HEI, oletko kyllästynyt

Teotwawki

ikäviin loma kohteisiin Thaimaassa, Kanarialla, Ylläksellä ja muissa hiihtokeskuksissa tai vaikkapa kylpylälomiin Pärnussa?

TULE VANKILAAN!

Meillä täällä vankilassa ovat kaikki palvelut, jotka ovat tarjolla muuallakin, mutta sillä erolla, että sinun ei tarvitse itse maksaa mitään vaan saat ajastasi täällä jopa hieman päivärahaa.

Jos olet nikkaroivaa tyyppiä, meiltä löytyy paikkoja, jossa sinulle voidaan maksaa jopa pientä palkkaa siitä, että haluat nikkaroida.

Ajattele: meilä on ilmainen pyykkihuolto ja vaatteet talon puolesta, punttisalit ja muut harrastukset. Saat ottaa omaan yksiöösi telkkarin, äänentoistolaitteet ja lukemista niin paLjon kuin haluat.

Jos aikasi tulee pitkäksi, voit opiskella itsesi vaikka oikeustieteen tohtoriksi ja kirkossakin saat halutessasi käydä. Sairaanhoito on ilmaista ja jos pipo on kireällä, psykologimme antaa sinulle tukea niin tahtoessasi.

Siis, mitä mietit vielä? TULE VANKILAAN!

37

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käpysuussa..

Lomakohteena vankila on vallan vaativa, koska sinne päästäkseen, on tehtävä rikos, ja se ei sovi ruumiinrakenteelleni, eikä sielulleni, sikäli mikäli minulla on sellainen ylellisyys.
      Toisekseen ajattelen muidenkin kuin omaa rahavarantoani, enkä kehtaa rasittaa yhteiskuntaa yli 200€/vrk., jonka vankilavuorokausi maksaa veronmksajille.
      Näitähän voisi hetken etukäteen mietiskellä.

Joten on tyytyminen toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon, ja reissattava maailmaa, milloin sen nyt sitten aloitankin suuremmassa mittakaavassa.

Ihmisen yksi perustarve on vapaus, sitä ei ilmainen hammashoito, eikä runsas ja hyvinpainotettu päivittäinen ruokatarjonta korvaa.
      Ainakaan pitemmän päälle, tuskin kovin lyhyemmänkään.
      En tiedä, uskoisin, eikä ole aikomuksissa tehdä koeponnisusta.
      Siispä hiivin vähin äänin rotkoni rauhaan hetkeksi pyörittelemään Power Balliani, ihan isse ostettua.

• Niin, minäkin aion viettää osan tästä keväästä ulkomallla, mutta siitä yksinkertaisesta syystä, että minulla on toinen koti (tyttäreni talossa) Keski-Euroopassa. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että kyllä linnassa vielä pitäisi piipahtaa ihan uteliaisuuden vuoksi ennen kuin mana minut korjaa parempaan talteen.

• käpysuussa..
        Teotwawki kirjoitti:

Niin, minäkin aion viettää osan tästä keväästä ulkomallla, mutta siitä yksinkertaisesta syystä, että minulla on toinen koti (tyttäreni talossa) Keski-Euroopassa. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että kyllä linnassa vielä pitäisi piipahtaa ihan uteliaisuuden vuoksi ennen kuin mana minut korjaa parempaan talteen.

Linnoissa kreivien....eipähän koskaan tiedä, josko ensi itsenäisyyspäiväksi saa kutsun linnan kakkua maistamaan?
        Itse kyllä keksisin jonkin näärännäpyn tai liikavarpaan aiheuttaman muutoksen terveydentilassani, jonka nojalla pääsisin moisesta.
        Johan siellä kompastuisi H-hetkellä omiin räpylöihinsä, tai sukeltaisi sijoiltaan, kun läppäisi läpimärän käpälänsä Maamme Isän käteen.

Eikö jostain entisestä vankilasta ole tehty hotelli, jospa sen seinät hönkisivät meinneitten murheitten mustia mietteitä? Katuvien sielujen katkeamatonta kuljeksua kesken keskiyön?

• käpysuussa.. kirjoitti:

Linnoissa kreivien....eipähän koskaan tiedä, josko ensi itsenäisyyspäiväksi saa kutsun linnan kakkua maistamaan?
        Itse kyllä keksisin jonkin näärännäpyn tai liikavarpaan aiheuttaman muutoksen terveydentilassani, jonka nojalla pääsisin moisesta.
        Johan siellä kompastuisi H-hetkellä omiin räpylöihinsä, tai sukeltaisi sijoiltaan, kun läppäisi läpimärän käpälänsä Maamme Isän käteen.

Eikö jostain entisestä vankilasta ole tehty hotelli, jospa sen seinät hönkisivät meinneitten murheitten mustia mietteitä? Katuvien sielujen katkeamatonta kuljeksua kesken keskiyön?

Helsingin Sökasta on tehty hotelli, joten siitä voisi aloittaa. Se on sillä tavalla tuttu, että tätini on asunut Hermannissa yli 50 vuotta ja hänen ikkunastaan on suora näköyhteys Sörkan vankilaan.

• Suosittelija.
        Teotwawki kirjoitti:

Helsingin Sökasta on tehty hotelli, joten siitä voisi aloittaa. Se on sillä tavalla tuttu, että tätini on asunut Hermannissa yli 50 vuotta ja hänen ikkunastaan on suora näköyhteys Sörkan vankilaan.

Väärin.

Vanhasta Katajanokan vankilasta on tehty hotelli, joten eikun varauksia kehiin, niin pääset vankilaan.

Tosin, itse joudut maksamaan lusimisesi :) Alkaen 125€ vuorokausi.

http://www.google.fi/aclk?sa=l&ai=CC8-Q7sdlUazRFcWV0wXVi4CAC9ibiPEC8J2mplLgucLWsAEIABABUNKOkbr7_____wFg9_ncAqAB2fOQ_wPIAQGqBCRP0Pi8mJomWDmOxgCgisTfpK31vR5wrjkykkoYBZcJDOrgxVKAB4-Mbw&sig=AOD64_0APMkSV12u4uHCc7WEFCBfzEJP5w&ved=0CCsQ0Qw&adurl=http://www.hotelliweb.fi/hotel?hotelid=255106&rct=j&q=katajanokka&cad=rja

• Suosittelija. kirjoitti:

Väärin.

Vanhasta Katajanokan vankilasta on tehty hotelli, joten eikun varauksia kehiin, niin pääset vankilaan.

Tosin, itse joudut maksamaan lusimisesi :) Alkaen 125€ vuorokausi.

http://www.google.fi/aclk?sa=l&ai=CC8-Q7sdlUazRFcWV0wXVi4CAC9ibiPEC8J2mplLgucLWsAEIABABUNKOkbr7_____wFg9_ncAqAB2fOQ_wPIAQGqBCRP0Pi8mJomWDmOxgCgisTfpK31vR5wrjkykkoYBZcJDOrgxVKAB4-Mbw&sig=AOD64_0APMkSV12u4uHCc7WEFCBfzEJP5w&ved=0CCsQ0Qw&adurl=http://www.hotelliweb.fi/hotel?hotelid=255106&rct=j&q=katajanokka&cad=rja

Ai, niinkö se onkin. No sinne sitten lusimaan.:-D Niin, että Sörkassa on edelleen rikollisia? Emmä semmoseen paikkaan lusimaan halua.

• En ehkä suosittele:)
        Teotwawki kirjoitti:

Ai, niinkö se onkin. No sinne sitten lusimaan.:-D Niin, että Sörkassa on edelleen rikollisia? Emmä semmoseen paikkaan lusimaan halua.

Sörkka on edelleen etelä-suomen päävankila, keskusvankila. Kyllä, kovemman luokan rikollisia, niitä liiviläisiä, elinkautisvankeja - pitkäaikaisvankeja kaikkiaan jne.

• En ehkä suosittele:) kirjoitti:

Sörkka on edelleen etelä-suomen päävankila, keskusvankila. Kyllä, kovemman luokan rikollisia, niitä liiviläisiä, elinkautisvankeja - pitkäaikaisvankeja kaikkiaan jne.

Niin niin, juuri siksi en sinne menekään lusimaan, mähän sanoin, että en halua lusia sellaisessa paikassa jossa on rikollisia.

• sitroen.
        En ehkä suosittele:) kirjoitti:

Ja vielä pahemmat rikolliset viihtyvät toisenlaisissa linnoissa. Se kravattijengi...

• vajakki

Vankilaan on nykyisin vaikea päästä. Virolaiset ja paperittomat ulkomaalaiset täyttävät vankilat. He kieltäytyvät lähtemästä kotimaahansa lusimaan. Meillä täällä vankilassa on monellakin rikollisella ruhtinaalliset olot verrattuna heidän kotimaahansa.
      Useasti heti vapauduttuaan tekevätkin uuden rötöksen, jolla saa jatkossakin turvatun ja huolettoman elämän usein vuosiksikin eteenpäin....

• Niin se taitaa olla, että virolaisilla, latvialaisilla ja liettualaisilla on yliedustus vankiloissamme. Minun yläkerrassani asuu joukko metelöiviä latvialaisia tietyömiehiä, seiskatien tekijöitä, jotka bailaavat rankasti joka viikkonloppu niin, että en meinaa unta saada. Ei voi edes uhkailla heitä vankilalla, sehän kai ylittäisi heidän normaalin elämänsä tason Jurmalassa, josta ovat kotoisin.

• 008 Ojala. Leo-Ojala

Tätä olen minäkin ihmetellyt. Varmasti on vankiloissa ahdasta turistien täyttäessä kaikki yksiöt. Kun lukeeja ja seuraa kotimaisten ketkuloiden rötöksiä ei heille sitten löydykkään vankila paikkaa. Heidät tuomitaan kovastakin rötöksetä ehdonalaiseen, eikä heillä silloin ole pääsyä nauttimaan yhteiskunnan ylläpidosta.

• niinsevainon

Luinpa tuolla toisaalla erään fiksun rouvan ehdotusta, että vankilat ulkoistetaan, jonnekin vaikka Kaukoitään.

Niinhän kunnat ovat jo kauan ulkoistaneet kroonikoitaan muitten kuntien laitoksiin, sinne, missä halvimmalla hoidetaan, kymmenien, jopa satojen kilometrien päähän.
        Sinne ei useinkaan vanha ja sairas puoliso pääsekään katsomaan, miten potilasta hoidetaan, saati parantamaan omaa ja rakkaansa mielialaa vierailullaan.
        Pussi päässä, joka säässä.

Vangeilla ei useinkaan ole elinkautista, kroonikoilla useimmilla on.

• niinsevainon kirjoitti:

Luinpa tuolla toisaalla erään fiksun rouvan ehdotusta, että vankilat ulkoistetaan, jonnekin vaikka Kaukoitään.

Niinhän kunnat ovat jo kauan ulkoistaneet kroonikoitaan muitten kuntien laitoksiin, sinne, missä halvimmalla hoidetaan, kymmenien, jopa satojen kilometrien päähän.
        Sinne ei useinkaan vanha ja sairas puoliso pääsekään katsomaan, miten potilasta hoidetaan, saati parantamaan omaa ja rakkaansa mielialaa vierailullaan.
        Pussi päässä, joka säässä.

Vangeilla ei useinkaan ole elinkautista, kroonikoilla useimmilla on.

Neuvotellaan Kim Il-unin kanssa, josko Pohjois-Korea ottaisi täältä 5000 vankia hoitoonsa pientä korvausta vastaan?

• Hyvin toimii tämä homma, Tuli sähköpostiin viesti, että tähän ketjuun on vastattu klo 15:03. Jep, aika nopeaa toimintaa.:-D

• Heh, jos nyt olen päässyt bannista jossa mua on pidetty aika pitkään, niin en varmasti ota vankilakorttia......ellei taas jossain toisin määrätä, tai joku..??
      :D :D

• Jep, tästäkin ketjusta on hävinnyt viisi kommenttia, että en ihan tiedä missä täällä mennään.???

• Teotwawki kirjoitti:

Jep, tästäkin ketjusta on hävinnyt viisi kommenttia, että en ihan tiedä missä täällä mennään.???

Mulla ei ollut pääsyä edes sähköpostiin ja kun palstalle yritti niin heitti pois ja sitten tuli viesti punaisella että olisin käyttäynyt jotenkin väärin...siis MINÄ:) Mutta vähän välillä hymy kyllä suupieliini tulee kun miettii kuinka vakavasti jotkut ihmiset tään ottaa.

• tulisilla kirjoitti:

Mulla ei ollut pääsyä edes sähköpostiin ja kun palstalle yritti niin heitti pois ja sitten tuli viesti punaisella että olisin käyttäynyt jotenkin väärin...siis MINÄ:) Mutta vähän välillä hymy kyllä suupieliini tulee kun miettii kuinka vakavasti jotkut ihmiset tään ottaa.

Siis tarkoitatko nyt suomi24 s-postia? Eihän muuhun nettin käyttöön mitään voi vaikuttaa.

• Teotwawki kirjoitti:

Siis tarkoitatko nyt suomi24 s-postia? Eihän muuhun nettin käyttöön mitään voi vaikuttaa.

Niin siis tähän suomi24 postiin juuri. Mulla on siellä jotain kirjoittelijoita.

• tulisilla kirjoitti:

Niin siis tähän suomi24 postiin juuri. Mulla on siellä jotain kirjoittelijoita.

Ootko tuhma ollut? Vaikea olisi uskoa, mutta kuka ihme sulle bannia on vaatinut, ethän sä koskaan riitaa haasta.

• Teotwawki kirjoitti:

Ootko tuhma ollut? Vaikea olisi uskoa, mutta kuka ihme sulle bannia on vaatinut, ethän sä koskaan riitaa haasta.

En ole ollut sen kummallisempi kun ennenkään muttaa ei kait kaikki kaikesta tykkää. En ainakan ite ole huomannut mitää pahempaa kirjoittaneeni. Viimeisessä viestissäni vielä kiitin vastauksesta. ..Mutta ota näistä nyt selvää :)

• tulisilla kirjoitti:

En ole ollut sen kummallisempi kun ennenkään muttaa ei kait kaikki kaikesta tykkää. En ainakan ite ole huomannut mitää pahempaa kirjoittaneeni. Viimeisessä viestissäni vielä kiitin vastauksesta. ..Mutta ota näistä nyt selvää :)

Se näiden julkisten keskustelupalstojen ongelma juuri on, että täällä ei ole portsaria, joksi sefua ei voi kutsua, sillä hänen ohitseen voi ylläpidolle tehdä vaikka minkaisia ehdotuksia ihan multinikinkin takaa.

• uunotettu.....
        Teotwawki kirjoitti:

Se näiden julkisten keskustelupalstojen ongelma juuri on, että täällä ei ole portsaria, joksi sefua ei voi kutsua, sillä hänen ohitseen voi ylläpidolle tehdä vaikka minkaisia ehdotuksia ihan multinikinkin takaa.

Tässä paripäivää työkiireiden vuoksi palstalta poissa olleena huomasin minäkin ketjusta poistetun viestejä. Olisikko sitten niin , että uuden portaalin omistajan myötä suositus rikollisten laittamiseksi esimerkiksi siperiään oli loukkaus suomi 24 ;jän venäläistä uutta omistajaa kohtaan. Viesti sinällään oli hauska ja hyvin sopiva aikuiseenkin makuun.

• uunotettu..... kirjoitti:

Tässä paripäivää työkiireiden vuoksi palstalta poissa olleena huomasin minäkin ketjusta poistetun viestejä. Olisikko sitten niin , että uuden portaalin omistajan myötä suositus rikollisten laittamiseksi esimerkiksi siperiään oli loukkaus suomi 24 ;jän venäläistä uutta omistajaa kohtaan. Viesti sinällään oli hauska ja hyvin sopiva aikuiseenkin makuun.

Eikö hurdet omista tätä enää? Mä luulin, että tämä on Pauli Aalto-Setälän hiekkalaatikko. Ei ole kauan siitä, kun hän asiasta muistutti Taustapeili ohjelmassa.

• pönttö..

1.4.2913 ninäkin luin nn etistä uutisen jossa kerrottiin venäläisen yhden maailman suurimman hakukonee Яндекс ostaneen Suomi 24;jän.
      Kyllä se saa monet kirjoittajat varpaileen omien tietojensa siirtymisestä venäläisille ja sen kyllä huomaa palstojen kirjoitukset ovat romahtaneet. Minäkin vaihdan IP:;ni tmän viestin jälkeen...

www.yandex.ru/ -

• Olkoon mun puolestani, ei pelota yhtään. Olen tosin solvannut Putinia blogissani, mutta niin ovat tehneet monet muutikin paljon minua nimekkäämmät toimittajat.

• raspustiira

Heipä hei teukkis! Eipä ole juteltu pitkään aikaan, niin ja kaikki tälle palstalle kirjoittamani viestit onkin poistettu, vaikka asialinjalla olen aina pysynyt.

Minä palasin muutama päivä sitten betonistien rukoustelttakiertueelta. Viimeinen tapahtuma oli Rosengårdin ostarilla City Grossin parkkipaikalla, ja suosio oli valtaisa. Musta Kyykin poikkesi teltassa ja liittyi seurakuntaamme. Tulemme keväällä sinne teidän kulmille rukoilemaan. Tulepa käymään teltalla ja spirituksia laulamaan.

kevätterveisin
      rasputia

• Täälä ei ole viime vuosina paljon muita telttailijoita näkynyt kuin niitä ikuisia inkkareita, jotka ovat ottaneet tämän seudun vakkaripaikakseen joka kesä. Tervetuloa vain ja nähdään! :-)

• Ei naurata

Älä viitti. Oletko kokeillut vankilaa? Paitsi niitä muutaman viikon rantamökkilomia, joita joillekin, ei toki kaikille, julkkiksille järjestetään neljän vuoden kakun nimikkeellä? Niiden aikana ei ehdi kun huovutuskurssin käydä.

Että kirkossakin saa käydä! Se on kyllä liikaa riemua rötöstelijöille.

• Jaahas, että tosikot ovat nousseet kapinaan? Anna olla nyt, tämähän on huumoria.

• Ymmärrän
        Teotwawki kirjoitti:

Jaahas, että tosikot ovat nousseet kapinaan? Anna olla nyt, tämähän on huumoria.

Oootpas itte herkkänahkainen... Sulla on muuten hengenheimolainen tuolla naapuripalstalla, vähän pahansisuisempi vaan...

• vapausssss

Kyllä uskon näin olevan, tosin en halua matkustella noissa paikoissa.

Vankiloissa Ruotsissa näkyi tulot heillä olevan 3600e/kk ei tiedä mitä tekivät, nyt kuitenkin on tämä poistettu en tiedä mikä on tosi.

Viihdyn kuitenkin vapaalla.

• Olikohan se kuitenkin 3600 kr? Ei oikein tunnu uskottavalta ja kruunun kurssin huomioon ottaen se ei kauheesti ole.

• näin ehkä..
        Teotwawki kirjoitti:

Olikohan se kuitenkin 3600 kr? Ei oikein tunnu uskottavalta ja kruunun kurssin huomioon ottaen se ei kauheesti ole.

Anteeksi , n 370e/kk.

• Rimmir tänään

Tulot Ruotsin vankiloissa . Vangit jotka tekevät töitä vankiloissa, opiskelevat tai osallistuvat johonkin hoito-ohjelmaan saavat palkkaa 11 kr /tunti.
      Yhteiskunnalle yksi vanki vankilassa / vuorokausi maksaa keskimäärin 3171 kr/ vuorokausi..

• Niin niin, mutta kr on ehkä n. kymmenesosa eurosta, joten ei se hääviä ole.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2316
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      2006
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1414
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1259
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1038
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1006
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      914
    9. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      857
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      69
      850
    Aihe