Kuka on se koko tämän sivuston pilaava henkilö? Joutaisi hoitoon. Kirjoitustyyli on aina kyttäävä, uteleva ja kyyläävä. Valkotakkiset saisi hakea hoitoon.
Jämsässä kaikki asiat on paljon paremmin kuin täällä annetaan ymmärtää.
Kuka on se sairas kirjoittelija tällä Suomi24 sivustolla?
37
1009
Vastaukset
- zzzzzzxxx
Salpausselän poikia.
- mälsk
kuka heitti ensimmäisen kiven?
- yxasiallinen
kuka utelee nyt :D ?
- utelias :D
voisitko hieman tarkentaa?
- Näin arvelen
Joku typerys terrorisoi tätä palstaa. Taitaa olla joku murkku tai sitten vähän vanhempi yksinkertainen peräkamarin poika.
- arvaus1
Voi se olla nuori tietokonetta pelaava, kouluttamaton, sossun tuella elävä. ei ehkä ole muuta tekemistä kuin provosoida ja manipuloida ihmisiä? Tai ehkä se on joku alkoholisti tai mielenterveysongelmainen? arvauksia kehiin
- Voi voi sentään
arvaus1 kirjoitti:
Voi se olla nuori tietokonetta pelaava, kouluttamaton, sossun tuella elävä. ei ehkä ole muuta tekemistä kuin provosoida ja manipuloida ihmisiä? Tai ehkä se on joku alkoholisti tai mielenterveysongelmainen? arvauksia kehiin
Sen verran ainakin voi päätellä, että tämän kirjoittelijan älykkyystaso ei ole kovin päätä huimaava
- arvaus2
arvaus1 kirjoitti:
mihin helevetin kehiin niitä arvauksia heitetään??
- kass2
luulen,että ihan lukenut mies taitaa olla...vaikka joku merkonomi
- Hahahaa
minä en luule, minä tiedän. Vastauksen siihen kuka se on, löydät peilistä!
- Jämpsän Komii
On meitä täällä monta miljoonaa ja kaikki äänestetään Kataista.
- SEKAKÄYTTÖ KUNNIAAN
SE OLEN MINÄ.OLEN ALKOHOLISTI,PITKÄAIKAISTYÖTÖN JA PYSYN SELLAISENA,SOSSUN ASIAKAS,MIELENTERVEYSPOTILAS,MANEN ASIAKAS,VARASTELEN KAUPOISTA KAIKKEA PIENTÄ,VAIKKEN TARVIKKAAN MITÄÄN.TÄMÄN KONEENKIN VARASTIN,NO TÄTÄ TOSIN TARVITSEN,JOTTA SAAN LUPPOAJAN KULUMAAN.ÄÄNESTÄN MUUTEN AINA KESKUSTAA,ERITYISESTI PAAVO VÄYRYSTÄ.HARRASTAN PULOJEN KERÄILYJÄ SELVINPÄIN JA LUONTOA.APUKOULUN KYLLÄ KÄVIN,MUTTA MIELESTÄNI EN OLE TYHMÄ,OMA DIAKNOOSI.JA MITÄ SE KELLEKKÄÄN KUULUU KUKA OLEN.
- pokasaha soi 1
minulla on myös samat ongelmat mutta äänestän paavo arhinmäkeä.ja teen töitä,olen avituksessa.
- MÄMY
Mä luulla et se olla joku uh äiti tai sit se olla joku myy
- innostunt
Eikös sen lusikkalinnan koneelle voisi laittaa eston keskustelupalstoille? Nämä syrjäytyneet sekakäyttäjät häpäisevät vaan itsensä. Tämäkin isokätinen terve terroristi joutaisi metsätöihin. Siinä pää parantuisi fyysisen kunnon ohessa ja itsetuntokin parantuisi kun ei tarvitsisi varastella kaljarahoja.
- kysyjä
No kuha kysyi että minkä nimisiä skinhead järjestöjä tällä pitäjällä sijaitsee ja missä. Ei tarvi syytellä kyyläksi. Eikä kukaan edes voinut vastata kunnolla.
- ISOONTALON ANTTI
Aloittaja tarkoittaa kai itseään. Miks sä ittees kyselet :D
Ensimmaisen kerran avasin sivun ja jos sina olet taman sivuston valopilkku niiin jai kylla viimeiseksi
- hyvää jatkoa
terve täältä lusikkalinnasta.ihmettelemme miksi te sekoitatte keskusteluihinne tämän paikan.täällä käy vain raitistunutta porukkaa ja sitä paitsi täällä ei koneelle pääse kuin merkittävät hengilöt.terve tuloa vain sieltä kauppojen nurkilta tänne raitistumaan. p.s sitä paitsi täällä ei ole yhtään isokätistä ihmistä.ehkä entisiä kohtuukäyttäjiä mutta ei yhtään runkkaria
- Se muuten
tarkastetaan, onko porukka raitistunut? Kun Aino Helkama alkaa pyöriä kesällä ympäri Jämpseä, soitetaan poliisit puhalluttaan... tankojuoppouskin on rikos...
- känsäkoura
eikö urputtaja tiedä että isoilla kourilla on joutuisaa rukoilla
- Empatiaa kuitenkin
Lusikkalinnan avohoidokit palstaa terrorisoivat. Viikonloppuisin palsta hiljenee kun avohoidokkien kokoontumispaikka menee kiinni.
- cdg
Empatiaa kuitenkin kirjoitti:
Lusikkalinnan avohoidokit palstaa terrorisoivat. Viikonloppuisin palsta hiljenee kun avohoidokkien kokoontumispaikka menee kiinni.
Ei noin voi sanoa ellei ole todisteita.
Ja kyllä näitä "lusikkalinnalaisia" on keskuudessamme enempi kuin riittävästi.
- utelias heikki
naisen hyvänäpito ja hellintä takaavat nautinnon molemmille.sopiva rakastelu ja rytmi takaa orkun.niin sulle ku mulle.ei yksi riitä jos toinen haluaa . 2-3 kertaa .pitkät rakastelut ja antoisat . aika lyhyt aika .mulla saattaa kestää lastin lähtö pisimmillään 2-3 t.oisit tiukilla ja väsynyt jatäysnautinto.hyväilisin jokapuolelta ja paikasta.tuntuskoha hyvält .kerron lisää jos halua . t. mies
- Pieni neuvo
Mitäpä jos menisit hoitelemaan naisiasi asianomaiselle kaksnelosen palstalle. Jämsän kaupungin asioihin rakkauselämäsi ei mitenkään kuulu.
- sopiva tekstilainaus
Hulluja on monenmoisia- ei kukaan meistä täysin terve jonkun mielestä-.
Tämä on sitä parantumatonta älykääpiömallia, johon ei ole lääkettä keksitty.
ps. vain täysin aivoton typerys luulee olevansa jotakin ulostaessaan kaiken
sisällön pehmeästä pääkopastaan.
- jopokoita
Nahkafagotille on iskenyt kevätkiima päälle eikä hän meinaa pysyä millään nahoissaan.
- huono Jämpsäläinen
Auts veti mua peppuun.
- joppe 45v
kyylään vittuus niinkauann että pääsen paneen sua vitun vitun anaaliyhdyntään
- Anteeksipyyntö
Julkinen anteeksipyyntö Ismo Lammiselle ja hänen perheelleen.
Hei!
Haluamme pyytää anteeksi lähettämäämme viestiä Suomi24:jään.
Oli loukkaavaa mennä kirjoittamaan sinne mitään ilkeää.
Olemma todella pahoillamme siitä, mitä kirjoitimme.
Otimme opiksemme, että nettiin ei saa kirjoitella mitään henkilökohtaisuuksia. Nöyrät pahoittelut Ismolle ja koko perheelle.
Terveisin: Juho ja Toni - aurinko2
jep
- CarloLuna
Suomi on vapaa maa ja mielipiteitä saa esittää. Turha nillittää täällä, ei tänne palstalle kenenkään ole pakko tulla. Itselle tämä on päivän piristys mitä skeidaa tänne on raapustettu! :D
-CarloLuna- hau hau
CarloLuna,hysteerisimmät naurut saat täältä: lemmikit> koirat> yleistä koirista> "koiranpentu pilasi juhlat".
- piristyskö?
tämä on päivän piristys. OHO!
no, skeidalle skeidaa..
- kuka mitä häh
Jos niin pahaa tekee, ettei voi näitä lukee, niin miks helvetissä pitää lukee? häh vittu ittelles?
- knowyou
Keskustelupalstoja olisi tarkoitus..., you know?
- euronainen
Nyt pörrää autoja ja tuo 1 liikkuva nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328