verkkokauppa kieltää nimensä mainitsemisen netissä

justiinsajooopsjets

http://ametisti.net/

http://ametisti.net/ukk.html

Haluaisin mainita yrityksen nimen tai verkkosivut internetissä keskustelupalstalla tai muualla. Onko tämä mahdollista?

Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluatte mainita yrityksen tai verkkosivut keskustelupalstalla tai muualla internetissä. Voimme antaa luvan yrityksen tai verkkosivujen mainitsemiseen, jos kirjoittaja mainitsee oman nimensä ja kirjoitus on asiallinen.

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/11371/ketju/nettihuijarit_parfyymikaupassa

22

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h5g4f3

      Siinähän kieltävät.

    • 3+9

      Voihan se olla, en minä viitsi kahlata noita linkkejä. Jos ei sen vertaa vaivaudu, että selittäisi sen ongelman edes tässä, niin sitten odotellaan.

    • Ttppii

      Voivathan kieltää, mutta ei sitä kieltoa kyllä noudattaa tarvitse.

      • Ttppii

        Vilkaisin linkit, ja vaikuttaa aika sekopäiseltä firmalta sekä palautteiden että tuon ukk:n vuodatuksen perusteella. Ja asiantuntemattomalta: ei yrityksen kunniaa voi loukata.


    • pykälänviilaaja

      "Haluaisin mainita yrityksen nimen tai verkkosivut internetissä keskustelupalstalla tai muualla. Onko tämä mahdollista?"

      On, kunhan et kirjoita valheita, jolloin kyseessä on kunnianloukkaus.
      Kirjoita samalla tänne:

      http://www.puskaradio.net/

      • dsefsfdsf

        Kunnianloukkaus voi kohdistua vain luonnollista henkilöä kohtaan. Näin ollen yritkysen "kunniaa" ei voi loukata.


    • §viilaaja

      "Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluatte mainita yrityksen tai verkkosivut keskustelupalstalla tai muualla internetissä. Voimme antaa luvan yrityksen tai verkkosivujen mainitsemiseen, jos kirjoittaja mainitsee oman nimensä ja kirjoitus on asiallinen."

      http://ametisti.net/ukk.html

      Hyvä vitsi LOL:) Ei kukaan heidän lupaansa tarvitse.

    • @£$viilausta
    • Lollot höllyy

      LOL !

    • sdfsefvcxcvx

      Kylläpä on amatöörimäiset sivut, kuka oikeasti suostuisi tuolta ostamaan useamman satasen arvoisia koruja. Herää väkisinkin epäilys tuotteiden laadusta ja aitoudesta, kun itse verkkokauppa näyttää 13 vuotiaan kotisivuilta.

      Kun tähän laitetaan vielä päälle asiakkaiden uhkailu ja halu pitää nämä hiljaisina, niin ei hyvää päivää... Lisäksi Suomen lain tuntemus tuntuu olevan yrityksen omistajalla pahemman kerran hakusessa. Haisee pahasti kusetukselle.

    • piste ja puolikas

      huvinsa ja tapansa kullakin .

    • bump

      Bumpu

    • tarja1

      Hei!

      Tilasin korut kyseisestä yrityksestä ja maksoin jo tietty ja ei mitään ole tullut. Pitää alkaa mainostamaan ,että kukaan ei enää tilaa sieltä mitään!!

      • hankala änkyrä

      • Myös sieltä tilannut

        Hei!

        Ootko tarja1 saanut selvitettyä asiaa? Vastailehan, jos vielä satut näitä vanhoja keskusteluja katsoa.


    • jjou
    • samaa mieltä

      Olen samaa mieltä edellisen viestin kirjoittajan kanssa!!!!!!!!!!!!

      • joris

        Olisit kertonut jo helmikuussa. Turhaa nostattelua ja taitaa olla lehmä ojassa.


    • :D joopajoo

      Miksi jo helmikuussa?
      Taidat olla itse yrittäjä?

      • hehhehehee

        aa nyt leikkas :D :D :D :D


    • köö

      Nytse kokovepi on myytäänä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe