rami.ra

vähän sellainen erilainen nuori,Johan on inhottavia kysymyksiä,kuka nyt tossa voi vastata valmiisiin raameihin,teen kyllä muutakin kuin kuopsuttelen puutarhassa ja musa käy laidasta laitaan,mieluimmin linnunlaulua niis on melodiat jees,en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg,tosta linkistä näkee mun harastuksista erään,laivat ei ole sitten minun,en oo mikään rikas tyyppi,ettei tuu väärää kuvaa,että joku onassis täällä sönkkää[email protected] Linkit: http://groups.msn.com/rami-ra/shoebox.msnw Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
287
suomi24 sahkoposti
Tuleeko muille sahkopostiin mainoksia enemmin kuin laki sallii,mulle ainakin ,kaiken lisaksi paljon ulkolaisia mainoksia064suomi 24 asiakas orjana
perkele mun sahkoposti on myyty mainostajille joiden sivuista ei paase irti millaan,sana suomi jo pitaisi pitaa sisallaa041Mainokset sahkopostissa
en kylla saa mainoksia pysymaan pois sahkopostistani,olisi toivomus,ettasuomi 24 pitaisi huolen kuten ennen,etta tammoi066Mainospostiluukku
Ajattelin tassa suodattaa mainokset pois sahkopostistani,onko muilla ollut ongelmia,taitaa olla hyva diili suomi 24 tehn033Tule luokseni
Sina kaunis kiinalaisen piirteilla oleva neitonen joka hymyilit minulle bangkokin lentoasemalla,minua juuri vietiin tull2295suomen terveyden huolto on alaarvoista,syopapotilas on terve
Olen Thaimaassa kaveri kavi suomessa valittamassa vatsaansa,todettiin ei mitaan vikaa,no viikon taalla oltuaan meni oike180Punainen risti
Anteeksi koko ihmiskunnan puolesta olette jo saanut keskisuomesta keraattya 5000ekee Japaniin,havettaa koko suomen puole4207Rahaa Japaniaan
Jo on punaisella ristilla kerayksen aihe,maailman yhdelle rikkaimmista valtioista pitaa kerata mammonaa,Thaimaan Tzunami776MIINALAIVA KAAPATTU
Mites sitten kun ilta=sanomien looppi on taman muotoinen .Kuka maksaa lunnaat ku alinopea paatti napataan.Jenkeilla kuuu10241- 070
- 099
Uutistoimituksen vastuu
Miten on mahdollista että joku tai jotkut voivat mollata Thaimaan oloja vaarallisiksi,luin otsikkoa jossa sanotaan aivan0448Somalialaisella nuha espoossa
Siinä sopiva lööppi seuraavaksi,jo olis ulkomaan elävillä miettimistä,että lähtisköhän äkkiä kotomaahan takas.0389Vanhanen,Kimi,Lordi,Idols
Minulla onnettomalla on telefooni modeemina,taalla kaukana,ja jo on hermo homma paasta noiden ian ikuisten loopien ohi k12525Suomi-NAINEN-Suomi sanakirja
Ei =ehkä jneIhmettelin tässä eräälle tiukkapipoiselle muijalle,että pitääkö tosiaan jätkän vetää täydet lärvit jotta tie141293Missä oon
Mun vasen sukka,ai niin joo ja sellainen muija joka viihtyis oikeesti järvellä ja sen sellaisissa paikoissa joissa ei vä4788- 0356
Uusi hiihtolaji 50v miehille
Tässä eilen hiihtäessä funtsin kun ei enää oikein suksi luista niinkuin ennen,eihän siinä ole ollut mitään järkeä ohitel221463