Kuka on se sairas kirjoittelija tällä Suomi24 sivustolla?

Yx asiallinen

Kuka on se koko tämän sivuston pilaava henkilö? Joutaisi hoitoon. Kirjoitustyyli on aina kyttäävä, uteleva ja kyyläävä. Valkotakkiset saisi hakea hoitoon.

Jämsässä kaikki asiat on paljon paremmin kuin täällä annetaan ymmärtää.

37

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzxxx

Salpausselän poikia.

• mälsk

kuka heitti ensimmäisen kiven?

• yxasiallinen

kuka utelee nyt :D ?

• utelias :D

voisitko hieman tarkentaa?

• Näin arvelen

Joku typerys terrorisoi tätä palstaa. Taitaa olla joku murkku tai sitten vähän vanhempi yksinkertainen peräkamarin poika.

• arvaus1

Voi se olla nuori tietokonetta pelaava, kouluttamaton, sossun tuella elävä. ei ehkä ole muuta tekemistä kuin provosoida ja manipuloida ihmisiä? Tai ehkä se on joku alkoholisti tai mielenterveysongelmainen? arvauksia kehiin

• Voi voi sentään
        arvaus1 kirjoitti:

Voi se olla nuori tietokonetta pelaava, kouluttamaton, sossun tuella elävä. ei ehkä ole muuta tekemistä kuin provosoida ja manipuloida ihmisiä? Tai ehkä se on joku alkoholisti tai mielenterveysongelmainen? arvauksia kehiin

Sen verran ainakin voi päätellä, että tämän kirjoittelijan älykkyystaso ei ole kovin päätä huimaava

• arvaus2
        arvaus1 kirjoitti:

mihin helevetin kehiin niitä arvauksia heitetään??

• kass2

luulen,että ihan lukenut mies taitaa olla...vaikka joku merkonomi

• Hahahaa

minä en luule, minä tiedän. Vastauksen siihen kuka se on, löydät peilistä!

• Jämpsän Komii

On meitä täällä monta miljoonaa ja kaikki äänestetään Kataista.

• SEKAKÄYTTÖ KUNNIAAN

SE OLEN MINÄ.OLEN ALKOHOLISTI,PITKÄAIKAISTYÖTÖN JA PYSYN SELLAISENA,SOSSUN ASIAKAS,MIELENTERVEYSPOTILAS,MANEN ASIAKAS,VARASTELEN KAUPOISTA KAIKKEA PIENTÄ,VAIKKEN TARVIKKAAN MITÄÄN.TÄMÄN KONEENKIN VARASTIN,NO TÄTÄ TOSIN TARVITSEN,JOTTA SAAN LUPPOAJAN KULUMAAN.ÄÄNESTÄN MUUTEN AINA KESKUSTAA,ERITYISESTI PAAVO VÄYRYSTÄ.HARRASTAN PULOJEN KERÄILYJÄ SELVINPÄIN JA LUONTOA.APUKOULUN KYLLÄ KÄVIN,MUTTA MIELESTÄNI EN OLE TYHMÄ,OMA DIAKNOOSI.JA MITÄ SE KELLEKKÄÄN KUULUU KUKA OLEN.

• pokasaha soi 1

minulla on myös samat ongelmat mutta äänestän paavo arhinmäkeä.ja teen töitä,olen avituksessa.

• MÄMY

Mä luulla et se olla joku uh äiti tai sit se olla joku myy

• innostunt

Eikös sen lusikkalinnan koneelle voisi laittaa eston keskustelupalstoille? Nämä syrjäytyneet sekakäyttäjät häpäisevät vaan itsensä. Tämäkin isokätinen terve terroristi joutaisi metsätöihin. Siinä pää parantuisi fyysisen kunnon ohessa ja itsetuntokin parantuisi kun ei tarvitsisi varastella kaljarahoja.

• kysyjä

No kuha kysyi että minkä nimisiä skinhead järjestöjä tällä pitäjällä sijaitsee ja missä. Ei tarvi syytellä kyyläksi. Eikä kukaan edes voinut vastata kunnolla.

• ISOONTALON ANTTI

Aloittaja tarkoittaa kai itseään. Miks sä ittees kyselet :D

• Ensimmaisen kerran avasin sivun ja jos sina olet taman sivuston valopilkku niiin jai kylla viimeiseksi

• hyvää jatkoa

terve täältä lusikkalinnasta.ihmettelemme miksi te sekoitatte keskusteluihinne tämän paikan.täällä käy vain raitistunutta porukkaa ja sitä paitsi täällä ei koneelle pääse kuin merkittävät hengilöt.terve tuloa vain sieltä kauppojen nurkilta tänne raitistumaan. p.s sitä paitsi täällä ei ole yhtään isokätistä ihmistä.ehkä entisiä kohtuukäyttäjiä mutta ei yhtään runkkaria

• Se muuten

tarkastetaan, onko porukka raitistunut? Kun Aino Helkama alkaa pyöriä kesällä ympäri Jämpseä, soitetaan poliisit puhalluttaan... tankojuoppouskin on rikos...

• känsäkoura

eikö urputtaja tiedä että isoilla kourilla on joutuisaa rukoilla

• Empatiaa kuitenkin

Lusikkalinnan avohoidokit palstaa terrorisoivat. Viikonloppuisin palsta hiljenee kun avohoidokkien kokoontumispaikka menee kiinni.

• cdg
        Empatiaa kuitenkin kirjoitti:

Lusikkalinnan avohoidokit palstaa terrorisoivat. Viikonloppuisin palsta hiljenee kun avohoidokkien kokoontumispaikka menee kiinni.

Ei noin voi sanoa ellei ole todisteita.
        Ja kyllä näitä "lusikkalinnalaisia" on keskuudessamme enempi kuin riittävästi.

• utelias heikki

naisen hyvänäpito ja hellintä takaavat nautinnon molemmille.sopiva rakastelu ja rytmi takaa orkun.niin sulle ku mulle.ei yksi riitä jos toinen haluaa . 2-3 kertaa .pitkät rakastelut ja antoisat . aika lyhyt aika .mulla saattaa kestää lastin lähtö pisimmillään 2-3 t.oisit tiukilla ja väsynyt jatäysnautinto.hyväilisin jokapuolelta ja paikasta.tuntuskoha hyvält .kerron lisää jos halua . t. mies

• Pieni neuvo

Mitäpä jos menisit hoitelemaan naisiasi asianomaiselle kaksnelosen palstalle. Jämsän kaupungin asioihin rakkauselämäsi ei mitenkään kuulu.

• sopiva tekstilainaus

Hulluja on monenmoisia- ei kukaan meistä täysin terve jonkun mielestä-.
        Tämä on sitä parantumatonta älykääpiömallia, johon ei ole lääkettä keksitty.

ps. vain täysin aivoton typerys luulee olevansa jotakin ulostaessaan kaiken
        sisällön pehmeästä pääkopastaan.

• jopokoita

Nahkafagotille on iskenyt kevätkiima päälle eikä hän meinaa pysyä millään nahoissaan.

• huono Jämpsäläinen

Auts veti mua peppuun.

• joppe 45v

kyylään vittuus niinkauann että pääsen paneen sua vitun vitun anaaliyhdyntään

• Anteeksipyyntö

Julkinen anteeksipyyntö Ismo Lammiselle ja hänen perheelleen.

Hei!

Haluamme pyytää anteeksi lähettämäämme viestiä Suomi24:jään.
      Oli loukkaavaa mennä kirjoittamaan sinne mitään ilkeää.
      Olemma todella pahoillamme siitä, mitä kirjoitimme.
      Otimme opiksemme, että nettiin ei saa kirjoitella mitään henkilökohtaisuuksia. Nöyrät pahoittelut Ismolle ja koko perheelle.

Terveisin: Juho ja Toni

• aurinko2

jep

• CarloLuna

Suomi on vapaa maa ja mielipiteitä saa esittää. Turha nillittää täällä, ei tänne palstalle kenenkään ole pakko tulla. Itselle tämä on päivän piristys mitä skeidaa tänne on raapustettu! :D

-CarloLuna

• hau hau

CarloLuna,hysteerisimmät naurut saat täältä: lemmikit> koirat> yleistä koirista> "koiranpentu pilasi juhlat".

• piristyskö?

tämä on päivän piristys. OHO!
        no, skeidalle skeidaa..

• kuka mitä häh

Jos niin pahaa tekee, ettei voi näitä lukee, niin miks helvetissä pitää lukee? häh vittu ittelles?

• knowyou

Keskustelupalstoja olisi tarkoitus..., you know?

• euronainen

Nyt pörrää autoja ja tuo 1 liikkuva nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4247
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3080
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2227
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1999
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1328
    Aihe