Talvivaarassa käytetty kypärämalli on syyllinen näihin yhtiön kokemiin ongelmiin.
Kyseinen kypärämalli rajoittaa verenkiertoa Talvivaaran työntekijöiden päänupissa ja näin tulee tehtyä huonoja ratkaisuja.
Talvivaaran osakepaperin arvo on kohta samaa luokkaa kuin kaupasta ostetun wc-paperin.
Talvivaaran kypärämalli
12
139
Vastaukset
- j-pennasen sisko
Ja hah ja äiti päästi taas sinut pois arestista..
- kankkulan kaivo(s)
Ne pöljäkkeet jotka ostivat Talvivaaran osakkeita niiden ollessa kalleimmillaan eivät saa koskaan takaisin rahojaan.
Siltä se nykyisellä menolla näyttää.- Ei toimi bioliuotus
Ulkomaalaiset sijoittajat ovat jo viisaasti luopuneet Talvivaaran osakkeistaan !
- kiul
j-pennaselle sopii ämpäri päähän hyvin.
- luikiul
Sinun pää mahtuu lastenämpäriin.
Sen kertoo jo mielipiteen taso. - luikiul
luikiul kirjoitti:
Sinun pää mahtuu lastenämpäriin.
Sen kertoo jo mielipiteen taso.minä junkaan Sen kertoo jo mielipiteeni taso jäi se sanomatta.
- jokkenjol
luikiul kirjoitti:
minä junkaan Sen kertoo jo mielipiteeni taso jäi se sanomatta.
luikiul junkaa sen nyt arvasiki.
- jokkenjol
Pennanen junkkaa ämpäriin.
- Kysymys:
Miten kommenttisi liittyy Talvivaaraan ?
- Kysymys:
se liittyy pennasen aloittamiin paskajuttuihin
- Pepe Peräsmies
Norjalaiset ovat jo tämänkin asian testanneet: Heittivät pipon ja kypärän yhekäsnnestä kerroksesta maankamanaan. Ainoastaan pipo säilyi ehjänä, kotwn johtopäätöksemme on, että pipo kypärän sijaan j- pennasen kyrvännokkaan niin onpa kaunis näky hän!
- 9565555
pennanen on persu isolla peellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691244
- 611077
- 81012
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli208954- 13915
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää29823Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775