Asiakaspalvelu kunniaan

Pari viikkoa sitten

Ihan täytyy nyt tänne tulla keromaan, kun olin vaihtamassa liittymiä DNA:sta toiseen koska en ole ollut tyytyväinen nykyisiin.
Arvoin sitten jo jonkin aikaa että otanko Elisan vai Soneran. Kyseessä siis pienen yritykseni liittymät sekä perheeni yksityiset.

Vantaan Jumbon 2. kerroksessa katselin molempien liitymien myyntipisteitä ja arvoin mielessäni arvonnan voittajaksi Soneran.

Tähän väliin voin sanoa, että arvostan suuresti hyvää asiakaspalvelua.

Liikkeseen astuessani paikalla oli yksi myyjä ja hänellä asiakas. Tervehdin myyjää ja menin katselemaan puhelimia samalla odottaakseni myyjän vapautumista. Liike on siis hyvin pieni kooltaan.
Myyjä vapautui ja olin siirtymässä hänen luokseen kunnes liikkeeseen tuli kiireinen mies joka meni edelleni, ei mitään jäin taas katselemaan puhelimia. Minulla ei ollut kiire joudin odottelemaan. Myyjä muuten tässä välissä jälleen huomasi minut.

Menin sitten seisoskelemaan tämän asiakkaan taakse hetken kuluttua ikään kuin jonoon, odottamaan vuoroani.
Tässä välissä liikkeeseen tuli kaksi asiakasta jotka ottivat vuoronumerot! En ollut huomannut koko laitetta, noh ajattelin että ei sen väliä, kun myyjä on rekisteröinyt useaan otteeseen jo minut, eikä vuoronumeroita tarvitse käyttää(mielestäni) kuin silloin kun on ruuhkaa, muutoin on turhaa ottaa lippulappua.

Sitten myyjä vapautui ja astui hänen eteensä, sanoin että minulla ei ole vuoronumeroa, koska tullessani täällä ei ollut muita. Myyjä katsoi minua silmiin, painoi vuoronappia ja sanoa että meillä on täällä vuoronumerot. Yritin alkaa selittämää että näithän sinä että odotin tuossa taka....

Astuin ovesta ulos ja kävelin Elisan liikkeeseen jossa sain välittömästi palvelua ja teinkin kaupat samalla kertaa neljästä puhelimesta ja kolmesta liittymästä. Sekä myöhemmin haen vielä yhdet lisää.
Meinasin mennä vielä näyttämääm kassin sisältöä kyseiselle Sonera-myyjälle, mutten mennyt.

Elisamies-

1

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempien asikas

Tuota vuoronumero peliä olen tavannut Jyväskylän sonerapisteessä. Paikallisessa elisashopitissa oli aulaemäntä joka otti vastaan heti kun käveli ovesta sisään myymälään.

Mutta on yrityksen asiakaspalvelu paljon muutakin. Sonera lähettää liittymäkortit kirjeellä kotiin saunalahti lähimpään postiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      86
      3182
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3133
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      213
      2628
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2245
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      31
      1579
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1436
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1433
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1294
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13