Asiakaspalvelu kunniaan

Pari viikkoa sitten

Ihan täytyy nyt tänne tulla keromaan, kun olin vaihtamassa liittymiä DNA:sta toiseen koska en ole ollut tyytyväinen nykyisiin.
Arvoin sitten jo jonkin aikaa että otanko Elisan vai Soneran. Kyseessä siis pienen yritykseni liittymät sekä perheeni yksityiset.

Vantaan Jumbon 2. kerroksessa katselin molempien liitymien myyntipisteitä ja arvoin mielessäni arvonnan voittajaksi Soneran.

Tähän väliin voin sanoa, että arvostan suuresti hyvää asiakaspalvelua.

Liikkeseen astuessani paikalla oli yksi myyjä ja hänellä asiakas. Tervehdin myyjää ja menin katselemaan puhelimia samalla odottaakseni myyjän vapautumista. Liike on siis hyvin pieni kooltaan.
Myyjä vapautui ja olin siirtymässä hänen luokseen kunnes liikkeeseen tuli kiireinen mies joka meni edelleni, ei mitään jäin taas katselemaan puhelimia. Minulla ei ollut kiire joudin odottelemaan. Myyjä muuten tässä välissä jälleen huomasi minut.

Menin sitten seisoskelemaan tämän asiakkaan taakse hetken kuluttua ikään kuin jonoon, odottamaan vuoroani.
Tässä välissä liikkeeseen tuli kaksi asiakasta jotka ottivat vuoronumerot! En ollut huomannut koko laitetta, noh ajattelin että ei sen väliä, kun myyjä on rekisteröinyt useaan otteeseen jo minut, eikä vuoronumeroita tarvitse käyttää(mielestäni) kuin silloin kun on ruuhkaa, muutoin on turhaa ottaa lippulappua.

Sitten myyjä vapautui ja astui hänen eteensä, sanoin että minulla ei ole vuoronumeroa, koska tullessani täällä ei ollut muita. Myyjä katsoi minua silmiin, painoi vuoronappia ja sanoa että meillä on täällä vuoronumerot. Yritin alkaa selittämää että näithän sinä että odotin tuossa taka....

Astuin ovesta ulos ja kävelin Elisan liikkeeseen jossa sain välittömästi palvelua ja teinkin kaupat samalla kertaa neljästä puhelimesta ja kolmesta liittymästä. Sekä myöhemmin haen vielä yhdet lisää.
Meinasin mennä vielä näyttämääm kassin sisältöä kyseiselle Sonera-myyjälle, mutten mennyt.

Elisamies-

1

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempien asikas

      Tuota vuoronumero peliä olen tavannut Jyväskylän sonerapisteessä. Paikallisessa elisashopitissa oli aulaemäntä joka otti vastaan heti kun käveli ovesta sisään myymälään.

      Mutta on yrityksen asiakaspalvelu paljon muutakin. Sonera lähettää liittymäkortit kirjeellä kotiin saunalahti lähimpään postiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe