Moi kaikki.. Mä rupeen käymään täällä virallisesti, tykkään pokemoneista ja lempipoke : FeRaLiGatr
Mul On RuBy jos mul on kyseinen
"FeRaLiGaaTToRi"
Mulle voi Lähettää MaiLii
[email protected]
mä!
11
559
Vastaukset
- Entsu
Mutta älä tunge sentään tavallisiin teksteihisi väliin isoja kirjaimia.
- *Chiko
No tervetuloa tänne kaikkien rakastamalle pokemon palstalle^^ Olen Chiko ja voisin sanoa, että me viisi minä(tiedän..Keksittiinkö me jo se nimi tälle ryhmälle?)olemme totaalisen mielipuolia-.- Tämä oli suoraninen kohteliaisuus meitä kohtaan. Ja kyllä tiedän sekoilevani nyt, kun kirjoitan tätä. Joten jos joku tajuaa jotain tästä viestistä(minä itse en tajua) niin saa seuraavassa miitissä................Suklaata^^ Tai sitten viinirypäleitä, jos nyt joku sattuu olemaan karkkilakossa.
Aloitin muuten aika mallikkaasti. Pystyin olemaan jopa 2 päivää niin etten syönyt lainkaan karkkia.
Aloitin lautaina ja nyt sorruin tänään syömään Twix-patukan. Mutta tiesittekö, että Twix on nykyään keksi eikä karkki. Joten kaiken järjen mukaan(jos sitä on minulla) sen kuuluisi olla keksihyllyssä, eikä karkkihyllyssä.
Ja miten tämä liittyy alkuperäiseen aiheeseen niin, ei mitenkään:D
Mut nähellään taas joskus, kun olen selvittänyt pääni.- Entsu
Miten olisi PEARLS... Meijän kaikkien vakkareitten oikeista nimistä se koostuu :)
- EspiLukiolaisHintti
Eikös twix ole patukkakeksi, jonka päällä on suklaa/toffee kerros. Enemmän siinä on kuitenkin suklaata ja toffea, niin laitetaan se suklaahyllyyn. ^_^
Se on keksi sitten, kun siitä päältä on nulassu kaikki suklaat sun muut pois.. *wahahah* - Espi
Entsu kirjoitti:
Miten olisi PEARLS... Meijän kaikkien vakkareitten oikeista nimistä se koostuu :)
Miksei samantien RALPES, mikä kuulostaa jo joltain pokemonilta. :O
- Entsu
Espi kirjoitti:
Miksei samantien RALPES, mikä kuulostaa jo joltain pokemonilta. :O
Myö vakkarit ollaan kato niin helmiä ;)
- Ubsu
EspiLukiolaisHintti kirjoitti:
Eikös twix ole patukkakeksi, jonka päällä on suklaa/toffee kerros. Enemmän siinä on kuitenkin suklaata ja toffea, niin laitetaan se suklaahyllyyn. ^_^
Se on keksi sitten, kun siitä päältä on nulassu kaikki suklaat sun muut pois.. *wahahah*entäs kaikki pims-piparit sun muut, on niissäkin suklaata.. c(:
- Espi
Ubsu kirjoitti:
entäs kaikki pims-piparit sun muut, on niissäkin suklaata.. c(:
Heitetään kaikki sinne suklaakeksi hyllyyn vaan :D
- FeRaLiGaaTToRi
Espi kirjoitti:
Heitetään kaikki sinne suklaakeksi hyllyyn vaan :D
Kyl mun mielestä se on enemmän keksi,
yritän nyt kirjoittaa oikein....
joksus mä oken vähän tyhnä! - *Chiko
FeRaLiGaaTToRi kirjoitti:
Kyl mun mielestä se on enemmän keksi,
yritän nyt kirjoittaa oikein....
joksus mä oken vähän tyhnä!No aloitin tänään sitten uuden karkkilakon:D Ja, koska olen päättänyt, että en syö karkkia niin kai se sitten on se Tiwx:iki kielletty:(
Te teitte, mut nyt surulliseksi kun ei edes Pims-keksejä saa syödä! Mitä saa syödä, kun on karkkilakossa? Pliis, jelppikää mua:D - Espi
*Chiko kirjoitti:
No aloitin tänään sitten uuden karkkilakon:D Ja, koska olen päättänyt, että en syö karkkia niin kai se sitten on se Tiwx:iki kielletty:(
Te teitte, mut nyt surulliseksi kun ei edes Pims-keksejä saa syödä! Mitä saa syödä, kun on karkkilakossa? Pliis, jelppikää mua:D- Viinirypäleitä. Ovat ihanan raikkaita, raskaan koulupäivän jälkeen.
- Nektariineja tai omenaa. Ne ovat kiinteyttävämpää ja myöskin raikasta.
- Jotain hedelmäpatukoita, jos kaupan hyllystä löydät.
- ja sitten saat syödä jätsiä tietty. Jos ei karkkia niin jätskiä sitte. :)
- Lopuksi kokeile vaikka etsiä itsellesi lempi hedelmä, jos sitä ei vielä ole. ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661