Mihin hintaan irtoaa Päijänteen ympäristöstä kesämökkitontti 100 metrin rantaviivalla?
Päijänteen rantatonttien hinnat?
10
6774
Vastaukset
- Markus
Vai että 100 metrin rantaviivalla. Ei ihan helposti löydy. No, mitä nyt itse olen etsinyt, niin hyvä tontti n. 50-60 metrin rantaviivalla on siinä 75-120 tonnia. Riippuen tarkemmasta sijainnista ja tontin "ominaisuuksista"
- Välittäjä
100 m Päijänteen rantaviiva on kallista.
Siihen vielä mökki päälle, niin lottopotti tai kunnon perintö täytyy olla perstaskussa.
Tarjolla on 150.000 eur. katso www.etuovi.com - Neiti Kesäheinä
Välittäjä kirjoitti:
100 m Päijänteen rantaviiva on kallista.
Siihen vielä mökki päälle, niin lottopotti tai kunnon perintö täytyy olla perstaskussa.
Tarjolla on 150.000 eur. katso www.etuovi.comMulla puolisen hehtaaria lähellä Padasjokea. Noin 100m rantaviivaa,
maksoi puolisen vuotta sitten 32000.
Eteläranta, kallioita löytyy ja satamakin ihan lähellä.
Teinkö hyvät kaupat? :)
Neiti Kesäheinä - Villekalle
Neiti Kesäheinä kirjoitti:
Mulla puolisen hehtaaria lähellä Padasjokea. Noin 100m rantaviivaa,
maksoi puolisen vuotta sitten 32000.
Eteläranta, kallioita löytyy ja satamakin ihan lähellä.
Teinkö hyvät kaupat? :)
Neiti KesäheinäHyvä Neiti. Joko olette tehneet loistavat kaupat, tai sitten puhutte puutaheinää. Jos tuollaisen tontin tuolla etäisyydellä pääkaupunkiseudusta onnistuu hankkimaan tuolla hinnalla, on myyjä joko niin rikas, ettei muutamalla kymppitonnilla ole merkitystä tai sitten täysi ääliö, jolla ei ole mitään käsitystä rantatonttien nykyhinnoista.
- Neiti Kesäheinä
Villekalle kirjoitti:
Hyvä Neiti. Joko olette tehneet loistavat kaupat, tai sitten puhutte puutaheinää. Jos tuollaisen tontin tuolla etäisyydellä pääkaupunkiseudusta onnistuu hankkimaan tuolla hinnalla, on myyjä joko niin rikas, ettei muutamalla kymppitonnilla ole merkitystä tai sitten täysi ääliö, jolla ei ole mitään käsitystä rantatonttien nykyhinnoista.
Jeeee!!!!!!!!!!!!
Neitiä on siis onnistanut!!!
Hyppii ja pomppii riemusta ja syleilee maailmaa!
*rutistaa Villekallea*
Pelastit päiväni!
Ja eikun tontille risusavottaan...
Dam dam dam.... - Anonyymi
Villekalle kirjoitti:
Hyvä Neiti. Joko olette tehneet loistavat kaupat, tai sitten puhutte puutaheinää. Jos tuollaisen tontin tuolla etäisyydellä pääkaupunkiseudusta onnistuu hankkimaan tuolla hinnalla, on myyjä joko niin rikas, ettei muutamalla kymppitonnilla ole merkitystä tai sitten täysi ääliö, jolla ei ole mitään käsitystä rantatonttien nykyhinnoista.
Just noin aattelen
- Anonyymi
1000.00 ekua
- Anonyymi
150.donaa ekua
- Anonyymi
3000.00 ekua noilla saattaa lähtee
- Anonyymi
Ei lähle kolmella tonnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992