Kun täällä oli ketju Panu Rajalan kirjan epäasialliseksi mollaa-

miseksi,

niin laitetaan nyt tieto myöskin siitä, että tuo hyvin kirjoitettu kirja on loppuunmyyty.
Ja huomauetaan, että Katri-Helena Kalaoja rikkoi sen julkisuuteen menemättömyys-sopimuksen, jonka olivat naimisiin mennessään tehneet. Se oli jo siis rikottu.

Hiukan totuutta ja asiallisuutta kehiin!

75

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenen asiallisuutta?
      Entäs Virpi Miettinen,
      Meitä on niin moneksi.

H.

• ...

Hehehe.

Eka painos oli 6 000 kappaletta. Ton verran kaheleita ja entisistä "jukkis" juoruista kiinnostuneita löytynyt tähän mennessä :D

Sofi Oksasen "Kun kyyhkyset katosivat" eka painos oli 100 000, se myytiin ennätysajassa loppuun. Ton verran ainakin on oikeistakin asiosta kiinnostuneita.

=DW=

• miisali

Hupsista hejaa, Panu Rajalan kirjan 1. painos oli 6000 kpl, ja toinen painos samanverran, kaupoissa kirja on melkein hyllyn alla.

• leena...ja

Virpi Miettisellä ei mene hyvin, luin tänään jostain, taisi olla vanha iltalehti.
      Elämä heittelee äärimmäisestä toiseen.

• Missien kohtalo

on aina ankea, Tarja Smura parhaillaan käy avioero-
        oikeudessa läpi vaatimuksiaan.

Lisää tiedämme esimerkkejä, en vain jaksa niitä tuoda esiin.

Mies, joka tarvitsee missin oman heiveröisen egonsa tukemiseksi, tarvitsee pian uuden missin samaan tarpeeseensa.

• ihahhaata
        Missien kohtalo kirjoitti:

on aina ankea, Tarja Smura parhaillaan käy avioero-
        oikeudessa läpi vaatimuksiaan.

Lisää tiedämme esimerkkejä, en vain jaksa niitä tuoda esiin.

Mies, joka tarvitsee missin oman heiveröisen egonsa tukemiseksi, tarvitsee pian uuden missin samaan tarpeeseensa.

Entä Adam ja Sauli , mitä niistä kerrotaan.

• Painos jo loppunut!

Kirja, josta aloittaja kertoo, on myös arvostelijan mukaan hyvin kirjoitettu. Sitä ovat haukkuneet vain kirjaa lukemattomat naiset.

Panu Rajalalla on perustelut sille, mikä sai hänet olemaan uskoton entistä puolisoaan, Katri Helenaa kohtaan.

Kirjailija Panu Rajala kertoo kirjassaan Lavatähti ja kirjamies monivaiheisesta suhteestaan laulajatähti Katri Helenaan. Kirjassaan Rajala kuvailee myös uskottomuutta ja sitä, kuinka lopulta jäi siitä kiinni.

Panu Rajala, mikä sai sinut pettämään puolisoasi?

– En pettänyt häntä varsinaisesti. Tai oikeammin sanottuna, se, mikä sai pettämään, oli uusi rakkaus.

– Nojaudun tässä Katri Helenan lauseeseen, jonka mukaan mikään, mikä on yhteydessä rakkauteen, ei voi olla väärin. Näin hän aina minulle opetti, kirjailija selittää.

Yksinkertaistettuna asiassa kävi Rajalan mukaan niin, että hän sattui rakastumaan toiseen naiseen.

– Se oli menoa ja sillä tiellä olen edelleen, Marja Norhan kanssa naimisissa viihtyvä mies tuumailee.

Kirjailija kertookin talttuneensa menneistä, hurjista vuosistaan.

–Minut on kesytetty. Nykyään olen kotimies, hän hymähtää."

• okkigaam

" kyllä susi syitä keksii, kun lampaan syö"
      Samoin on Panun laita, ei muuta kun kirjaa tekemään koston hengessä. Niin huonosti naamioituna että tyhmempikin sen huomaa.
      Marja ei uskalla erota kun pelkää mitä Panu hänestä kirjoitaa. Minkä sopimuksen kuka milloinkin tekee. Tekikö ensimmäinen vaimo Helena kun vainajasta kirjoitti intiimitkin asiat.
      Panu on niitä miehiä joiden sana ei pidä.
      Kyllä jämpi on näin.

• Lukijatar

Elina Yliviikari Panu Rajalan eka vaimo oli nimeltään, eikä Helena, joka sittemin kuoli syöpään. Olen lukenut Panun kirjoittaman kirjansa edesmenneestä 1. vaimostaan, ja ihan hyvin kirjoitettu kirja, luettava oli.

Panu on mies, jolle moni mies on vain kateellinen.

• oikaisua..
        Lukijatar kirjoitti:

Elina Yliviikari Panu Rajalan eka vaimo oli nimeltään, eikä Helena, joka sittemin kuoli syöpään. Olen lukenut Panun kirjoittaman kirjansa edesmenneestä 1. vaimostaan, ja ihan hyvin kirjoitettu kirja, luettava oli.

Panu on mies, jolle moni mies on vain kateellinen.

Nimi on Elina Ylivakeri, joka oli juristi, sittemmin kansainvälinen malli ja en muista valmistuiko vielä teologiksi, mutta opiskeli myös teologiaa.

• Lukijatar
        oikaisua.. kirjoitti:

Nimi on Elina Ylivakeri, joka oli juristi, sittemmin kansainvälinen malli ja en muista valmistuiko vielä teologiksi, mutta opiskeli myös teologiaa.

Muistini viskoi, noinhan toi sukunimi olikin;sorit.

• naurettava ukko se o

P:Rajalan suosio EI IKINÄ korjaannu kansalaisten silmissä, mies on harvinaisen tyhmä,
      kirjaa ostaa ihmiset VAIN uteliaisuudestaan ja juorun halustaan, EI IKINÄ siitäsyystä että kirja olisi hyvä ja hyvin kirjotetettu,
      Rajala on tehny itsensä naurunalaiseksi, siitä ei pääse mihinkää,
      on osottanu suuren tyhmyytensä julkisesti julkisuuteen kaikkien tietoisuuteen,
      ihmiset ostaa kirjaa nähdäkseen mitä hullua se vielä keksii, ja kuika hän itseään tuo julki parempana kuin onkaan,

• +++++++++++

Omituista, että minuutti viestin jälkeen on noin monta plussaa, kun tuskin kukaan on sitä ehtinyt lukea.
        Taas multimiljoonamerrkeilijöitä.

• ...

Luin kirjan, ja voin suositella toisillekin, sillä se on sujuvaa ja helposti luettavaa tekstiä myös monille palstan ikädaameille, jotka ovat pahoittaneet mielensä, osa lukematta kirjaa.

• kysyn vain.

Kirjan kanssa tai ilman kirjaa en pidä henkilöstä Panu Rajala, edellisten tuotosten valossa. Entä itse kun sinulla on ollut kovin voimakkaita antipatioita Katri Helenaa vastaan, voimistuivatko ne.

• _.,-x-.ö,-
        kysyn vain. kirjoitti:

Kirjan kanssa tai ilman kirjaa en pidä henkilöstä Panu Rajala, edellisten tuotosten valossa. Entä itse kun sinulla on ollut kovin voimakkaita antipatioita Katri Helenaa vastaan, voimistuivatko ne.

Omituista ottaa kantaa ihmisiin, joista ei tiedä itse yhtään mitään.
        Vain median antamanko kuvanko perusteella?
        Manipuloitu?

• Vollataanko ?
        kysyn vain. kirjoitti:

Ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Puhtaita pulmusia, herkkiä, iloisia.

• hyvä tietokirja

Noin juuri. Kirja on muutettu listattu tietokirjaksi ja on kirjakauppiaiden listalla myydyin tietokirjallisuuden kirja! Muistelmat ja elämänkerrat ovat tietokirjoja, ei niitä voi laskea muuhun. En ymmärrä mikä hirveä parjausvimma on Rajalaa kohtaan. Ja varsinkin ihmisillä jotka eivät tunne, ole olleet tekemissä miehen kanssa , saati että olisivat lukeneet Rajalan tuotannosta mitään.

Ja muistutus heille jotka moittivat kirjailijaa, että kirjoitti mallivaimostaan. Elina nimenomaan halusi kuolinvuoteellaan että mies kirjoittaa heidän elämäntarinansa kirjaksi. Ja se vielä, että Katri Helenaa asia ensin järkytti, mutta hänkin muutti mielensä ja suorastaan vaati, että pitää julkaista, kun oli esilukenut kirjan.

http://www.kirjakauppaliitto.fi/ratings

• kahdesti luettu
        kysyn vain. kirjoitti:

En ole henkilö, jolle kysymyksen kohdistat, mutta vastaan, kun olen kirjan lukenut ja vielä kahteen kertaan. Tuntui, että ensimmäinen lukeminen meni "hotkimalla" ja sitten toisen kerran enemmän ajatuksien kanssa. Vaikka sisältö meni perille ekalla lukemisella, toisella avautui vielä enemmän.

Minulla ei ole ollut kumpaakaan kohtaan mitään antipatioita. Olen lukenut PR:n kirjoja, en kaikkia. Luen keskimääräistä enemmän, vuodessa noin 100-200 kirjaa -ainakin. Ja kirjoja melkein laidasta laitaan, mutta en hömppää, en siirappisia romattisia "sairaalasarjoja" tai siihen genreen kuuluvia. Kesät kuluvat varsinkin dekkareiden tms sellaisten jännäreiden parissa...

Mutta kyseisestä kirjasta ja sen henkilöistä muotoutuu kuvia. Katri Helenakin on inhimillinen ihminen, nainen, äiti. Tulee kuvia persoonallisuuksista, molemmista mutta monista muista. Molemmat ovat omanlaisiaan persoonia, joilla on kuitekin erilaiset kiinnostuksen alueet. Iskelmämusiikki on täyttänyt Katrin maailman ja sitten kiinnostus tuonpuoleiseen viesteineen joita riittää..

Aika selvää on, että Katrin täytyi olla erittäin kiinnostunut Panusta heti alkuunsa. Nopeasti kihlat, toki se on ymmärrettävää, että ei tule liikaa puheita ja spekulaatioita, kun virallista suhteen nopeasti. Kummastelin
        kun heti Panun ollessa ensi vierailulla j-kylässä Katrin kotona. Panu tunti olonsa kotoiseksi heti. Tapasi kaikki lapset ja Katrin poika, mopopoika tulee ulkoa rehvakkaasti sisälle( ihan kuin pojat yleensä )ja tuo esiin, että tarttee heti neljätonnia ( mummonmarkkaa!) uuteen prätkään, yks kaveri on järkännyt.."katri, mistä minä neljä tonnia ? Lämpimät katseet kohtaavat äidin ja pojan välillä. Ja äiti menee ottaa ne neljätonnia kirjoituspöydän laatikosta !! Poika lähtee ulos rahoineen...

Pohdiskelin tovin tuota episodia. Mitä Katri kertoi tai halusi tuoda itsestään julki tuolla, että hänellä on rahaa ja käteistä kotona? Varakkuutta vai että hän ymmärtää lapsiaan, liikaakin..? Jo siihen aikaan tuo summa oli suuri raha? Tosi monia mielikuvia tuosta tuli, kuten tullut monelle muulle ja tuosta keskusteltu. Olisko itse toiminut noin jos olis ollut paljon käteistä piirongissa? Olisko hoitanut asian toisin? Mutta mitään antipatiaa tuosta ei, vain ihmettelyä. Mutta kirja on tehnyt tehtävänsä jos kirja herättää ajatuksia, mielikuvia..

• ...
        kysyn vain. kirjoitti:

Ei todellakaan ole mitään antipatioita Katri Helenaa kohtaan, vaan päinvastoin.
        Miellyttävä laulaja ja monet kauniit laulut yhdistyvät häneen, aivan nuoruusmuistoihin.
        Silti puolustan kirjaa, ja kirjoittajaa.

• mies on tuttu

Ne pätkät, joita kirjasta on ollut lehtien palstoilla, eivät vakuuta Panun kirjoitustaidon kohentuneen, pikemminkin se on mennyt Reginan suuntaan aiemmasta. Heppoista tekstiä.

Panu on vain rahantarpeessa oleva tyrkky aikuiseksi kasvamaton poikanen, sitä hän on ollut aina.

• surkia tapaus,

P:RAJALA ON NILJAKAS;

yrittääpä hän kuinka tahansa puhdistaa mainettaan ja peroonaansa, EI TUULE onnistumaan,
      hän on ITSE omassa typeryydessään, narsisti luonteellaan paljastanu oman vastenmielisen persoonansa julkisuuteen naurettavine henkilökohtaisuuksiin menevinä kirjoituksineen
      pilannu oman maineensa,
      maineen puhdistaminen on mahdottomuus,
      hän on erittäin heikkolahjainen kirjailija, ollakseen tohtorin arvoinen henkilö,
      hymmm,
      panee miettimään yhtä sun toista ihmisestä,,

• antura

Kummalla onkaan NILKIN NAAMIO? Yleensä sillä joka peruu lupauksensa.

• meeriamanda

Niin oli...huok. Ja saisi jo olla jatko-osat olemattakin ;//

• asiallinen kirja

Kirja on asiallinen kirja. Sen todistaa että kirja on tietokirja-osastossa.

• P-Panu

Minne mennään nauramaan.

Minä en ole ikinä erityisemmin perustanutt Kutri-Helenasta, ei tässä siitä ole kysymys. Mutta Panun tiedän: säälittävä tyrkky peniksen pituuden vertailija. Ei se eka avioliitto mitään auvoa ollut, vaimo oli siinä helisemässä ja joutui kärsimään. Kovin oli viimeisinä vuosina väsynyt.

• saipa hyvät naurut

HAH HAH HAAAAAAA vai tietokirja-osastolla, HAHA HAHA HAAAAAAAAAAA

• tietokirja tutuksi
        saipa hyvät naurut kirjoitti:

HAH HAH HAAAAAAA vai tietokirja-osastolla, HAHA HAHA HAAAAAAAAAAA

No mutta tässäkö nähdään miten kansa on sivistymätöntä? Kirjakin väärässä osastossa? Tuiki tuntematon mies vai nainenko väittää vielä että P on vaan peniksen pituuksien vertailija? Täh? Onko väittäjä ihan itse keskustellut kirjailijan kanssa asiasta? Ollaanko me "luulotautista" porukkaa? Luullaan yhtä sun toista.
        Mutta kirja on tosiaan tietokirja, se näkyy kirjakauppiaiden myyntilistassa.
        Ketä siitä voi syyttää ? Kirjailijalla ei ole mahdollisuutta lokeroida kirjaansa, mihin se luokitellaan. Onko koskaan ennen tapahtunut tälläistä, että tietokirjan tekijää haukutaan ja nimitellään siinä määrin mitä on tehty nyt ? Luulen, ettei ole.

• ................hyii
        tietokirja tutuksi kirjoitti:

No mutta tässäkö nähdään miten kansa on sivistymätöntä? Kirjakin väärässä osastossa? Tuiki tuntematon mies vai nainenko väittää vielä että P on vaan peniksen pituuksien vertailija? Täh? Onko väittäjä ihan itse keskustellut kirjailijan kanssa asiasta? Ollaanko me "luulotautista" porukkaa? Luullaan yhtä sun toista.
        Ketä siitä voi syyttää ? Kirjailijalla ei ole mahdollisuutta lokeroida kirjaansa, mihin se luokitellaan. Onko koskaan ennen tapahtunut tälläistä, että tietokirjan tekijää haukutaan ja nimitellään siinä määrin mitä on tehty nyt ? Luulen, ettei ole.

heh heh ja kansa nauraa,
        henkilökohtaisista suhteista tehty tietokirja aiheuttaa todella naurun pyrskeitä,
        maailma on täynnä elämänkertateoksia,
        ( myös todella hyviä muitten kirjoitamia )
        EI P Rajalan kirjaa voi pitää yhtään kummempana tietokirjana kuin mikä tahansa elämän kerta juttu, harva kirjailia jos kukaan riepottelee omaa puolisoaan kirjan lehdillä
        varsinkaan tökerösti itseään korostavana piilotettuna itsensä vähättelyyn,
        EI ONNISTU Rajala mainettaan puhdistamaan,
        on se senverran kiero tyyppi,
        tyypillinen kiero narsissti luonne, hyiiiii olkoon,
        itsekö hän täällä yrittää mainettaan puhistaa, vai onko hän vaimonsa pakottanu kirjoiteleen puolustu puheita,
        turha toivo, julkisuuteen on tullu hänen tyhmyytensä eikä sitä korjaa enään mikään eikä kukaan,

• P-Panu
        tietokirja tutuksi kirjoitti:

Emme me luule, jos me tiedämme miehen. Sis muustakin kuin lehtijutuista. Pelkkien lehtijuttujen perusteella ei kannata keneekänn ottaa kantaa.

• Tu on totta!
        P-Panu kirjoitti:

Emme me luule, jos me tiedämme miehen. Sis muustakin kuin lehtijutuista. Pelkkien lehtijuttujen perusteella ei kannata keneekänn ottaa kantaa.

Panu on hyvä kirjailija, lisäksi kiva, hyvä ihminen.

• P-Panu
        Tu on totta! kirjoitti:

Panu on hyvä kirjailija, lisäksi kiva, hyvä ihminen.

En nyt tarkoittanut ihan tuota.....itsesensuuri estää kertomasta miehestä enempää.

• ...

Rajala onki asialline mies.

• 16+8

Mukava seuramies. 100% varmasti.

Lukekaa iso D.

• Naapuri 4

Panu on herrasmies.

• rahastaja raju

Seuraavan kirjan nimi voisikin olla Panun panemat. Panullahan on ollut tapana myös lehtihaastatteluissa kertoilla naisistaan, jotka on onnistunut kellistämään. On tottavie vikaa korvien välissä!

• Älä viitsi enää

vauhtiin päästyäsi, vikoja on sysissä ja sepissä. Katri-H. ei puhdas pulmu ole, liian kiivas luonteeltaan, muistatteko pojan joutumisen sairaalaan kun oli kultalevyn rikkonut??

• rahastaja raju
        Älä viitsi enää kirjoitti:

vauhtiin päästyäsi, vikoja on sysissä ja sepissä. Katri-H. ei puhdas pulmu ole, liian kiivas luonteeltaan, muistatteko pojan joutumisen sairaalaan kun oli kultalevyn rikkonut??

Minä en puhu Katrista. Puhun äijän himosta listata julkisuudessa jokaisen kellistämänsä naisen. Etkö ymmärrä lukemaasi, vai mistä kiikastaa?

• MTT aikavaratttu

" Älä viitsi enää "

Rakastan mielipidettäsi. PUHDAS PULMUNEN. HEJEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE.

• kuka muistaa

Minä muistan vain levystä tulleen kohun, mutta mitä siinä itse asiassa tapahtui?

• hyvin pahaa...
        kuka muistaa kirjoitti:

Minä muistan vain levystä tulleen kohun, mutta mitä siinä itse asiassa tapahtui?

Hys, hys,, ei saa puhua ääneen... jossain oli jotain, toisella palstalla. Mutta oli se kova pimahdus ja siitä seurasi hyvin pahaa...sen kai uskaltaa paljastaa

• ....................

rakastajanaki P Rajala on heikko p i k k u pirrillään koittaa viihdyttää naista, heh,
      seisooki pätkissä hah hah ,
      pirri ku ei pysy pystyssä yrittää kielellä lipoa hah hah,
      tommosen rakaskatjan normaali nainen kiertää kaukaa,
      minkähänlaisen nynnerön se on saanu orjakseen,
      p.r:llä on heikko itsetunto, sitä pitää kokoajan kehua,
      auta armias jos nainen tienaa enemmän rahaa kui hän,
      kirjottaa heti halveksivan kirjan naisesta, ja samalla kehuessaan itseään sivistyneeksi, heh,
      sivistys vaan ei näy hänen käytöksestään millään tavalla,
      eikä näy kirjoisakaan,
      tökeröä mittää sanomatonta tekstiä suoltaa,
      VAIN paljastuksia liiotellusti omista nais-seikkailuistaan, jotka ei pidä edes paikkaansa,
      P.R . on naisten halveksija narsisti tyyppi, itseään korostava,
      naista halveksiva,
      syy on aina muualla kui itsessään.

• MTT auttaa

Ohoh! Sinun täytyy vasta olla katkera ja elämääsi pettynyt tyyppi? Lienetkö mies vai nainen? Mutta noin "alas" ei vajota muuten. Tekstisi kertoo eniten itsestäsi ja paljastaa kaiken. Sinun pitää mennä hakemaan hoitoa. Tietänet, että mielenterveyspalveluja on vielä saatavilla ja pääsee ilmaiseksi purkamaan tuntojaan. Ota vaan yhteys lähimpään MTT toimistoon. Siitä se lähtee, oman pahan olon ja katkeruuden purkaminen.

• mieskateus näkyy

Miehet ovat aina olleet kateita toisille miehille joilla on menestystä naismaailmassa.
        Jos itellä se on lyhyt nii tuollaista toisen panettelua se kirvoittaa.. koita ny pärjätä kuitenki.

• tätä lisää --------

hah hah haa, jutut senku paranee

• vipinä hyväksi

Mainio aloitus! Sait palstalle vipinää... Näkee meitä kiinnostaa vaikka joku väittää ettei välitä, eikä kiinnosta.

• ei kiinnosta ukon hö

Tyhmät kiinnostuvat tyhmistä. Sillai se näkyy palstallakin, peräkylän väki liikenteessä, tiämmä!

• tyhmilys
        ei kiinnosta ukon hö kirjoitti:

Tyhmät kiinnostuvat tyhmistä. Sillai se näkyy palstallakin, peräkylän väki liikenteessä, tiämmä!

Tyhmyyttä ei tietääkseni ole vielä kriminalisoitu.

Vai pitäisikö omaa tyhmyyttä muka hävetä? Minä en ainakaan häpeä sitä, että olen erittäin tyhmä.

• P-Panu

Kuka on väittänyt, ettei kiinnosta? Tottamaar tuttu mies kiinnostaa.

• joo jostain

khn lauluista olen tykännyt, vaan en siitä ainoan lapsen kaikkivaltiutta uhkuvasta luonteestaan.

Onhan Panu Rajala ihminen jos häneen vertaa.

• monta puolta

Noin. Me ihailemme jotain tai joitakin, mutta ihailemme tykkäämme tuotoksesta. Ihminen joka tuottaa jotain hyvää ja erinomaista vaikka taidetta voi olla ihmisenä vähemmän ihailtava. Ja meissä on monta puolta. Kuinka paljon osaamme näytellä ja vetää tietynlaista roolia ulospäin? Maaseudulla eli ennen vanhaan naapuri, josta kaikki pitivät kun mies oli lupsakka vääräleuka. Mies pysyi mukavan maineessa aina siihen asti, kunnes lähisukulainen meni taloon miniäksi. Hirvittää ajatella millainen mies oli koti-oloissa. Siitä kärsi vaimo ja lapset, sitten miniä.Kyläläiset eivät tienneet mitään. Miehen äkillinen kuolema oli helpotus.

• -.,,.--.,,.-

Ainoa lapsi on Rajalakin.

• Vain elämää.....

Paras lukemani kirja. Kyllä oli tarinaa laidasta laitaan.

• """"""""""""""""

heikkotasoinen on,
        vain omasta elämstään ja omista kokemuksistaan kirjoittaa,
        kierollatavalla yrittää puhdistaa mainettaan, ja nostaa itseään jalustalle,
        EI tule onnistumaan,
        heikko mikä heikko, arvosana 4 on kohdallaan,
        jos arvoasteikko on 1- 10

• ¨¨¨¨¨¨eli Hevat
        """""""""""""""" kirjoitti:

heikkotasoinen on,
        vain omasta elämstään ja omista kokemuksistaan kirjoittaa,
        kierollatavalla yrittää puhdistaa mainettaan, ja nostaa itseään jalustalle,
        EI tule onnistumaan,
        heikko mikä heikko, arvosana 4 on kohdallaan,
        jos arvoasteikko on 1- 10

Heta, sinähän et ole edes lukenut kirjaa. Lopeta tuo kiihkoamisesi!

• tosiasioita

Eilen oli Ilta-Sanomissa juttua: Elämänkerrasta muhkea tili Rajalalle!

Siis elämänkertoihin se kirja lukeutuu. Jutussa kerrotaan, että mitä enemmän ihmiset ovat lukeneet sitä enemmän tullut positiivista palautetta kirjailijalle.
      Ymmärrän hyvin, sillä tajuaa todellisuuden kun lukee, eikä ala haukkumaan mututunteen varassa.

Yleensä elämänkertakirjoja ei myydä kuin muutama tuhat. Nyt mennyt rikki kymppitonni.Jostain luin, et helsingissä jonottaa kirjaston kautta kirjaa tuhat ihmistä?
      Kuka malttaa odottaa vuosia. Miksi jonottaa kun kirjan voi ostaa porukalla ja jakaa kustannukset... tuli vaan vinkkinä mieleen.

• mainos EI onnistunu

heh heh !

Turha mainostaa,
        ei ihmiset osta kirjaa yhtään enempää, tässä nyt näkee Rajala itse tai hänen sukulaisensa yrittää mainoksen avulla saaada kirjaa kaupaksi,
        heh heh ei onnistu,
        kyllä ihmiset on viisaampia kuin Rajala tai hänen sukulaisensa luulee,

Rajala on paljastanu mikä oikeesti on miehiään,
        kirjallinen tuotanto on heikkolaatuista.

• .....
        mainos EI onnistunu kirjoitti:

heh heh !

Turha mainostaa,
        ei ihmiset osta kirjaa yhtään enempää, tässä nyt näkee Rajala itse tai hänen sukulaisensa yrittää mainoksen avulla saaada kirjaa kaupaksi,
        heh heh ei onnistu,
        kyllä ihmiset on viisaampia kuin Rajala tai hänen sukulaisensa luulee,

Rajala on paljastanu mikä oikeesti on miehiään,
        kirjallinen tuotanto on heikkolaatuista.

Tuskin täällä kaikkeen liittyy mikään salaliittoteoria.
        En osta kirjaa, mutta luen netistä:

"Kirjailija Panu Rajalan vajaa kuukausi sitten ilmestynyt
        Lavatähti ja kirjamies -teos on ollut menestys. Kirjaa on myyty tähän mennessä noin 10000 kappaletta."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288557993465.html

• samaa soopaa -
        ..... kirjoitti:

Tuskin täällä kaikkeen liittyy mikään salaliittoteoria.
        En osta kirjaa, mutta luen netistä:

"Kirjailija Panu Rajalan vajaa kuukausi sitten ilmestynyt
        Lavatähti ja kirjamies -teos on ollut menestys. Kirjaa on myyty tähän mennessä noin 10000 kappaletta."

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288557993465.html

........

jälleen mainos yritys, lue ihmeessä ja kehu senkun kehut, ei se Rajalaa tee yhtää paremmaksi kirjailijaksi kuin on,

turha vaiva

• .......
        samaa soopaa - kirjoitti:

........

jälleen mainos yritys, lue ihmeessä ja kehu senkun kehut, ei se Rajalaa tee yhtää paremmaksi kirjailijaksi kuin on,

turha vaiva

Luule sinä vaikka mitä, naurattaa, onneksi.

Älä vähättele parempaasi, luulen. Laita vaikka tuhat miinustuksiasi!!!!!!

• terve utelaisuus
        samaa soopaa - kirjoitti:

........

turha vaiva

Ihminen valitsee mitä lukee ja mistä asioista tietää ja hankkii tietonsa. Joku luottaa mutuunsa ja jonkun toisen mielipiteeseen. Normaalisti ihminen tekee omat päätelmänsä itse.

Kymmenen tuhatta kirjaa myyty. Aika paljon elämänkertakirjan kohdalla. Taitaa olla ennätyksen paikka. Ihminen on terveesti utelias, kun asiat ja taustat kiinnostavat.

• lallatilallaaaa
        terve utelaisuus kirjoitti:

Ihminen valitsee mitä lukee ja mistä asioista tietää ja hankkii tietonsa. Joku luottaa mutuunsa ja jonkun toisen mielipiteeseen. Normaalisti ihminen tekee omat päätelmänsä itse.

Kymmenen tuhatta kirjaa myyty. Aika paljon elämänkertakirjan kohdalla. Taitaa olla ennätyksen paikka. Ihminen on terveesti utelias, kun asiat ja taustat kiinnostavat.

Tehnyt hyvää myynnille tämä kohu. Moni varmaan ostaa kirjan pelkästä uteliaisuudesta.
        Minua eivät sen henkilöt kiinnosta, mutta monia muita kyllä.

Ihmetyttää täälläkin tämä keuhkoainen, taitaa harva olla lukenut opuksen, mutta älämölö on melkoinen.
        Rajala varmasti nauraa partaansa, ja kassakone laulaa.

• jokainen haluaa..
        lallatilallaaaa kirjoitti:

Tehnyt hyvää myynnille tämä kohu. Moni varmaan ostaa kirjan pelkästä uteliaisuudesta.
        Minua eivät sen henkilöt kiinnosta, mutta monia muita kyllä.

Ihmetyttää täälläkin tämä keuhkoainen, taitaa harva olla lukenut opuksen, mutta älämölö on melkoinen.
        Rajala varmasti nauraa partaansa, ja kassakone laulaa.

Totta kai kirjailija haluaa, että kirja myy, aivan kuin laulaja haluaa et ihmiset tulisivat lavoille ja keikoille ja lyvyt myyvät..Ja kirjojen kustantaja haluaa et myy paljon, laulajan kohalla manageri haluaa rahakkaita keikkoja kuin levy-yhtiöt...niin se menee

• <<<<>>>>>
        jokainen haluaa.. kirjoitti:

Totta kai kirjailija haluaa, että kirja myy, aivan kuin laulaja haluaa et ihmiset tulisivat lavoille ja keikoille ja lyvyt myyvät..Ja kirjojen kustantaja haluaa et myy paljon, laulajan kohalla manageri haluaa rahakkaita keikkoja kuin levy-yhtiöt...niin se menee

Totta Mooses, mainio myynninedistämiskampanja, lähes ilmainen.

• mankeli palaa

----Kuka malttaa odottaa vuosia. Miksi jonottaa kun kirjan voi ostaa porukalla ja jakaa kustannukset... tuli vaan vinkkinä mieleen.----

Miksi todella jonottaa vuosia, kun voi jättää lukematta sen kirjan. Sehän on sitäpaitsi jo siteerattu lehdissä kauttaaltaan eli siinä on riittänyt luettavaa ihan ilmaiseksi.

Huomasin pari viikkoa sitten kirppiksillä, että ihmiset ovat kaivaneet rajalan aiemman Enkeli tulessa -kirjan kätköissään ja kokeilevat nyt, josko menisi kaupaksi. Hintoja en katsonut. En ole lukenut sitäkään.

• lukee niin tietää

Miksi yleensä vastaatte kirjan sisältöä koskevaan jos ette ole lukeneet kirjaa?
        Itselle ja usealle tutulle kirja oli iloinen ja positiivinen yllätys. Se sisältää paljon muutakin kuin muistelua Panun ja Katrin yhteiselosta. Tänä iltana vieraani otti kirjan luettavakseen ja neljän ( ehkä kolmen) päivän kuluttua jatkaa toiselle. Kierrätystä parhaimmillaan:)

Jos joku uskoo että siteearaukset ovat "kaikki" mitä kirja sisältää niin jää paljosta paitsi. Itse en ole koskaan uskonut mitään tai ketään, ennen kuin olen itse asian todennut ja tarkastanut. Mutta olenkin ns tarkka ja täsmällinen - kuulema, eikä minua voi puhua ympäri helposti.

• senku luet muut ei
        lukee niin tietää kirjoitti:

Itselle ja usealle tutulle kirja oli iloinen ja positiivinen yllätys. Se sisältää paljon muutakin kuin muistelua Panun ja Katrin yhteiselosta. Tänä iltana vieraani otti kirjan luettavakseen ja neljän ( ehkä kolmen) päivän kuluttua jatkaa toiselle. Kierrätystä parhaimmillaan:)

Jos joku uskoo että siteearaukset ovat "kaikki" mitä kirja sisältää niin jää paljosta paitsi. Itse en ole koskaan uskonut mitään tai ketään, ennen kuin olen itse asian todennut ja tarkastanut. Mutta olenkin ns tarkka ja täsmällinen - kuulema, eikä minua voi puhua ympäri helposti.

ÄLÄ mainosta, et onnistu muttamaan mitään

• silkkaa rahastusta
        lukee niin tietää kirjoitti:

Panu varmaan kertoo kirjassaan senkin, kuinka rahasti Katria jo avioeron yhteydessä. Katri rakensi talon Panun tontille ja avioerossa tuo maapläntti hämeenkyröläistä peltoa maksoi Katrille 215 000 euroa! On siinä saanut tähtitaivasta laulaa, että on saanut Panun panot maksettua!

Rakkauden huumassa ihminen tekee tyhmyyksiä, joita katuu jälkikäteen. Eräs tuttavani tapasi vuosia sitten hurmaavan miehen ja retkahti mieheen täysin ( oli se kyllä komea ). Parin vuoden yhteiselämän aikana tuttavani kustansi matkoja, autoja ja jopa maksoi miehen elatusmaksut kahdesta lapsesta. Myöhemmin hän sanoi, että kyllä oli kallista herkkua. Jokaisen kerran hinnaksi tuli 50 000 markkaa ( tapahtui siis markka-aikaan).

• hintalaput
        silkkaa rahastusta kirjoitti:

Panu varmaan kertoo kirjassaan senkin, kuinka rahasti Katria jo avioeron yhteydessä. Katri rakensi talon Panun tontille ja avioerossa tuo maapläntti hämeenkyröläistä peltoa maksoi Katrille 215 000 euroa! On siinä saanut tähtitaivasta laulaa, että on saanut Panun panot maksettua!

Rakkauden huumassa ihminen tekee tyhmyyksiä, joita katuu jälkikäteen. Eräs tuttavani tapasi vuosia sitten hurmaavan miehen ja retkahti mieheen täysin ( oli se kyllä komea ). Parin vuoden yhteiselämän aikana tuttavani kustansi matkoja, autoja ja jopa maksoi miehen elatusmaksut kahdesta lapsesta. Myöhemmin hän sanoi, että kyllä oli kallista herkkua. Jokaisen kerran hinnaksi tuli 50 000 markkaa ( tapahtui siis markka-aikaan).

Tuosta maapläntistä vaikea sanoa, mikä on ollut oikein ja mikä on oikeus ja kohtuus. Ehkä heillä oli jokin sopimus. Ainakin oli sopimus, että Katri maksoi tonttivuokraa 1mk/ vuosi, talon rakentamisen jälkeen. Tontin arvoa on ulkopuolisen (ainakaan näillä palstoilla) vaikeaa määrittää, siihen vaikuttavat monet seikat.
        Katri möi talon 469 000 e:lla.

• jauhakaa jauhakaa
      • voihan olla hyvinki

tuttu jo,

hyvä, ehdotus, oikein sopiva

miehuus senku kasvaa ku ton kanssa panu söhlää,

• Siinä teille kirja

Onko kaupoissa vielä kirjaa ISO D ?

• Kyllä on ollut

hyvä lukea Katri-Helenan sielun vaelluksesta, siinä on itua.

Ole itsekin hyvin paljon siihen suuntaan antanut ajatteluni mennä.

• terve oma elämä

Onhan se lohdullista uskoa, että edesmenneet neuvovat meitä lopun ikää ja ohjaavat ratkaisujamme. Tai itsekin synnymme uudelleen ja uudelleen... Onneksi en ole saanut mitään neuvoja edesmenneiltä, et tee niin tai älä tee niin. Olishan se hirveätä päästä syyttämään vääristä ratkaisuistaan vainajia. Neuvot johtaisi väistämättä syytöksiin. Pitää elää omaa elämää omillaan ja käyttää tervettä järkeä, ottaa itse vastuun ratkaisuistaan.

• ikävä kyllä näin on

jos ja kun ihmien kuulee ääni päästään, hän sairasta k i t z o f r e n i a a , siis äänet ja luulot ja käskyt päässä on mielisairautta,
      kannattaa kääntyä psykiatrin puoleen, saa kunnon hoita sairauteensa,
      ei terve ihminen kuule käskyjä päässään, eikä näe tuonpuoleisia ihmisiä, kaikki on pelkkää harhaa, jonka sairaus aiheuttaa.
      katri voi olla hieman sairas,
      mutta rajala on aivan hullu siihen verrattuna,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe