löytyykö ketään joka olisi halukas käymään kanssani sortavalassa noin kerran viikossa tai harvemmin itselläni on vuosiviisumi ja auto .vois olla vaikka venäläinen nainen itse olen vähän alle 50 v mies
menossa
10
817
Vastaukset
- igor
Käykö venäläinen mies?
- löytyy
Eikö suomalainen nainen kelpaa ?Missähän päin Suomea itse asustat ja mistä kautta matkustat sortavalaan?
- lyhintä
kyllä kelpaa suomalainen nainen eikä iällä ja ulkonäöllä ole väliä olen raitis enkä tupakoi ota yhteyttä jos kiinnostaa
- Löytyy
Menet niiralasta rajan yli ,mutta missäpäin asut ,kun minä en omista autoa,mutta haluaisin käydä sortavalassa. olen 40v nainen ,käytän alkoholia ja tupakoin,olis mukava katsella vähän Sortavalan yöelämää.Asun lappeenrannan suunnalla.
- imatralla
Löytyy kirjoitti:
Menet niiralasta rajan yli ,mutta missäpäin asut ,kun minä en omista autoa,mutta haluaisin käydä sortavalassa. olen 40v nainen ,käytän alkoholia ja tupakoin,olis mukava katsella vähän Sortavalan yöelämää.Asun lappeenrannan suunnalla.
juo tai polta kunhan käytökses on ok käyn hakemassa sinut mukaan
- löytyy
imatralla kirjoitti:
juo tai polta kunhan käytökses on ok käyn hakemassa sinut mukaan
mitä se ok pitää sisällään, voitko esim. olla kanssani yötä jossakin hotellissa ja niin edelleen ja paljonko kyyti maksaa ja missä muodossa, olen nääs aika vähissä varoissa ja koska se meno olis mahdollista?
- sortavala
löytyy kirjoitti:
mitä se ok pitää sisällään, voitko esim. olla kanssani yötä jossakin hotellissa ja niin edelleen ja paljonko kyyti maksaa ja missä muodossa, olen nääs aika vähissä varoissa ja koska se meno olis mahdollista?
ok tarkoittaa sitä ,että on passi ja viisumi kunnossa rahaa et välttämättä tarvitse.
- löytyy
sortavala kirjoitti:
ok tarkoittaa sitä ,että on passi ja viisumi kunnossa rahaa et välttämättä tarvitse.
on mulla passi ,mutta ei viisumia ja se on varmaan kallis, ja ukkokin nousi takajaloilleen,kun kerroin aikeistani,että täytynee luovuttaa
- kokenut matkaaja
riippuen siitä ,mistä ylität rajan,niin venäläisiä naisia löytyy heti muutaman kilometrin päästä tullista tienvarresta,mutta kehoittaisin olemaan erittäin varovainen heidän suhteensa,saattaa saada vielä pikapalkinnon muistoksi ja löytää itsensä vielä metsänlaidasta ilman autoa,että pienenä vinkkinä.
- marko135kg
, täytyy kyllä olla nyt sitten varovainen autoilessa . Kerrro myös kokemuksesi venäläisitä miehistä, miten heidän kanssaa homma sujuu, onko kuoppa jo valmiina ojan takana, onko löytynyt puskurista kettingi, jossa on sormia kiinni jne.
Kuitenkin aina, tällaiset tiukkoihin faktatietoihin perustuvat asiat on melko mielenkiintoista tietoa meille asiat hieman eri tavalla kokeville venäjän kävijöille.
Itsekkin olen ajanut pikku poekana mopolla pakkasessa vain pipo päässä. Kyllä se aivastuksen jälkeinen sotku oli hirveää katseltavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768