillä on tosi iso vaikutus terveyteen ja hyvässä kunnossa pysymisen yksi perus pilari. Kaikille varmasti löytyy joku liikunta muoto josta nauttii oli se sitten kävely,pyöräily,uinti,jalkapallo,tennis,uinti,tanssi tai ihan mikä tahansa. Pääasia, että liikut. Ja syöt terveellisesti lihaa,kalaa,kasviksia,vihanneksia,perunaa,pastaa ja kaikkea sopivassa suhteessa, herkkuja kun voit syödä, mutta kohtuus kaikessa kerran viikossa on hyvä. Iso virhe mitä moni Tekee, kun yrittää laihduttaa on että syö vähemmän, joka siis ei toimi. Päivittäiset asiat vaativat tarpeeksi energiaa ruoasta. Kannattaa jutella asiasta, jos se jäi mietityttämään terveydenhoitajan kanssa sitä varten he ovat. Voimia❤️💝💖♥️💜💗💓


    • Anonyymi

      Mä painan 50-50 kg ja oon 11v ja näytän tosi pulleelta

      • Anonyymi

        Oot ihan normi painoinen ja painonen ekä sil oo mitään välii.


    • Anonyymi

      Kkk

    • Anonyymi

      OLET JOPA ALIPAINPAINOINEN NOIDEN TIETOJEN PERUSTEELLA. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ALA LAIHDUTTAA OIKEASTI❣️ TUO YMPÄRYS MITTAKIN ON IHAN NORMAALI! LAPSENA LAIHDUTUKSESTA ON VAIN HAITTAA SINUSTA TULEE ALIRAVITTU JA VAIN HEIKKENET JA TURHA NS LAIHDUTUS TEKEE SINUSTA VAIN LIHAVAMMAN NÄKÖISEN! TERVEENÄ PYSYMINEN ON HYVÄ ASIA JOTEN SYÖ RIITTÄVÄSTI TERVEELLISTÄ RUOKAA JA LIIKU TARPEEKSI JA NUKU HYVIN. JOS JOKU SINUA SELLAISESTA KIUSAA TAI HUOMAUTTELEE EI KANNATA VÄLITTÄÄ❣️ KANNATTAA PUHUA JOLLEKKIN AIKUISELLE KUTEN VANHEMMALLE TAI OPETTAJALLE❣️ JÄTTÄKÄÄ OIKEASTI OHMISET RAUHAAN ÄLKÄÄ KOMMENTOIKO TOISIA NIINKU OIKEESTI KETÄÄN EI KIINNOSTA KUUNNELLA KENENKÄÄN HAUKKUMISIA! VOIT JUTELLA ILMAISEKSI LUOTTAMUKSELLA AIKUISELLE TÄÄLLÄ: https://apuu.fi/❣️ OIKEASTI KENENKÄÄN EI TARVITSE JÄÄDÄ YKSIN TÄMÄN KANSSA❣️

    • Anonyymi

      VITTU EI EI JA EI,TUO EI OLE YERVEELLISTÄ ÄLÄKÄ MUOKKAA ITTEESTI IKINÄ JONKU TOISEN TAKIA, OIKEESTI TSEMPPII SULLE JA JOS JOILLAKI VIRLÄ TOLLASII AJATUKSII KANNATTAA PUHUS TÄÄLLÄ, LUOTTAMUKSELLA https://apuu.fi/

    • Anonyymi

      ÄLÄ VEDÄ ASIOITA LIIALLISUUKSIIN MUTTA JO YLIPAINOA ON VOIT KYSYÄ TERKKARILTA OHKRITA JA MUISTA URHEILLA ESIM LENKKEILLÄ PALJON

    • Anonyymi

      No siis oon ite 139 cm pitkä ja 43kg painava oon siis ylipainoinen ja aattelin että nyt en syö enään ruuan muruakaan ja urheilen tosi paljon tiiän ettie tää oo paras tapa mut oon niin läski että tää ei voi jatkuu😭

    • Anonyymi

      Ite oon 10 vuotias tyttö ja painan 29 kiloo mut haluisin laihduttaa ku näytän läskiltä ja mun luokan yks poikakin on sanonu mua läskiksi...

    • Anonyymi

      Minä oon ihan rääpäle vaikka oon kohta 14. Oon 155 cm ja painan 48 kg.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe