Moikka kaikki!
Mites teillä on lähtenyt luku-urakka sujumaan?
Itselläni meni sen verran kirjotukset penkin alle että pitää tehdä vähän töitä päästäkseni DI:ksi tampereen tutalle...
Haluaisin juuri kuulla teidän laskurutiineista yms.
Luku-urakan sujuminen?
3
255
Vastaukset
- abiturska
jos yo-kokeiden pisteet ei pahasti laske niin saan alkupisteitä 22 (plus ensisijaisuuspisteet joita ei todistusvalinnassa lasketa)
LUTiin energialle ollu 12-16 pistettä todistusvalinnan raja viime vuosina (toki pisteenlaskusysteemin muutos todennäköisesti parilla pisteellä nostaa rajoja kautta linjan)
ja LUT energia koska energiahommat kiinnostaa ja lappeenrannassa monipuolisin koulutus sillä alalla koko suomessa
eli olen tässä ottanut ihan lunkisti ;)
btw minne hait?
ja millasia pisteitä tuli kokeista?- abiturska
ja laskurutiineista sen verran.... että niitä ei ole!
yo-kokeeseenkin (matikka ja fysiikka) harjoitellessa lueskelin niitä näitä ja laskeskelin satunnaisia tehtäviä, aikalailla vaan tajunnanvirralla...
mutta hyvin meni, matikasta alustavat L ja fysiikasta E :) - abiturska
ja niin tosiaan sanoithan että TTY tuta sori :D
sinne onki vissii vähän tiukempi päästä
eiku zemiä sit vaan lukemiseen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516430Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki904581- 564403
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243398- 2003088
- 412835
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202686mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132679- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536