Vapaa kuvaus

vähän sellainen erilainen nuori,Johan on inhottavia kysymyksiä,kuka nyt tossa voi vastata valmiisiin raameihin,teen kyllä muutakin kuin kuopsuttelen puutarhassa ja musa käy laidasta laitaan,mieluimmin linnunlaulua niis on melodiat jees,en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg,tosta linkistä näkee mun harastuksista erään,laivat ei ole sitten minun,en oo mikään rikas tyyppi,ettei tuu väärää kuvaa,että joku onassis täällä sönkkää[email protected] Linkit: http://groups.msn.com/rami-ra/shoebox.msnw Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

287

1. suomi24 sahkoposti

Tuleeko muille sahkopostiin mainoksia enemmin kuin laki sallii,mulle ainakin ,kaiken lisaksi paljon ulkolaisia mainoksia
    Ryhmät
    0
    64
  2. suomi 24 asiakas orjana

perkele mun sahkoposti on myyty mainostajille joiden sivuista ei paase irti millaan,sana suomi jo pitaisi pitaa sisallaa
    Yhteiskunta
    0
    41
  3. Mainokset sahkopostissa

en kylla saa mainoksia pysymaan pois sahkopostistani,olisi toivomus,ettasuomi 24 pitaisi huolen kuten ennen,etta tammoi
    Suomi24 Kehitysversio
    0
    66
  4. Mainospostiluukku

Ajattelin tassa suodattaa mainokset pois sahkopostistani,onko muilla ollut ongelmia,taitaa olla hyva diili suomi 24 tehn
    Suomi24
    0
    33
  5. Tule luokseni

Sina kaunis kiinalaisen piirteilla oleva neitonen joka hymyilit minulle bangkokin lentoasemalla,minua juuri vietiin tull
    Etsintäkuulutus
    2
    295
  6. suomen terveyden huolto on alaarvoista,syopapotilas on terve

Olen Thaimaassa kaveri kavi suomessa valittamassa vatsaansa,todettiin ei mitaan vikaa,no viikon taalla oltuaan meni oike
    Yleistä terveydestä
    1
    80
  7. Punainen risti

Anteeksi koko ihmiskunnan puolesta olette jo saanut keskisuomesta keraattya 5000ekee Japaniin,havettaa koko suomen puole
    Pyydä anteeksi
    4
    207
  8. Rahaa Japaniaan

Jo on punaisella ristilla kerayksen aihe,maailman yhdelle rikkaimmista valtioista pitaa kerata mammonaa,Thaimaan Tzunami
    Maailman menoa
    7
    76
  9. MIINALAIVA KAAPATTU

Mites sitten kun ilta=sanomien looppi on taman muotoinen .Kuka maksaa lunnaat ku alinopea paatti napataan.Jenkeilla kuuu
    Maailman menoa
    10
    241
  10. Lama tulossa

Sen varma merkki on kujn sahat ja liikkeet palavat
    Maailman menoa
    0
    70
  11. Joko taas zunami

onko huhu totta ,etta indonesiassa on taas katastrofi
    Maailman menoa
    0
    99
  12. Uutistoimituksen vastuu

Miten on mahdollista että joku tai jotkut voivat mollata Thaimaan oloja vaarallisiksi,luin otsikkoa jossa sanotaan aivan
    Tv ja radio
    0
    448
  13. Somalialaisella nuha espoossa

Siinä sopiva lööppi seuraavaksi,jo olis ulkomaan elävillä miettimistä,että lähtisköhän äkkiä kotomaahan takas.
    Phuket
    0
    389
  14. Vanhanen,Kimi,Lordi,Idols

Minulla onnettomalla on telefooni modeemina,taalla kaukana,ja jo on hermo homma paasta noiden ian ikuisten loopien ohi k
    50 plus
    12
    525
  15. Suomi-NAINEN-Suomi sanakirja

Ei =ehkä jneIhmettelin tässä eräälle tiukkapipoiselle muijalle,että pitääkö tosiaan jätkän vetää täydet lärvit jotta tie
    Ikäryhmät
    14
    1293
  16. Missä oon

Mun vasen sukka,ai niin joo ja sellainen muija joka viihtyis oikeesti järvellä ja sen sellaisissa paikoissa joissa ei vä
    Ikäryhmät
    4
    788
  17. Paimentyttö

Missä sä oot????
    Chat
    0
    356
  18. Uusi hiihtolaji 50v miehille

Tässä eilen hiihtäessä funtsin kun ei enää oikein suksi luista niinkuin ennen,eihän siinä ole ollut mitään järkeä ohitel
    50 plus
    22
    1463