Moikka :) Olen tässä miettinyt, että kaikki tuntemani lesbot ovat aina poikamaisia, mikä on vähän hämmentävää mielestäni, eikö toisen pitäisi olla femme? Siksi ajattelinkin kysyä, onko olemassa täyslesboja, jotka ns. näyttävät heteroilta? Eli pukeutuvat naisellisesti, meikkaa yms.
Onko naisellisia lesboja?
30
1185
Vastaukset
- asdfghqwerty1
On.
- Asioista tietävä
Ei ole,
Meikkaavat ja naiselliset naiset eivät ole lesboja vaan vähintäänkin piilo-biseksuaaleja. Aidolla lesbolla on lyhyet hiukset, mielellään siilitukka, flanellipaita ja reisitaskuhousut. Tupakka huulessa ja naama kiiltää pesemättömänä. - käytä aivojasi
Asioista tietävä kirjoitti:
Ei ole,
Meikkaavat ja naiselliset naiset eivät ole lesboja vaan vähintäänkin piilo-biseksuaaleja. Aidolla lesbolla on lyhyet hiukset, mielellään siilitukka, flanellipaita ja reisitaskuhousut. Tupakka huulessa ja naama kiiltää pesemättömänä.Höpö höpö, mikä trolli. Asiasta on keskusteltu ehkä noin miljoona kertaa tälläkin palstalla. Kyllä naisellisia aitoja lesboja on, mutta se ei tarkoita, että kaikki naiselliset naiset haluaisivat olla bissen kanssa. En ymmärrä mitä järkeä on tulla lepakko-palstalle korostamaan omaa bisseyttään enkä ymmärrä miksi ei sitä omaa järkeä voida käyttää edes välillä. Ei ole olemassa mitään sääntöä, että lesbosuhteessa olevien toisen pitäisi olla maskuliininen ja toisen femme. Yhtä hyvin voi olla kaksi maskuliinista tai kaksi femmeä. Aloittaja, käytä omia aivojasi välillä.
- porjtjrpgj
Ei ole.
- pippilongstrumppa
on meitä täydellisiä naisiakin olemassa!!hah
- f4ck
miksi toisen pitäisi olla femme? Siksikö että sun heteromainen ajattelukaava toteutuisi? Hyvä asia että oot mietiskellyt, kyllä se siitä, ajatus kehittyy. Ihan utelijaisuuttani kysyn, monta lesboa sä tunnet. Siis nyt ei lasketa L koodia eikä silvia modiga.
- OneOfAKind77
Naiset hei, mikä vihamielisyys täällä vallitsee bissejä kohtaan? Ehkä tyttönen on etsimässä omaa seksuaalisuuttaan vielä, tällä palstalla, tehän pelottelette täältä potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat poies tollaisella haukkumisella :D
Kyllä on naisellisiakin, niissä on taas se juttu ettei lesboiksi tunnista, elleivät ole "rekkiksen" kanssa avoimesti parisuhteessa :D - bluejeansfemme
Todellakin on. Olen naisellinen täyslesbo, aivan "heteron" näköinen ja oloinen siis. Femmenä olemisessa on se ongelma että jotkut eivät ota tosissaan lesbouttani, tuon tuosta joutuu todistelemaan (varsinkin miehille) että ei, en ole kiinnostunut miehistä pätkääkään. Tämä on kuitenkin tyylini enkä muuttuisi jätkämäiseksi siksi että olen lesbo.
"niissä on taas se juttu ettei lesboiksi tunnista" Näinpä, femmelesboja todellakin on enemmän miltä näyttää.
Kaiken lisäksi tämä yleinen parisuhdekuvitelma että toisen pitäisi olla butch ja toisen femme ei ainakaan omalla kohdallani pidä paikkansa. Kiinnostun ainoastaan toisista femmeistä (mieluummin toinenkin saisi olla lesbo), rajoittunut kriteeri ehkä joo, mutta en mahda sille mitään etten kiinnostu ihmisistä jotka näyttävät miehiltä.- 10FtheK
Mulla on pitkät vaaleat hiukset, laitan ja pidän itsestäni huolen, mutta tykkään pukeutua poikamaisesti. En kyllä koe näyttäväni silti mieheltä. :-)
- rakastankevättä
Uuuu, oon hetero "femme", mut jostain syystä kuvailemasi kaltaisesi naiset kiehtoo mua. Mistä te lesbot löydätte toisenne? Vain lesbo baareista?
- bluejeansfemme
rakastankevättä kirjoitti:
Uuuu, oon hetero "femme", mut jostain syystä kuvailemasi kaltaisesi naiset kiehtoo mua. Mistä te lesbot löydätte toisenne? Vain lesbo baareista?
ööh.. siinä tapauksessa et taida olla ihan hetero? ;) vielä on mysteeri itsellenikin mistä sitä toisen kaltaiseni löytäisin, en käy lesbobaareissa enkä kuulu gay-piireihin. Kai jossain netissä pitäisi metsästää, en tiedä. Toisaalta ehkä se elämäni nainen sattuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa, en usko että väkisin etsimisestä seuraa kovin hyvää
- rakastankevättä
bluejeansfemme kirjoitti:
ööh.. siinä tapauksessa et taida olla ihan hetero? ;) vielä on mysteeri itsellenikin mistä sitä toisen kaltaiseni löytäisin, en käy lesbobaareissa enkä kuulu gay-piireihin. Kai jossain netissä pitäisi metsästää, en tiedä. Toisaalta ehkä se elämäni nainen sattuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa, en usko että väkisin etsimisestä seuraa kovin hyvää
Hyvä kysymys, mistä sen tietää mitä on...Mutta tuntuu just, että ei voi esim. mistään katseista päätellä naisten kohdalla mitään, kun lahtökohtaisesti todennäköisesti "tuijotus" johtuu ihan muusta kuin, että olisi lesbo tai kiinnostunut. Toisin kuin miesten kohdalla, eka mistä jotain voi päätellä on katsekontakti. Onnea ihanan naisen etsinnöissä =D
- toisin on
rakastankevättä kirjoitti:
Hyvä kysymys, mistä sen tietää mitä on...Mutta tuntuu just, että ei voi esim. mistään katseista päätellä naisten kohdalla mitään, kun lahtökohtaisesti todennäköisesti "tuijotus" johtuu ihan muusta kuin, että olisi lesbo tai kiinnostunut. Toisin kuin miesten kohdalla, eka mistä jotain voi päätellä on katsekontakti. Onnea ihanan naisen etsinnöissä =D
Voihan ne miehetkin tuijottaa ilman, että ovat kiinnostuneita, esim. jos sulla on tukka huonosti, hame jäänyt sukkisten alle, liian avara aukko paidassa, hameen altaa vilkkuu.. Useimmiten miesten kohdalla se taitaa olla enemmänkin suora ehdotus tai härski suora ehdotus kuin joku romanttinen katse.
- toinen femme
bluejeansfemme kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tee itsellesi profiili tuolla nimimerkillä, niin laitan sulle viestiä tuolla treffit-puolella :)
- toinen femme
toinen femme kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Tee itsellesi profiili tuolla nimimerkillä, niin laitan sulle viestiä tuolla treffit-puolella :)
Tuo oli siis sinulle bluejeansfemme :)
- rakastankevättä
toisin on kirjoitti:
Voihan ne miehetkin tuijottaa ilman, että ovat kiinnostuneita, esim. jos sulla on tukka huonosti, hame jäänyt sukkisten alle, liian avara aukko paidassa, hameen altaa vilkkuu.. Useimmiten miesten kohdalla se taitaa olla enemmänkin suora ehdotus tai härski suora ehdotus kuin joku romanttinen katse.
Tietenkin voi! Saitko mun jutusta sen käsityksen, että ajattelen, että miehistä tietää heti kun ne kattoo ,että tykkääkö ne vai ei. Lol.
- hepskukkuu3
ei
- olen lesbo, olen
Täällä on femme täyslesbo, joka tykkää vain naisellisista. Tämä on tämä ainainen keskustelu onko femmejä lesboja tai onko poikamaisia lesboja.. On on on. Kaikenlaisia meitä on. Femmejä täyslesboja on vain vaikeampi huomata, kun homoseksuaalisuus ei läheskään aina näy päälle päin, ainakin heillä, jotka eivät halua, välitä tai ei ole tarve näyttää koko maailmalle, että heeeei, olen lesbo (!)
- 99+99
Ei oo...kyl kaikilla lepakoilla vähintään parta kasvaa..
Täällä yksi lesbo joka on aikalailla femme, olen lesbo olen kirjoitti hyvin aiheesta. Kyllä meitä on meitä ei vaan erota homoseksuaalisiksi niin helposti.
- Hk,hkvökhv
Täällä huoliteltu femme joka tykkä vain naisellisista.
- Bi lahti
Ittekkin olen ajatellut onko niitä femmejä missään. Itse olen täysin naisellinen ja heteron näköinen eivätkä ketkään naiset koskaan lähesty minua. Itsekin vaikea tunnistaa toisia femmejä heteroiden joukosta!:(
- f4ck
ei niitä sitte varmaa ole. Mitä tulee tohon heteron näköiseen nii enemmistö heteromimmeistä näyttää lesboilta. Mä en ymmärrä mikä ihme tää on kun ollaan nii avuttomia ettei voida mennä juttelemaan ihmiselle joka kiinnostaa. Kyl se siitä selvii onko se hetero vai ei.
Jos joku ei lähesty sua ni ne on samanlaisia jäniksiä kuin sä. Ellei ole tunnistettavia ni ei uskalla ei. Joten ei siinä itkut auta, verä lesbotukka ja läväri naamaan. Oottele sitten lähestymisiä. Sitte ku niitä ei kuulu voit laittaa aloituksen ett taidat olla only gay in the village. Aina jotain mikä ei ole hyvin.
Mene homorafloihin, tapahtumiin, etsi homokavereita ja niiden kautta jne mut älä enää kysele onko femmejä vai oletko ainoa. Se on yhtä typerää kuin puhua heteron näköisyydestä.
- -'-'
Kyllä on
Olen niin kyllästynyt lauseeseen joka kuullaan USEIN tyttöystäväni kanssa: "oletteko oikeesti LESBOJA, en ois ikinä uskonut, kumpikin niin naisellisia tms." Hieman huvittaa ja/tai vitutttaa aina tuossa vaiheessa.
Ei me kaikki olla poikatyttöjä! (ei siis pahalla ketään kohtaan).
Ärsyttää vaan tuo että aina ajatellaan että naisellisesti pukeutuvat, joskus meikkaavat naiset eivät voisi olla lesboja! HERÄTYS! - I love women
On tosiaankin, eihän se pukeutumis mieltymys kerro mitään mistään, uskaltakaa katsoa niitä femmejäkin silmiin, älkää pelätkö että hetero sieltä katsoo takaisin ;)
Minusta muutenkin tuntuu että lesboissa on eniten niitä jotka eivät pukeudu poikamaisesti/omista lyhyttä tukkaa jos näin sanotaan, ainakin itse olen saanut vaikutteita siitä. He vain mielletään/tunnistetaan lesboiksi helpoiten. - Ihailin Viiviä
Ainakin Viivi on.
- virgo___
Vähän kärjistetty ajatusmaailma mun mielestä...
Ulkoisesti vai? vai eli sun ajatusmaailma on ns. korkkareilla kävelevä meikkaava nainen vs. siilitukkainen maastohousuihin pukeutuva meikitön nainen.
Voin sen verran valaista, että usein se sisin huokuu itsestä muille.
Mulle on kaikki sanonut aina että ei olis ikinä uskonut että olen lesbo, vaikka meikkaan vain vähän, pukeudun poikamaisesti, on lyhyet hiukset, mutta olen sisimmältäni todella naisellinen. Päin vastoin, eräs tuttuni, jolla on pitkät hiukset, meikkaa enemmän, pukeutuu naisellisemmin kuin minä, hänestä huokuu maskuliinisuus, häneltä kysellään aina että oletko lesbo.
Eli mikä siis loppupeleissä on femme? ulkonen olemus vai se sisäinen...
Mun mielestä jokaisessa piilee feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta ja jokainen haluaa sitä jollain tapaa ilmentää, mutta se sisäinen huokuu enemmän ulos ihmisistä, minkä ne näkee ensimmäisenä.
Ellei sitten halua olla tosi pinnallinen näissäkin jutuissa. - ...
ite oon femme, ja tykkään femmeistä, siis ulkonäöllisesti.
- -------------
Tuossa teille naisellinen lesbo:)
http://www.varusteleka.fi/fi/product/brandit-naisten-ruudullinen-flanellipaita/24008 - virgo___
------------- kirjoitti:
Tuossa teille naisellinen lesbo:)
http://www.varusteleka.fi/fi/product/brandit-naisten-ruudullinen-flanellipaita/24008sinä ja sun päähänpinttymät miten lesbojen pitäis pukeutua.
Kait sulla on mielessä joku mallinukke miltä naisellinen lesbo näyttää? Näköjään.
Ei sitä kukaan voi määritellä, haloo!
Tai ehkäpä vain oot joku ton sivuston osallinen ja haluut sitä mainostaa "piilotetusti".
Ei ainakaan mulle kelpaa ykskään vaate tolta sivustolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709