Olen 50 mies ja minua vaivasi sellainen väsymys ja yleinen haluttomuus, eikä värkitkään toimineet ihan entiseen tapaan. Emäntä oli jo vuosia tilaillut "lakeuden shamaanin" sivuilta valmistetta, joka jelppaa kuulemma haluttomuuteen ja vaihdevuosiongelmiin. No hänpä tilasi minulle kk-kuurin nuijamiesvalmistetta. Yllätyksekseni aine toimi ja nyt taas minäkin. Nykyään otan kk-kuurin n.3-5 kertaa vuodessa. Kolmikymppinen poikanikin käyttää samaa ainetta, mutta olettaakseni vaan saadakseen lisäpotkua elämäänsä, mutta jokainen tarpeensa mukaan.
Sain apua orastavaan impotenssiini
5
763
Vastaukset
- ollikainen2
Mistä sitä saa? Nettikauppa tms? Onko tyyristä?
- Landser66
Itse olen käyttänyt saman nuijamiesjauhon ärhäkämpää versiota nuijamies extra strongia ja minulla se toimii. Varsinaista impotenssia minulla ei ollut, mutta hankaluuksia kovettua toisinaan. Varmuutta ja jossain määrin jopa suorituskykyä olen saanut lisää.
Hinta ei ole halpa, muttei tuloksiin nähden kohtuutonkaan.
Löytyy kotisivut ja hinnat
http://lakeudenshamaani.nettisivu.org/ - heka711
Kiitosta vinkistä. Tilasin kokeeksi myös satsin sitä ekstra strong jauhetta ja pakko sanoa, että maku ei ollut nautinnollinen, suorastaan kamala, mutta lopputulos 6 päivän käytön jälkeen oli iso ja iloinen yllätys. Minusta tuntuu, että se jauhe parantaa muutenkin suorituskykyä, kuin sänkypuolella.
- 1toht. tolonen...
terveellisin ja halvin keino on nauttia maapähkinöitä ½dl päivittäin, sisältää argiinia ja lisää verenkiertoa laajentamalla verisuonia. Pähkinöitä saa kuorittuna ja suolapaahdettuina n 5.20 € kg X-ra tuote S-ruokakaupoista. Vaikutus alkaa muutamanpäivän viiveellä ja kesto on taattu vaikka et ota moneenpäivään. Itse hienonnan pähkinät ensin (sulaa helpommin) ja sekoitan niihin marjoja, porkkanaa ja baania..on muuten hemmetin tuhtia tavaraa ja halut on mahtavat ympäri vuorokauden, ja mikä yllätys...unilääkkeenäkin toimii.
- xx&xx
"halvin keino on nauttia maapähkinöitä ½dl päivittäin"
Ei mitään vaikutusta, kokeltu on... sanoisin että jos uskoo niihin niin voi olla että on jollekkin apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368