Kirkonkirjojen mukaan 1956 saapui eräälle maaseudun peräkylälle Luigi-niminen tummahipiäinen italiaano.
Salakaatoi kaikki kylän naiset ja mukanaan viimeiset työpaikat.
Aika peto...
Petohistoriaa itsenäisessä Suomessa
3
112
Vastaukset
- Urho 5
Kirkonkirjat ovat luotettavia. Vuonna 1881 susi raateli kuoliaaksi viisi vuotiaan Kalle pojan. Itsenäisyyden aikana susi on tappanut lapsen. Silloin ei enää kuollinsyytä kirjattu.
- arvelluttaa....
Kerro tarkemmin tästä itsenäisyyden ajan tapahtumasta. Missä ja milloin ?
- Ihmissusi...
Luigi oli ituhippien ja eu:n agentti ja sen takia ihmissusi. Maitoa juovat peräkammarinpojat menettivät viimeisetkin saumansa, kun kyvykäs mies tuli maaseudulle. Naiset juoksivat Luigin toivossa kaupunkiin ja pääsivät samalla oikeisiin töihin. Perukoilla jäätiin kuittaamaan tukiaisia, ampumaan metsän eläimiä ja vihaamaan EU:ta, sillä mihinkäs muuhun rappion tuskaa voisi purkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171