Riihimäen gay/lesbo/bi ravintolat?

Man Power

Onko Riihimäellä gay, lesbo, bi -henkisille ihmisille joku, jotkin baarit jossa he enemmän pyörivät?

93

4696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antirasisti

      Mikä ihme teitä seksuaalisesti poikkeavia oikein vaivaa? Miksi te ette voi käydä samoissa paikoissa, kuin muutkin ihmiset? Yritättekö te olla jotenkin parempia, kuin muut ihmiset?
      Itse te haluatte eristäytyä muista ihmisistä ja kategorioitua erilliseksi ryhmäksi. Tästä kaikesta te kuitenkin syytätte kaikkia muita kuin itseänne.
      Toiminnoissanne on rasismin kannalta arveluttavia piirteitä.

      • sanonvaan1

        Kysymyshän on selvä trolli, eikä kysyjä ole vähemmistöjä ikinä nähnytkään.


    • Man Power

      No onko niitä mestoja mihin mennä?

    • Herra 47

      Vappuna aukee "Koomikko" -teatteriravintola. Omistajan mukaan se on
      teatteriravintola ja samanhenkisten olohuone.

      Sillä ei ole mitään tekemista paikallisen poliittisen eliitin kanssa, joka viihtyy
      täällä meidän olohuoneessa. Komiikasta se ei tiedä mitään, jos se joskus
      hymyilee, niin se on väkinäistä suunpielen vääntämistä toiselle puolelle,
      koko naama on kurtussa.

    • Man Power

      sanonvaan1. Hei, en ole trolli. Varmasti gay, lesbo, bi jengi on tasaisesti nykyään jokapuolella ravintola maailmassa, heteroiden seassa. Mutta joillain paikkakunnilla tämä porukka käy enemmän ja on ryhmittynyt enemmän tiettyihin rafloihin jotta löytävät toisensa helpommin. Aloitus kysymykseni siis oli että miten on asia Riihimäellä?

      • ryhdistäytykää homot

        Tarviiks tätä asiaa taaaaas vatkata kaiken kansan kanssa. On noi omituiset onnetonta porukkaa. Koiranpa... juttujen tasoa.


    • Ei tule ikävä

      Muuttakaa marsiin.. eikö sinne kohta ole pilettejä kaupan. Siellä on lääniä elostella samanhenkisten kesken eikä täällä maan pinnalla lapset ja nuoret saa epänormaaleja vaikutteita.Eli... Jos ja kun joku tuntee alapäässään hillitöntä kutinaa samaa sukupuolta kohtaan niin ei muuta kun lippu käteen ja avaruuteen.

    • Heimo Homo

      Lähestytäänpä asiaa oikeasta näkökulmasta. Siis onko Riihimäellä muita kuin homoravintoloita?

    • Hohhoijaa

      No juu ei ole. Ei Riksun kokoisessa paikassa, eikä tulekaan. Ollaan sentään Hämeessä. Kannattaa mennä Hyvinkäälle, sieltä varmaan löytyy, kun nehän on (ainakin omasta mielestään) ihan Hesalaisia.

    • Söpö ja hassu

      Haydi-hei. Oon nuori h-kundi, olen muuttamassa Riihimäkeen kesällä. Olen yhtä tiedoton kuin nimimerkki: Man Power, mihin yökerhoon menisin tanssimaan ja mikä olisi turvallisin ravintola painautua oman ison nallekarhun turvalliseen syliin. Pitäisi tosin vielä se iso turvallinen nallukka löytää. Ajattelinkin että Riksun kesä-yöstä sen teddy karhuni vielä löydän. H-ystävälliset meno paikat? Minne pillihousussani ja käsilaukkuni kanssa siis menen?

      • HOMOT STOP

        Pysy vaan pillihousuinesi siellä missä olet! Tänne ei ole tulemista. Hyi helv.......


      • nalletäti

        Ison turvallisen nallukan löydät parhaiten kirppikseltä tai kaupasta,sen syliin voit painautua niin usein kun haluat ,eikä siihen yökerhoja tarvita !


      • ufo

        et oo feikki ,ethän...


    • uhdfius

      Ei kannata ainakaan Riihimäelle muuttaa, tiedän että täällä homot saa turpaansa hyvinkin pian. Tai jos tänne on pakottava tarve päästä niin jätä pillihousut ja käsilaukku kotiin.

    • Söpö ja hassu

      Mistä johtuu että suhtaudutte penseästi minuun? Tekstinne on jotenkin brutaalia. Olen tulossa sinne Riksuun kesällä kampaamoon kosmetologiksi ja kampaamo töihin. Naisten hiusten laiton meikkausten lisäksi kivat söpöt kundit ja karheammatkin uroot ovat tervetulleita käsittelyyni kampaamooni. Ps. just karheammat hiukan äksyt uroot on niin syötäviä...

    • Kodiak bear

      No ei täälä homojen tartte pelätä varsinkaan jos löytyy hauista vaikka toisille jakaa
      ja painosi on siinä 110kg tiukkaa lihaa kuten minulla. Olen ollut avoimesti homo jo
      vuosia eikä kukaan ole riihimäen yössä nyrkkejä puinnut päinvastoin hauistani ovat puristelleet ja reittäni ja jotku ovat avoimesti kertoneet kun eivät uskalla tulla kaapista ulos vaan esittävät heteroa ja nauravat homoille. Siis Söpö & Hassu kundi tervetuloa riihimäelle kyllä täällä on ihan gay-suvaitsevainen ilmapiiri.

      • Yks jäbä

        Kodiak bear, moi. Mä taidan tietää sut.. Jutellaanks lisää? Mis päin Riksuu asut nykyisin? Ennen ainaski asuit keskustas.. Sul on komeet lihakset.


    • 100% Peltsin hetero

      Peltsi eli Peltosaari, viesti täältä. Kodiak bear, et tee lihaksillasi mitään, emme pelkää niitä ja sinua. Formaattisi on väärä. Useamman kamuni kanssa hoitelemme sinut pois katuja roskaamasta. Söpö ja hassu, sinusta saa sen kuvan että yhdellä kärpäslätkän läiskäsyllä olet jo liiskattu. Man power, olet ollut hiljaa aloituksesi jälkeen suht koht. Ole hiljaa vastaisuudessakin, äläkä muuta tänne. Kaikki te kolme: Formaatti on teille väärä Riksussa.

      • Aasia(tar)

        Hei olen maahanmuuttaja kundi Itä-Aasiasta ja ns. ladyboy. Käyn usein Riihimäen yössä. Olen täysin nuoren naisen näköinen, mutta kuten termi ladyboy jo sanoo, minulta löytyy suprise!.. Olen aika menevä sinkku. Moni Riihimäkeläinen hetero mies jonka kanssa olen ollut.., yllättyisi jos tietäisi minusta koko totuuden. Osa toki tietääkin. Väitänkin että Riihimäki on miehiä täynnä joilla on kaapissansa salaisuus..vaikkakin olen itse rajatapaus (mies vai nainen), niin useampi hetero Riihimäki-mies on minulle avautunut ja kertonut että voishan sitä poikiakin kokeilla.


    • Ilpo numero 6

      Täytyy sanoa että Riihimäki on ottanut aimo harppauksen eteenpäin kansainvälisyydessä, kun täältä alkaa jo muna-mimmejä löytymään!

    • Liian liberaalia

      Alan harkitsemaan muuttamista Hyvinkäälle!

    • Fitness -boy

      Mikä olisi Riksussa hyvä kuntosali? Sellainen "poikien" sali? Hyvännäköinen kundi treenikaveri olisi mukava. Olisi vähän muutakin "kovaa" kuin vain kova treeni...

    • Paikka paratiisissa

      Nimimerkki "Liian liberaalia". En suosittele muuttamaan Hyvinkäälle koska siellä se meno vasta villiä & hurjaa onkin. Mikäli etsit vanhoillista & konservatiivistä asuinaluetta, suosittelen sinulle ehdottomasti Nahkelaa. Tosin sinne löytäminen ja
      hyväksytyksi asukkaaksi pääsy vaatii aikamoisia ponnisteluja, mutta mitäpä sitä
      ei hetero mies/nainen tekisi, että pääsisi pakoon turmeltuneesta maailmasta.
      Siispä yhteenvetona "Nahkela" tuo pala turmeltelematonta paratiisia.

    • Täyttä taikinaa

      Nimimerkki: Liian liberaalia. Tuu vaan tänne mun luo kylään. Asun aseman lähellä. Kyllä mies miehen tarpeet tietää. Opetan sulle "patukan" maagisen voiman. Teet paljon isomman takinkäännön kuin uskotkaan, uskoisin. Opetan miten höpölle se voi tuntua.

      • Aasia(tar)

        Liian liberaalia, hei. Miksi et kokeilisi minua? Samalla voisit unohtaa Hyvinkään. Olen käännyttänyt monta Riihimäkeläistä mukamas "100%" -heteroa. Minussa on samassa paketissa mies sekä nainen, koska olen ladyboy Itä-Aasiasta. Jos nimmari: Täyttä taikinaa on liikaa sinulle, niin päiväkahvit minun luona? Teippaan vain "yllätykseni" piiloon, niin muuten menen nuoresta naisesta. Toki jos sinulla herää mielenkiinto, niin voimme avata teipit ja päästää Itä-Aasialaisen boan, tikkari muuhun käyttöön.


      • rocker555
        Aasia(tar) kirjoitti:

        Liian liberaalia, hei. Miksi et kokeilisi minua? Samalla voisit unohtaa Hyvinkään. Olen käännyttänyt monta Riihimäkeläistä mukamas "100%" -heteroa. Minussa on samassa paketissa mies sekä nainen, koska olen ladyboy Itä-Aasiasta. Jos nimmari: Täyttä taikinaa on liikaa sinulle, niin päiväkahvit minun luona? Teippaan vain "yllätykseni" piiloon, niin muuten menen nuoresta naisesta. Toki jos sinulla herää mielenkiinto, niin voimme avata teipit ja päästää Itä-Aasialaisen boan, tikkari muuhun käyttöön.

        laita mulle postia t riksulainen

        [email protected] :)


    • Hamekangasta

      Mitens täälä riksussa otetaan vastaan hameeseen pukeutunut kundi?
      Ajattelin kun kesä on jo kynnyksellä ja tykkään pitää viileitä hameita päällä niin
      suvaitaanko sitä yöelämässä ollenkaan vai joutuuko pelkäämään väkivaltaa?
      Ps.Olen muuten hetero.

    • Sata% Hetsku

      Hamekangasta -nimmari sanoit että: Ps. Olen muuten hetero. Ymmärrän sinua. Olen itse miehinen mies. Tosin pääsääntöisesti isken Riksun rafloista vain kundeja, jotka ovat hieman hinteliä, nuoria ja neitimäisiä. Olen sen verran suurpiirteinen että en pidä näitä söpöliini kundeja miehinä ollenkaan, joten koen olevani täys rautainen hetero. Kirjoittelen kuumista poju-kokemuksistani netin eri lemmenseikkailu-kokemus palstoille ja tarinoiden loppuun laitan joka kerta: Ps. Olen muuten hetero. ...tosta tyylistä minut tunnistaa.

    • Väinö-Irmeli

      Ihanaa kun sateenkaari-ihmisiä löytyy Riihimäeltä sittenkin.

    • hetero-Einari

      Muuttakaa Ahvenanmaalle toistenne munia hinkkaamaan! Hyi olkoon minkälaista sakkia!

    • Söpö ja hassu

      hetero-Einari hei. Älä ole noin penseä ja yrmy. Tosin mä sytyn just tollasist äksyistä miehistä. Sä oot varmaan sellanen pahis ja macho. Mun polvet menee ihan pehmeiks kun mietin sunlaista jämerää tosi-kundia. Mut joku juttu ei ole pehmeä, vaan sun äksy luontees saa sen kovettumaan. Sä olisit varmaan tosi ihana nallekarhu, kun sut vaan sais kesytettyä.

    • Yö lapsi

      Hieman asiaa sivuten mitä ovat riksun parhaimmat menomestat ylipäätään?
      Baarit, yökerhot????

    • Mossen ystävä

      Ai Riksun parhaimmat baarit, yökerhot???? Raimo Urmas-hurmas Jääskeläinen vastaisi tähän: 'Voi kun pojat tietäisitte.'

    • Yö lapsi

      Minkäslainen meno on esim. Bar Bulldogissa, Nightclub Graniitissa??

    • Rocka Bi-lly

      Olenko kenties ainoa vain onko täälä riksussa muitakin Shakin Stevensiä ja
      50´´s letukoita harrastavavia Gay/Bi-Diinareita?

    • inhokit

      Jo on aikoihin eletty! Tämä porukka on olevinaan niin normaalia, niin normaalia Saastaisia saastuttajia kaikki. En ymmärrä. En myöskään sitä että vaativat kirkon ja Jumalan siunausta omille kieroutuneille himoilleen. Ihmisinä ihania useimmat mutta heidän mallinsa ja elämäntapansa jotain niin kuvottavaa kun vain kuvottavaa voi olla. Jumala on asettanut sateenkaarelle ihan eri merkityksen kuin olemaan homoväestön tunnus.

    • PoikanimeltäPäivi

      Hei, mäkin olisin kiinnostunut mitä Riksulla olis yö huvittelun suhteen tarjota. Itse olen sellainen vaihtovirralla toimiva kundi. Tytöt ja pojat yhtä ihania. Olen varovasti alkanut tutustumaan strap-on leikkeihin myös. Uusi aluevaltaukseni on myös kultasuihku ja kaviaari -osasto. Onko Riksussa glory-hole paikkoja? Tää on nyt se uus must! juttu myös Suomessa. Eli missä on Riksun glory-hole mestat?

    • Söpö ja hassu

      Just tulin lenkiltä reippailemasta. Pysyy jalat hoikkana ja peppu pinkeen pienenä. Yritän pitää kiinni balettitanssijan vartalostani, että hurmaisin itselleni vielä sen ison nallekarhun. Tähän viestiketjuun voikin joku Riksulainen iso nallukka kirjoittaa, jos olis minusta ehkä kiinnostunut. Iso plussa on jos olet äksy ja vähän mörö.

    • Love is in the air

      Kaksi homoa käveli maantiellä. Toiselta pääsi pieru. Toinen rupesi laulamaan:

    • Söpö ja hassu

      Nallukkaaa nallukkaaa ...luitko viime viestini? Odotan sinun testosteroni-paukkuasi tänne viesti rimpsuun, joka alkaa oleen yhtä pitkä kuin Holmesin Johnin tolppa...

    • Bi' pappa' muna

      Rocka Bi-lly -nimmari moi. Oon pesunkestävä raggari nahkatakissa ja Jameksissa. Lahkeet oikeaoppisesti kääritty kampa "formaatti koodina" vasemmassa takataskussa. Bobi-tukka aina partavettä kunnolla, että lemu kutsuu toisia Bobeja ja raggareita soidinmenoihin. Miten olisi Rocka Bi-lly, Hurriganesin Tallahasseelassien tahtiin jos vaakamamboa jorattais?

    • Tiina Tiikeri

      Muita bi-naisia kuulolla?

    • Leena Leopardi

      Täälä olis!

    • sappislappis

      VR:n hommista löytyy Riihimäen suurin kaappihomppeli ryhmä. Sinne vaan varikolleppyörimään.

    • Reku-!

      Riihimäen todelliset kasvot alkavat paljastua kun lukee näitä viestejä. Kaapissa koko kaupunki.

      • Tulis tauti ja ....

        Älä muuta sano! En olisi uskonut ttä ihan näin pahassa mallissa ovat asiat.


    • Hirudoid Forte-mies

      Hei olen Hirudoid Forte-mies. Tätä salvaa kun käytän seikkailuissani niin ei ole kitkaa ja homma luistaa. Tämä rasva lisää myös verenkiertoa ja parantaa mahdolliset haavat ja hiertymät, vaikka olisi joitunut isomman kaliberin jörnimisen kohteeksi. Liityn tähän veikeään sateenkaari viestiketjuun Hirudoid Forte rasvojeni kanssa odottelemaan josko saan vastakaikua.

    • Harrikka-poitsu

      Onko Hikiällä ketään "alan miestä"?

    • Merilläopituttaidot

      Hei Hirudoid Forte-mies. Olen ns. vanhanliiton mies. Tuhkaluukun silmään vaan räkäsen klimpin ja tuikkasen tukkini sisään naturaalisti. En turhia hienostele ja prameile. Mamseli-poikia saatan välillä rykäistä ilman sylky klimppiäkin. Ja mun kaa voi kokea mitä tarkoittaa oikeasti kun ns. vedetään viikseen.

    • Mr. Muscle

      Sanotte mitä sanotte, mutta mikään ei ole kauniinpaa kuin kahden karvaisen
      miehen rakkaus!

    • Amikselta Arska moi

      Tässä on vastaveto kun täällä oli pari rokkari h-miestä. Olen amiksen auto-linjan amisviiksi puppeli-poika. Mulla on katsastamaton Datsun 100 A, jolla ajelen. Vaaleanpunaiset karvanopat ja limevihreä karvapäällystetty ratti. Automankasta soi 90-luvun mitäänsanomaton p*ska-pop. Pelkääjän paikalla olis tilaa jollekin lippalakki iso-jorma tunarille. Datsunissa jousitus hyvä joten voidaan XL-5 tahtiin rykiä menemään. Bonuksena annan ilman kortonkia ja suikkiin saat huulipuna kuorrutetuilta huulilta.

    • Musculus bi-ceps

      On hienoa huomata että riihimäestä on tullut oikea 2000-luvun city!
      Enään ei tarvitse sateenkaari-ihmisten lymyillä varjoissa vaan voivat täysin omana itsenään mitään häpeämättä olla yhdenvertaisia muiden kanssa!
      Hyvinkää voisi ottaa mallia riihimäestä. Tosin aikaa siihen saattaa mennä koska
      mielestäni hyvinkää on jämähtänyt suvaitsuvaisuudessaan 40-luvulle.

    • Söpö ja hassu

      Häydi. Voi herran duudelis sentään ja jestas.. Mulla tulee kuumia aaltoja kun luen näitä eri miesten testosteroni täytteisiä tekstejä. Välillä on niin lutusia ihanan karheita äksyjä jöröjä, että.. Oikeita sänkinaamaisia uroita, jotka jämäköitä ja paskantavat kettinkiä. Sellaisia armeija tyylisiä jörö-kapiaisia. Voi kun tollasen sais, menisin samantien kontilleni ja reippailulla hoikaksi treenattu pikku peppuni olisi pystyssä terhakkaasti odottaen...

    • Niina was here

      Voisin olla valmis kokeilemaan naisen kanssa jos löytäisin jonkun kivan selllaisen?
      Tiedä sitten tuleeko tavaksi, mutta tulisipahan ainakin kokeiltua.

    • Pysy h/bi ladulla

      Äsköiselle.. Älä nyt mitään täys torttu tapausta ota. Ota shemale/ladyboy. Kakkonen hoitaa ykkösen aseman ja ei tule ikävä tuttua ja turvallista patukkaa. Varma valinta kaikkeen nälkään.

      • Pysy h/l/bi ladulla

        Ohops, ai sä olitkin Niina. Tuli vahingossa laitettua viesti miespuoliselle henkilölle. Tää meno kun on täällä niin mies-täyttä taikinaa, niin hetskut ja lesbot on harvassa. Lepakot hoi! Tulkaa työntään toosa näitten jortikoiden sekaan niin saadaan hommaan vähän sillin tuoksua.


    • Kaksi kukkoa

      Rusinareikä on paras reikä.

    • Iines, iines

      Naiset on parhaita :)

    • Animal lover Erwin

      Nyt räjähtää potti! Täällä olisi mies ja maatilan lehmä, koirakin löytyy.

    • Elias.ss1

      miksi aina kysellää gay, bi lesbo baareista riihimäellä mut kukaan ei saa itsestään sen vertaa irti että perustaisi sellaisen. varmasti riihimäellä on gay kansaa jotka tykkäisi käydä kyseisissä baareissa. ja olisi mukana itsetkin kävästä tälläisessä ravintolassa ettei aina tarvis pääkaupunkiseudulle lähteä..

    • Söpö ja hassu

      Voi härreguud sentään ja hui, kuumottaa.. kesaori12, onko toi ihana nami-nami-bumzi-bum-kuva sun ikioman jortikkasi kuva?

    • Vanha Nokikana

      Nyt riihimäen Gay/Trans/Lesbo(Bi väki tosissaan puuhaamaan yökerhoa/baaria.
      Luulen että asiakkaita riittäisi aidan kummankin puolen.

    • Gamla h-fiilarigubbe

      Meil oli 70-luvulla hömö-hippoja Klippanilla Stadissa. Siellä jorattiin kaikki me Stadin h-fiilarit siihen aikaan. Hetskuja stritattiin öögaan ja hui hai hömö-hassusti heille naurettiin. Välil sai Stadin kaduilla skarpata, ettei tullut raggareilta handusta nuppiin. Kyllä h-fiilari, h-fiilaria bonjaa. Landet ei vaan penseästi snaijaa. Yhdel spora kuskilla oli Stadin stydein ja suurin patukka. Sitä me sen ajan jangit h-fiilari kundit kilvan kuollattiin. Se kuka pääs sitä spora kuskia dallaan, toi kliffasti kade mieltä meille muille.

    • ryhmäreiskat

      mikä vitun homo? Se on omon!

    • Elias.S80

      olisi todella hienoa jos tänne sais oman gay, bi, lesbo baarin., vahän samanlaisen kuin dtm / mannstreet helsingissä

    • Kultasuihku höpsykkä

      Patun jäykkyyden sieltä lentävän siemenen lisäksi minua kiinnostaa se keltaisempi neste. Mikään ei ole sen riemukkaampaa kun ottaa aktien välillä kultasuihkuja. Onko täällä pojista kiinnostuneita kundeja jotka ovat laajentaneet urean puolelle?

    • Hilda mummu

      Voi jestas sentään mitä ihmisiä täällä on! Olen 86 vuotias mummeli ja näitten viestien lukeminen saa mieleni ajattelemaan että sairasta porukkaa Suomessa. En ole enää niinkään varma haluanko elää 100 vuotiaaksi, jos Suomi ja varsinkin Riihimäki on näin kieroutuneiden ihmisten paikka.

    • Taave mummu

      Voi hellan lettas mitä ihmisiä täällä on! Olen 94 vuotias mummu ja en voisi enempää paheksua ja puhista itsekseni näitä juttuja lukiessani. Silloin 60-luvulla seksuaalivähemmistöjä ei ollut kun se oli laissa kielletty, nyt kun se on sallittua niin ahdasmielisten on vaikea käsittää ettei se muuta heidän elämäänsä millään lailla.

      • 100000+1

        Jaa.

        Luuletko oikeasti, että ihmisten asenteet olisivat muuttuneet?

        Yle voi levittää suvaitsevaisuususkontoaan niin paljon kuin huvittaa, mutta tietyt asiat eivät koskaan muutu. Onneksi.


    • vitunviemärirotat

      :D tää on vaan niin naurettavaa ja hauskaa kun nuo epäsivistyneet kehitysvammaset yrittää pätee jossai netti sivuilla homoja vastaan :DD

      saa nähä millonka maailma sivistyy tarpeeks että loppuu tuo naurettavuus, nuo vanhat kurpat, pyh! KUOLISITTE POIS! teitä ei kukaan tarvitse ! :D toivottavasti te kaikki 'homofobiset' kuolette hyvin pitkän ja tuskallisen kuoleman :DDD:DDD

      toivottavasti joku teistä polttaa ja hyvin hyvin hyvin hitaasti sairaalavuoteellaan vieressään sun puolesta hengittävä hengityskone hitaasti tukehduttaa sut kuolemaan ja sinä kidut ja kidut ja kidut :DDDDD

      AINII JA SIT MÄ TUUN KUSEE TEIÄN HAUDANPÄÄLLE! JA HARRASTAN HOMOSEKSIÄ ENNEN SITÄ.....EDELLEEN SUN HAUDAN PÄÄLLÄ!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • puistattavaa

        Tämäkö on homohenkilön kuvaus omasta elämänkatsomuksestaan?


    • lippu korkealla;)

      Riihimäellä on vuosittain järjestetty suosittu Sateenkaarijuhla ja Sateenkaarimessu Riihimäen keskuskirkossa:

      http://ranneliike.net/teema/riihimaella-sateenkaarijuhla-alkoi-ohjelmajulistuksella?aid=8458

      Sateenkaarimessussa puhuttiin lähimmäisen rakastamisesta:
      http://ranneliike.net/teema/sateenkaarimessussa-puhuttiin-lahimmaisen-rakastamisesta?aid=8459

      Juhlasta oli juttua Aamupostissa otsikolla "Sateenkaarijuhlassa jokainen sai olla oma itsensä", tämän sivun alaosassa on jutusta pieni kuva:
      http://ranneliike.net/teema/riihimaella-mielenosoitus-odottelee-sateenkaarimessuun-saapuvia?aid=8457

      Video: Usko Eevertti Luttinen Sateenkaarijuhlassa Riihimäellä:
      http://www.youtube.com/watch?v=2cUyJHfynUk

    • Riihimäellä PR-klubi oli aikoinaan niin sanottujen erilaisten ihmisten kokoontumispaikka. Mitä PR-klubille kävi? Muuan Jasun-jengi glam-look rock ja pop -tyylisten meikkaavien kundien johdolla kävi siellä. Muistaako kukaan? Osa oli biseksuaaleja sen tiedän.

    • Laksu

      Riihimäen vankilassa nyt ainakin on ollut viimeiset 150-vuotta homoseksuaalista käyttäytymistä, ilman homoidentiteettiäkin. Miesvankiloissa ns. heterot naisen puutteessa "kääntyvät" tai kokeilevat samanseksistä.

      Totta helevetissä se on eri asia, mutta kun nyt kyse oli Riihimäestä. Siellä on vankilabaari. ;)

      • Putsari

        Ennen vanhaan näin varmasti olikin, olen jo sen verran vanha ja elinaikaa sen verran vähän, että ei haittaa vaikka totuuden kertoisinkin. 1960-luvulla meno Riksun vankiloissa oli niin villiä, että olisi tarvittu rautakankea vahvempi ilonpilaaja erottamaan kaverit toisistaan. Homosteluun jäi koukkuun, kuten mihin tahansa, kuka tahansa nisti.

        Olimme nuoria ja komea kroppaisia, paineet ovat hirvittävät suljetussa laitoksessa. Voisin vielä kirjoittaa kirjan tästä ja paljon muusta, enne kuin luoja vetää minut täältä pois.


    • Miten Jasun jengin kävi? Mihin se "siirtyi"? Entä ne meikkaavat bändijätkät? Naimisissa, pentuja, bändi vain muisto, osa kuollut, "aikuistuneet", hajonneet kuka minnekin?

    • Hintti-eki

      Kaikki riihimäen ravintolat on homoravintoloita, hinttareita täynnä tiskin molemmin puolin.

    • Takuuseura

      Paplariin paplariin :D
      Tänäkin iltana tarjontaa takuulla tarpeeksi eikä tarvitse antenneja erityisemmin virittää :D

    • Anonyymi

      Onko mitään mestaa mis olis mahkui törmää samanhenkisiin?

      • Anonyymi

        Toi on tosimiehen ilmaisua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on tosimiehen ilmaisua!

        Tuo tokaisija onkin miehinen mies isolla...


      • Anonyymi

        Puppelifanimodet näköjään poistelee viestejä, mutta se ei muuta sitä totuutta että Riihimäki ei ole mikään sateenkaarikaupunki.

        Kannattaa muuttaa vaikka sinne Kallioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppelifanimodet näköjään poistelee viestejä, mutta se ei muuta sitä totuutta että Riihimäki ei ole mikään sateenkaarikaupunki.

        Kannattaa muuttaa vaikka sinne Kallioon.

        Milloin sinä muutit sinne?


    • Anonyymi

      Paplariin vaan ja sateenkaarihenkiset tunnistaa paidasta jossa lukee hf

    • Anonyymi

      Red Hot , siellä Persu-Bearit kokoontuu ja painii.

    • Anonyymi

      Jasun jengistä kyselisin. Mihin se katosi? Jari Seuranen?

    • Anonyymi

      Täällä ei hintit ja transsut juhli. Aivan sama mitä sateenkaarikulkueita poliitikot järjestävät, se on eri todellisuus kun pervo putoaa Hämeenkadun asfalttiin viikonlopun yössä.

      • Anonyymi

        Älykkyys ei ole perussuomalaisen ihmisen ominaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys ei ole perussuomalaisen ihmisen ominaisuus

        Yksi sateenkaariliputtaja siinä ilmoittautui heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sateenkaariliputtaja siinä ilmoittautui heti.

        miksi perussuomalaiset käyttävä samoja värejä kuin Ruotsin lipussakin on, sinistä ja keltaista? Ovatko ne sinne päin p . . . . . tämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi perussuomalaiset käyttävä samoja värejä kuin Ruotsin lipussakin on, sinistä ja keltaista? Ovatko ne sinne päin p . . . . . tämässä?

        Täällä jo mainitussa p-alkuisessa baarissa on skinien ja muiden vähätukkaisten urosten kohtauspaikka.


    • Anonyymi

      Mies seuraa noin tunti vanha tori tulkaa katoon kiitos

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe