Siis etsiskelen tässä itmäisiä ja siamalaisia kissoja. Mieluiten rovaniemetlä ja muista lähikunnista
Annetaan Itämaisille ja siemilaisille kissalle koti
3
125
Vastaukset
- Uchi84
Asunsiis kerrostalon ylinmmässä kerroksessa. Ja minulla on kaksi seeprapeippoa.
- kiroitusvirhee
Etköhän joudu ne ihan itse ostamaan, etsit rotuyhdistyksen sivuilta kasvattajat, tai aikuiset kotia etsivät joita saatetaan myydä.
Tuskin kerroksella on väliä, koska rotukissan pitäisi olla sisäkissana.
Eikä valvomatta taajamassa muutenkaan. Ja peipot voi joutua parempiin suihin.
Peipoille on valtava henkinen stressi asua kissojen (petojen) keskellä.
Luovu peipoistasi jos otat kissan - tottamooses
Itmaiset ja siemilaiset huomio!
Ei kai odoteta ilmaiseksi siirryttävän tuonne?
Uchi84 hyvä etsi vaan!
Enssin opehthele kirjoitthamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966