FinFX, paavi ja tanssivat karhut

Minä luulin, että olen nähnyt tässä maailmassa kaiken ihmisen pöljyydestä nähtyäni tanssivia karhuja Bangaloressa, mutta ihminen erehtyy.

Kas seilasinpa uteliaisuuttani tänne:
https://www.finfx.fi/fi/avaa-yksityistili?account=61

Nettikoijari on sitä mieltä, että tämmöiset hyvälaatuiset kopiot pitäisi lähettää heille:
* passista, ajokortista tai kuvallisesta henkilökortista
* alle kuusi (6) kuukautta vanhasta vesi-, laajakaista-, jäte- tai vastaavasta laskusta todistaaksesi ilmoittamasi osoite
* alle kolme (3) kuukautta vanhasta pankkitiliotteesta todistaaksesi olevasi tilin haltija

Trallaalaa pösilä, vai vielä netissä kopiota. Kas kun et vaadi kiinteistörekisterin otetta, vihkitodistusta ja anopin kuolintodistuksen. Nämäkin minulla on ja paljon muuta.

Tietysti pankkitili IBAN ja SWIFT-muodossa. Toki, toki. Ja nettotulokin, hyvät hyssykät sentään. Taulukko vaan loppuu ikävästi siihen, mistä minun tuloni alkoivat jo 20 vuotta sitten nöösipoikana. Tämä taitaa ollakin köyhien putiikki tämä. ;)))

Valuuttakaupankäyntiin käytettävän pääoman alkuperä : kyselee koijari. Hohhoijaa, kysy tyhmemmiltä.

Mutta sitten törmäsin ihmeeseen.

Koijari tahtoo tietää, olenko toiminut valtionpäämiehenä, hallituksen päämiehenä, ministerinä, vara- tai apulaisministerinä, parlamentin jäsenenä, korkeimman oikeuden, perustuslakituomioistuimen tai muun vastaavan oikeuselimen jäsenenä…..
Suuni loksahti hämmästyksestä auki. Tästä luettelostahan puuttui enää paavi ja Mooses. Hetken epäilin jo omaa mielenterveyttäni, mutta tarkemmin ajateltuani aloin epäillä moisen luettelon laatijan mielenterveyttä.

Täytyy olla päästään pipi, joka levittää koko elämänkertansa ja tietonsa nettiputiikkiin ja lopussa vahvistaa vielä ruksilla, että en ole valtionpäämies.

Ei, ei tämä ole minun bisnestä tällainen. ;)))

64

1765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkopesut hanuriisi

      Ja tuollainen kaltaisesi pelle täällä on täällä joskus esiintynyt asiantuntijana.

      Sopii käydä maailmalla seuraamassa tapoja, miten siellä toimitaan. Tuskin tuollainen urvelo mitään kieliä osaa mutta syötä sanat kääntäjään.

      The online registration process requires:

      Personal, employment and financial information
      Your agreement to legal terms and conditions

      You may also be asked to upload scanned government-issued identification and proof of residence documents.

      https://fxtrade.oanda.co.uk/your_account/fxtrade/register/individual/beforeyoubegin

      On se kummallista touhua tuo. Samaa kusetusta joka paikassa. Tuollakin firmalla 75 000 asiakasta. Ja ei, ei ole sinun bisnestäsi tuo. Sen takia oletkin sinä, varsinainen tollo peloton.

      Who is Stan Klebaner?

      • K r E p

        75000 joista 1000 käy käymätöntä valuuttkauppaa..
        74000 on jo hävinnyt rahansa, näin se homma etenee.

        Muista lähettää nämä passikopiot huijareille, että rahanpesijät saa tietonne, onko joku tosiaan niin idiootti, että on lähettänyt..


      • "...mutta syötä sanat kääntäjään.":

        Online-rekisteröinti prosessi edellyttää:
        > Henkilökohtainen, työllisyys ja taloudelliset tiedot
        > Sinun sopimuksen oikeudelliset ehdot
        > Saatat myös pyytää ladata skannatun viranomaisen myöntämä henkilöllisyystodistus ja todistus oleskelulupien.

        Tein niin kuin pyysit. Mikä on skannattu viranomainen? ;))))


      • Oma epäillys
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "...mutta syötä sanat kääntäjään.":

        Online-rekisteröinti prosessi edellyttää:
        > Henkilökohtainen, työllisyys ja taloudelliset tiedot
        > Sinun sopimuksen oikeudelliset ehdot
        > Saatat myös pyytää ladata skannatun viranomaisen myöntämä henkilöllisyystodistus ja todistus oleskelulupien.

        Tein niin kuin pyysit. Mikä on skannattu viranomainen? ;))))

        "Mikä on skannattu viranomainen? ;)))) "

        Olisiko mennyt jostakin turvatarkastuksesta läpi.


    • ”Sopii käydä maailmalla seuraamassa tapoja, miten siellä toimitaan.”
      Etkös ymmärtänyt lukemaasi? Johan minä kerroin käyneeni Bangaloressa. Miellyttävä paikka muuten, ei niin armottoman kuuma, koska sijaitsee ylängöllä. Siellä näin torilla tanssivia karhuja.. Kyllä suututti ja säälitti. Voi ihmisen hulluutta.

      Jassoo, että todisteeksi sitten lykkäsit englantilaisen Kukkelikuu-yhtiön. Sehän on tätä samaa pyykkisaippuaa samassa voimapaperikääreessä. Enhän minä olen lähettämässä tälle, enkä muillekaan nettikoijareille yhtään mitään.

      Tämä Oanda muuten ehdottelee tuloja 2 mil. EUR saakka ja omaisuuttakin 10 mil. EUR asti. On näillä eri tulot Euroopassa. On maamme köyhä, siksi jää: runoili Runeberg. Voisin lisätä: On maamme köyhä ja pienet palkat.

      Tämäkin koijari kaipailee passikopiota ja kopiota vesilaskusta. Pankkitiliotteesta nämä eivät puhu mitään, lieneekö häveliäisyys iskenyt. Mutta sitä mystistä kysymystä, sattuisinko olemaan valtion päämies, en totta totisesti löytänyt tämän kusettajan sivulta.

      Kyllä se on edelleenkin suomalainen pipipää, joka kyselee minun valtiomiestaustaani. ;)))

      ”Sopii käydä maailmalla seuraamassa tapoja, miten siellä toimitaan.”
      Muuten tässä on mitä passelein neuvo. Intiassa syötiin sormin ja vain oikeaa kättä käyttäen. Vasen oli varattu intiimihygienian hoitoon. Istuin sitten varmuuden vuoksi vasemman käteni päällä, etten vahingossakaan tunkisi väärää kättä suuhuni. Hyvät tavat ovat tärkeitä. ;)))

      ”Who is Stan Klebaner?”
      Leningradin Bolshoi-teatterissa soitti viulua vuosikymmeniä Klebaner-sukuinen ensiviulusti. Lahjakkaassa juutalaisperheessä kun oli traditio, että pojista tuli lähes järkijään viulisteja. Vastaan historiatiedon pohjalta, että Sam taitaa olla mitä lahjakkain viulusti.

      Olisiko lisää tietokilpailukysymyksiä? Ne ovat kivoja. ;)))

    • Olen paras johtaja

      Joo, kummaa on.

      Saxo Bank haluaa myös tietää asioita

      http://fi.saxobank.com/documents/account-forms/local-forms/low-risk-renewal-form-de.pdf

      Alpari haluaa myös tietää. Olisiko sen vuoksi, että kuuluu FSA:n sääntelyyn?

      http://www.alpari.co.uk/support/faq/personal-account-opening#q11

      Vai vielä passeja ja sähkölaskuja?

      Minä en tuollaiseen pelleilyyn lähde mukaan, se ei ole minun bisnestäni.

      Minä etsin sellaisen yrityksen joka asioi tuntemattomien kanssa eikä tarvitse kaiken maailman humppakopioita.

      Alek Klebaner on amerikkalainen yleishammaslääkäri. Kerran kävin katsomassa pissaavia koiria aurinkoisessa puistossa, lieneekö maailman seitsemäs ihme. kallis matka kuin mikä, mutta minulla on varaa, koska Kataisen pääomatulot ovat minun hallussani. Siellä syödään oikealla keskisormella ja vasemmalla keskisormella kansainvälistytään. Runeberg jäi köyhäksi mutta kyllä se siitä. Valtion päämies oli siellä valuuttakaupassa, mutta suu pestiin kukkelikuu-saippualla voimapaperista, ellei häveliäisyys estänyt kiroilemasta ja oli huonosti kasvatettu. Passeli neuvo on se että hmmalääkärin löytää lähempääkin.

      Olen idiootti, maalta kotoisin ja omasta mielestäni hauska. Eräs sattui kerran minua kehumaan nokkelaksi ja minä sen uskoin. Siitä asti olen jatkanut yksinpuheluani kaikkien kanssa jotka suostuvat kirjeenvaihtoon kanssani. Olen ylivertainen, vaikka muut sitä eivät huomaa. Aivan kuten laulun sanoissa 70-luvun ralleissa kerrottiin Rovaniemen markkinoilla. Kyllä minun lapsuudessani oli kaikki paljon paremmin, silloin kalat sai paikallisesta järvestä mutta osakkeet ostin pankin tiskiltä tutulta pankinjohtajalta. Ylioppilaslahjaksi sain Lp-levyn jo rahisi mukavasti.

      Hehhee, olen paras ja olen ykkönen. Jippii. Ja lopuksi vielä kopio lääkärintodistuksesta mukaan. Työkkäri on mun lääkäri.

      http://www.mol.fi/toimistot/oulu/Asiakaslomakkeet/Tyottomyydestatodistus.PDF

      Kehukaa mua ja haukkukaa mua. En malta pysyä poissa.

      • Unohdin tämän

      • "Minä etsin sellaisen yrityksen joka asioi tuntemattomien kanssa eikä tarvitse kaiken maailman humppakopioita."

        Nauruhan tässä pärskähti, kun huomasin virkkeesi. Anteeksi hidas sytytykseni.
        Taisit tahattomasti muistella Winkkaria. ;))))


      • Sitä se teettää
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Minä etsin sellaisen yrityksen joka asioi tuntemattomien kanssa eikä tarvitse kaiken maailman humppakopioita."

        Nauruhan tässä pärskähti, kun huomasin virkkeesi. Anteeksi hidas sytytykseni.
        Taisit tahattomasti muistella Winkkaria. ;))))

        "Nauruhan tässä pärskähti, kun huomasin virkkeesi."

        Pärskähti kahvit rintamuksille vuosien naureskelussa.


    • 276bx72

      "Täytyy olla päästään pipi, joka levittää koko elämänkertansa ja tietonsa nettiputiikkiin ja lopussa vahvistaa vielä ruksilla, että en ole valtionpäämies."

      Mistähän paikkaa mahtaa olla kippee se, joka pistää myyntiin yli 3200 ihmisen tiedot?

      Esimerkkinä, no, vaikka keskusrikospoliisi kun muita ei juuri nyt sattunut tulemaan mieleen.

      • PesuRaha

        Niin ja vielä liitteenä ols passikopiot, vain..eipäs ollutkaan, väärentäjät jää nuolemaan näppejään.


      • dgd-546
        PesuRaha kirjoitti:

        Niin ja vielä liitteenä ols passikopiot, vain..eipäs ollutkaan, väärentäjät jää nuolemaan näppejään.

        Voi sinua valtsu etkö parempaa pysty?


    • ”Saxo Bank haluaa myös tietää asioita.”
      http://fi.saxobank.com/

      Tämä on minulle suuri mysteeri. Taas tänne tupsahti tolvana, joka heiluttelee mätää ruutanaa suurena aarteenaan. Eihän minua lainkaan kiinnosta se, että Fin FX, Oanda, Saxon Bank, Alpari tai kuka muu nettikoijari tahansa haluaisi minun lähettävän heille kansakoulun päästötodistukseni ja mummoni rippikuvan.

      Teillähän on ihan kummallinen fiksaatio. Yhdistätte normaalin ja harkitun sijoitustoiminnan jotenkin kummasti valuuttakauppaan. Eihän se näin ole tosielämässä. Tosielämässä oikealla sijoitustoiminnalla rikastuu ja valuuttakaupalla köyhtyy. Huomaa, että tässä on vissi ero.

      Minähän kerroin jo: Ei, ei tämä ole minun bisnestä tällainen.

      Kehottaisin muitakin netinkäyttäjiä harkitsemaan mitä tietoja ja kelle he netissä niin auliisti jakelevat. On se kaunista, että luottaa ihmiseen, mutta joku raja se lapsen uskollakin tulee olla.

      Sijoitustoimintaa voi harjoittaa niinkin, että soittaa varainhoitajalle, sopii ajan ja istuu mukavasti kahvi äärellä ja keskustelee viisaita maailman markkinoista. Jos ei pätäkkä ihan riitä ikiomaan sijoitusneuvojaan - kuten useimmilla köyhillä ei riitä - sitten pitää mennä sen Nordean nutturapäisen sijoitusneuvojan pakeille.

      Mutta kirjoitit toki - rakas Tröllerö - hauskasti ja viihdyttävästi, kiitos siitä. Muutama asiavirhe toki tekstissäsi oli. Runeberg ei ollut köyhä. Porvoon lukion rehtori ja myöhemmin Venäjän keisarin eläkeläinen oli sen aikaisen mittapuun mukaan vallan hyvin toimeentuleva herra.

      Rovaniemen markkinoilla niminen viisu ei suinkaan kuvaa minun ylivertaisuuttani vaan kannustaa pankkisäästämiseen:
      Ja minkä jätkä ansaitsi ja jätkä minkä hankki,
      Tallelle sen kaiken otti Rovaniemen pankki...

      Jokos sinulla tuo asiapuoli alkaa loppua? Kirjoittelit kovasti sekavaa tajunnanvirtaa. ;)))

      • yksi kysymys

        tänne tupsahti tolvana, joka heiluttelee mätää ruutanaa suurena aarteenaan.

        Miksi sitten tupsahdit tänne ?


    • Shahov

      Tasapuolisuuden nimissä vaadin, että Jani Hjerppe lähettää minulle samat tiedot itsestään, kuin mitä mitä hän vaatii minulta yksityistilin aukaisuun. Lisäksi Hjerpen vaimon / tyttöystävän/ rakastajattaren henkilötiedot, kuva ja strategiset mitat olisivat kiva ylläri.
      Lupaan pitää tietoni salassa työpöytäni ylimmässä laatikossa, joka sijaitsee asuntoni … ai mutta eihän sitä nyt passaa kaikkea täällä netissä paljastaa, tiedä kuka Kailajärvi tätäkin lukee.

      • tankoava talitiainen

        http://www.adressit.com/keskustelu/13245/start/50

        WinCapitan jäsenten toimintaa on nyt tutkinut suomen parhaat yliopistotason rikosoikeuden professorit, annettu kymmenien sivujen pituiset lausunnot, että kaikki käräjäoikeudet ja rikossyytteet pyramidihuijauksesta jäsenistöä kohtaan on yksiselitteisesti lopetettava välittömästi laittomina! Myös Hannu Kailajärven 5 vuoden vankeustuomio kumottava HETI!


      • ”Tasapuolisuuden nimissä vaadin…”
        Tästäpä kopsahti mieleeni, hyvä toveri ja tasapuolisuuden vankkumaton tukipylväs, että minulla sattuneesta syystä sattuu olemaan varastossa V.I.Leninin kootut teokset, kaikki 54 osaa 2 selitysosaa. Tämä kaikki alkuperäisellä venäjänkielellä, nahkakansissa ja tekijä omistuskirjoituksella Nadesda Krupskayialle. Eikä tässä kaikki. Sarjaan kuuluu myös pronssinen tekijän rintakuva, ainakin 2 kiloa hyvää messinkiä.

        Sinä kun olet näitä aatteen miehiä et sattuisi kiinnostumaan moisesta ostoksesta? Vakuutan ja annan 400% takuun, että sarjan luettuasi puhut venäjää kuin Trölli Moldoviaa.

        Älä nuku onnesi ohi vaan tartu tilaisuuteen. Tätä parempaa tarjousta et saa edes Saxon Bankista.


    • Shahov

      No huh huh, sinullahan on varastossa varsinainen aarre, enkä tarkoita pelkästään rahallista arvoa.

      Kannattaa tutustua oikean neron ja muutenkin kovan äijän ajatuksiin. Jos venäjä ei taitu, on sarjasta saatavilla myös suomenkielinen, tosin vain 45 osainen painos.

      Rintakuvan voit pitää, minulla on niitä nurkat täynnä.

      PS. Nadyan nimmari minulta vielä puuttuu, joten siitä voisin olla kiinnostunut.

    • Vai varsinainen aarre.;)))

      Appiukko, tuo jumalan harmi ja jumalaton kätisijä, otti ja kuoli aikanaan. Eihän se appiukko venättä osannut, mutta piti vain leuhkuuttaan Leninin koottuja teoksia olohuoneessaan kirjahyllyssä. Tarkoitus kai oli näyttää luokkapettureille ja revisionisteille, että on kylässä ainakin yksi vakaa aatteen mies. Mistä lie aikanaan kirjat koijannut, se oli aikamoinen sutki koko appiukkovainaa.

      Muija sitten raahasi koko kirjasarjan meidän varastoon muistoksi rakkaasta isästään. Minä olen joka kevät risuja poltelessa ehdotellut muijalle, että eikös tässä samoilla tulilla polteta nuo appiukkovainaan kirjatkin. Joo, ei polteta.

      Ei ole Nadezhda Konstantinovna Krupskayan nimmaria näissä kirjoissa, valitettavasti. Kannessa lukee vain karusti "V.I. Uljanov (Lenin)".

      Sitä rintakuvaa minä toisinaan myös katselen sormet syyhyten. Joku kaunis päivä viilaan siitä pilkkejä, täyttä messinkiä koko pysti. Homma täytyy vain visusti tehdä puolison haukankatseen ulkopuolella tai ei hyvät heilu.

      Että tämmöinen episodi tämä.

      Kohta joku tallero taas huutelee: Missä talousrikos?
      Siinähän se on jo mainittu, kokonaista 54 osaa 2 selitysosaa päälle. Jos tämä ei ole mailmanluokan talousrikos, niin mikä on?

      • arvoa menneelle

        Valtsu kuule jos joku tuntee tälle touhullesi kiinostusta, niin lahjoita ja tunne siitä iloa, maneja sinulla on sen mitä tarttet pieneen touhaamiseesi, joo onhan siinä sitä historiallista arvoa niinkuin Kreikassakin, jotta aatele siitä, ole kerrankin hyväntekiä elekä päästä sitä pientä kauppamiestä sieltä syövereistäs esiin putkahtamaan.


      • arvoa menneelle kirjoitti:

        Valtsu kuule jos joku tuntee tälle touhullesi kiinostusta, niin lahjoita ja tunne siitä iloa, maneja sinulla on sen mitä tarttet pieneen touhaamiseesi, joo onhan siinä sitä historiallista arvoa niinkuin Kreikassakin, jotta aatele siitä, ole kerrankin hyväntekiä elekä päästä sitä pientä kauppamiestä sieltä syövereistäs esiin putkahtamaan.

        Ystäväni Lehmämies varoitteli pienen kauppamiehen irtipäästämisestä, mutta se oli jo myöhäistä.

        Messingin kilohinta on kahden euron hutakoilla. Eipä minun kannata moista pystiä pilkkiaineiksi säästellä, messinkitankoa saa kaupasta ja säästyy viilaamisen vaiva. Mutta sitten löytyi ilosanoma. Lenin museo Tampereella myy surkeaa kipsipäätä kahdenkympin hinnalla. Ei muuta kuin pysti Keltaiseen Pörssin ja hintalapuksi neljäkymppiä.

        V.I.Lenin:"Teokset 45 osaa 2. maksaakin uutena ja suomenkieleisenä 500 euroa ja minulla on originaali venäjänkielinen. Jumala taivaassa, minullahan on omaisuus varastossani. Kävin varmuuden vuoksi tarkastamassa, että pahvilaatikot ovat varmasti ehjiä eivätkä hiiret ole jyrsineet nahkakansia. Tämä lyödään lihoiksi antiikkimarkkinoilla.

        Kaiken tämän ruusunpunaisen suunnittelun keskellä muistin, että nämä aarteethan ovat muistoja rakkaasta vainajasta. Aivan niin, omistusoikeuteni niihin on kyseenalaista. Tähän on vielä virtuaalista omaisuutta kuin Hanskin pipsit.


      • eiköhän se tästä
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Ystäväni Lehmämies varoitteli pienen kauppamiehen irtipäästämisestä, mutta se oli jo myöhäistä.

        Messingin kilohinta on kahden euron hutakoilla. Eipä minun kannata moista pystiä pilkkiaineiksi säästellä, messinkitankoa saa kaupasta ja säästyy viilaamisen vaiva. Mutta sitten löytyi ilosanoma. Lenin museo Tampereella myy surkeaa kipsipäätä kahdenkympin hinnalla. Ei muuta kuin pysti Keltaiseen Pörssin ja hintalapuksi neljäkymppiä.

        V.I.Lenin:"Teokset 45 osaa 2. maksaakin uutena ja suomenkieleisenä 500 euroa ja minulla on originaali venäjänkielinen. Jumala taivaassa, minullahan on omaisuus varastossani. Kävin varmuuden vuoksi tarkastamassa, että pahvilaatikot ovat varmasti ehjiä eivätkä hiiret ole jyrsineet nahkakansia. Tämä lyödään lihoiksi antiikkimarkkinoilla.

        Kaiken tämän ruusunpunaisen suunnittelun keskellä muistin, että nämä aarteethan ovat muistoja rakkaasta vainajasta. Aivan niin, omistusoikeuteni niihin on kyseenalaista. Tähän on vielä virtuaalista omaisuutta kuin Hanskin pipsit.

        Laaja on sinulla tuo tietopohja, jotta kyllä ihailla täytyy, mutta kyllä olen minäkin uutta sarkaa täältä netistä löytänyt ja retkeillä voi ympäri palloa, kunhan vain on sillä päällä, noita löytöjään ei viitsi muille esitellä, kun kaikki voivat niitä suuria ihmeitä itsekin pengastella, joo vapaalla meinaan lasketella, pidän silti pientä mielenkiintoa päällä, jotta tämä netti pysyy tuttuna.

        Sitä minä olen ihmetellyt suuresti, jotta miten näinkin viisaat immeiset sekaantuvat pelijuttuihin, puuttuukos heiltä siltikin tuo matikkapää, eihän tietysti viinaakan janoon juoda, eikä lopuksi humalaankaan, kyllä siinä joku muu riipuvuus takana on, kun juonti on opittu.

        Vielä tuosta Venäjän ystävyydestä, kullä paljon olisi Suomalaisilla opittavaa lähinaapurihan suorastaan tarjoaa ojennettua kättänsä meille touhujen merkeissä ja lääniä olisi, kyllä näihin hommiin pitäisi todenteolla tarttua kansana reilusti, joo kevättä vaan Odotellen ja sinnepäin myöskin.


      • Parista piukeaa pokk
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Ystäväni Lehmämies varoitteli pienen kauppamiehen irtipäästämisestä, mutta se oli jo myöhäistä.

        Messingin kilohinta on kahden euron hutakoilla. Eipä minun kannata moista pystiä pilkkiaineiksi säästellä, messinkitankoa saa kaupasta ja säästyy viilaamisen vaiva. Mutta sitten löytyi ilosanoma. Lenin museo Tampereella myy surkeaa kipsipäätä kahdenkympin hinnalla. Ei muuta kuin pysti Keltaiseen Pörssin ja hintalapuksi neljäkymppiä.

        V.I.Lenin:"Teokset 45 osaa 2. maksaakin uutena ja suomenkieleisenä 500 euroa ja minulla on originaali venäjänkielinen. Jumala taivaassa, minullahan on omaisuus varastossani. Kävin varmuuden vuoksi tarkastamassa, että pahvilaatikot ovat varmasti ehjiä eivätkä hiiret ole jyrsineet nahkakansia. Tämä lyödään lihoiksi antiikkimarkkinoilla.

        Kaiken tämän ruusunpunaisen suunnittelun keskellä muistin, että nämä aarteethan ovat muistoja rakkaasta vainajasta. Aivan niin, omistusoikeuteni niihin on kyseenalaista. Tähän on vielä virtuaalista omaisuutta kuin Hanskin pipsit.

        "Ystäväni Lehmämies"

        Se on mukavata kun kehutaan ystäväksi mutta lehmäksi.


    • Sirppi-lotti

      Tämähän on mielenkiintoinen firma, demotilillä käytetään ihan omaa valuuttaa:
      Pienin kaupankoko:
      0,01 lottia (1 000 yksikköä) 0,01 lotin korotuksin Mikrodemotilillä
      0,1 lottia (10 000 yksikköä) 0,01 lotin korotuksin ECN-demotileillä

      Tulee mieleen Harry Potter-sarjan rahat: Kaljuuna, sirppi ja sulmu.

      • http://en.wikipedia.org/wiki/Lesotho_loti

        Tämähän on valuuttakauppaa ja Lesothon loti on vapaasti vaihdettava valuutta.
        Kierrossa olevat kolikot ovat:
        5 lisente
        10 lisente
        20 lisente
        50 lisente
        1 loti
        2 maloti
        5 maloti

        Pojat ovat nostaneet hieman vaikeusastetta, mutta toisaalta voitotkin ovat sitten suuremmat, kuin oikein rysähtää. ;)))


      • valuuttakauppias kirjoitti:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Lesotho_loti

        Tämähän on valuuttakauppaa ja Lesothon loti on vapaasti vaihdettava valuutta.
        Kierrossa olevat kolikot ovat:
        5 lisente
        10 lisente
        20 lisente
        50 lisente
        1 loti
        2 maloti
        5 maloti

        Pojat ovat nostaneet hieman vaikeusastetta, mutta toisaalta voitotkin ovat sitten suuremmat, kuin oikein rysähtää. ;)))

        Meinasi unohtua tuo pienimmän kauppakoon tulkinta:
        0,01 lottia = 1 lisente
        0,1 lottia = 10 lisente


      • Viisas vipunen

        --0,01 lottia (1 000 yksikköä) 0,01 lotin korotuksin Mikrodemotilillä--

        Joo, hehee. Vain tyhmä menee enää tuohon vipuun.


    • Roisdo

      "Tulee mieleen Arto Paasilinnan kirja, jossa eräässä rosvovaltiossa oli rahayksikkönä muistaakseni "riisdo" ja "roisdo". Elon laskuopin mukaan 100 riistoa lienee yksi roisto ja 6miljardia roistoa on yks pirun helvetti."

    • Miten näinkin viisaat immeiset sekaantuvat pelijuttuihin: pohdiskeli Lehmämies. Sanoppas muuta.;)))

      Peliriippuvaisilla tiedetään riskisijoitustapahtumien virheellistä tulkintaa enemmän kuin ongelmattomilla sijoittajilla. Yleisin vääristymä on väärät käsitykset sattumasta ja todennäköisyyksistä ts. voiton mahdollisuutta yliarvioidaan. Samoin myös omien vaikutusmahdollisuuksien ja omien taitojen osuus on tapana yliarvioida.

      Yleinen virhepäätelmä on niin sanottu pelaajan harha. Pelaaja perusteettomasti uskoo, että edellisestä täysin sattumanvaraisesta tapahtumasta voitaisiin päätellä, miten seuraava tapahtuma tulee päättymään. Tästä hyvä esimerkki on valuuttakauppaa harrastavien usko siihen, että kurssikäyrästä voitaisiin päätellä tai laskea valuuttakurssin tuleva kehitys. Tämä virhepäätelmä voi johtaa helposti panosten korottamiseen, sillä pelaaja kuvittelee voittoputken jatkuvan tai tappioputken katkeavan.

      On myös havaittu, että osalla eri rahapelejä pelaavista korostuu virheellinen usko omista taidoista ja vaikutusmahdollisuuksista voittaa rahaa erilaisissa taitoa vaativissa peleissä. Pelaajan oma elämänhistoria voi osoittaa, että peruskoulussa menestyminen oli keskitasoa heikompaa eikä menestys työelämässä osoita muuta. Tästä huolimatta pelaaja saattaa uskoa, että hän on silti keskimääräistä taitavampi ja kykenevämpi ymmärtämään valuuttakaupan lainalaisuuksia.

      Tällaista ylimitoitettua ja virheellistä uskoa omista kyvyistä kuvataan myös EU-sairausluokituksessa E97C ” Malatti ego napa”;)))

    • ei ole ei

      Tyhmä avaus.

    • Ideaparkki

      Pelaavathan jotkut myös rulettia yms. Miksipä ei valuuttapelejä, nämä valuutta-alustajan tarjoajat nauravat matkalla pankkiin. Ihan hyvä ideahan tämä Hjerpen idea on, kovasti varmasti tehnyt asian eteen töitä ja kiva, että kaveria onnisti, tyhmiä pelihulluja näemmä riittää ja Venäjällä ei sitä järkeäkään ole liiemmin, rahaa toki joillain, ottakaa pois apinoilta kuleksimasta, siellä siis valtava asiakaspotentiaali

    • Unohdit yhden

      "Tästä luettelostahan puuttui enää paavi ja Mooses."

      Miten eok ?

    • 10+27

      "Mutta sitten törmäsin ihmeeseen."

      Mikään epäinhimillinen ei ole sinule vierasta.

    • 24+21

      Joopa joop

    • Palauta rahat

      Niin typerää tekstiä ei voisi kirjoittaa etteikö joku kirjoita vielä typerämpää.

    • mikä näille neuokksi

      Aika suuri osa näistä totellisuutessa tarttis saaha sossun valvontaa, muttakun sielläkin on resussipula.

      Pääjehut ensinmäisenä, vierittävät vielä touhustaan krp-n niskaan, kyllä oon monta iltaa näille mukamas viisaille tuottopuheille nauranut, joo oli näillä tuotot.

      • Ruaahhahahhhh

        "Yrityksen äänivaltaisin omistaja Jani Hjerppe nousi kolme vuotta sitten Etelä-Karjalan suurituloisimpien listalle."

        Laillisesti.


      • Kiitoscluso

        Cluso sanoi että WinClub on luotettava. Cluso ja Hirvi sanoivat ettei valuuttakauppabisnes tarvitse Ratan (Fivan) lupaa.

        http://www.talouselama.fi/sijoittaminen/finanssivalvonta-hylkasi-sijoituspalveluluvan-taustahenkilot-eivat-luotettavia-6240136

        Yrityksen äänivaltaisin omistaja, Jani Hjerppe, tuomittiin 2012 viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen kahdesta törkeästä petoksesta ja tekijänoikeusrikoksesta.

        Vaikka Hjerppen rikokset eivät suoraan liity sijoituspalvelujen tarjoamiseen, Finanssivalvonnan mielestä teot osoittivat vakavaa välinpitämättömyyttä lain noudattamisesta ja estivät näin ollen toimimisen finanssimarkkinoilla, joilla palveluntarjoajilta edellytetään erityistä luottamusta.

        Hjerppen lisäksi FinFX Tradingin hallitukseen kuuluu myös yhdysvaltojen kansalainen, Paul C. Towne, jonka omistama yhtiö Back Bay Services LLC tuomittiin 2014 maksamaan sakko National Futures Associationille (NFA), koska yhtiö oli laiminlyönyt rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseen liittyviä toimenpiteitä.

        Yhtiön kolmesta hallituksen jäsenestä kaksi olivat Finanssivalvonnan mielestä jotain muuta kuin luotettavia ja hyvämaineisia.

        Valuuttakauppapalveluita tarjotaan myös jatkossa. Cluson luvalla.


    • markussetä1
    • vainsemitähaluathävitä

      Eihän tämä enää Suomessa ole, osoitteet ja yritys on siirretty Kyprokselle jotta viran omais rikolliset eivät enää haittaa toimintaa.

      Best Choice FBC Limited / FinFX
      73 Agias Zonis
      3rd Floor
      Limassol 3090
      Cyprus

      Että näin...

    • Valkopesut hanuriisi: "Sopii käydä maailmalla seuraamassa tapoja, miten siellä toimitaan." Mitähän tällekin huutelijalle kuluu? Tietäiskö Trölli?

      Ihan nauratti. Taisin laatia vallan pätevän avauksen muutama vuosi sitten.

      Niin se on, että narunpää tulee aikanaan naruttajankin kouraan. ;)))

    • markussetä

      Näin se menee kuukausi pari ja onecoinia ei enää ole;))

    • veroeurot

      Cluso on nimitettävä tällä päivämäärällä poliisiylijohtoon jotta kalliita veroeuroja jää säästöön, kannatetaan

      • YessCluso

        Kannatetaan.

        FinFx:n Hjerppen rikoksen takana on maksamattomat maksut Teostolle ja Gramexille. On siis soittanut musiikkia ilman lupaa.


    • http://keskustelu.suomi24.fi/t/10582170/finfxaa-vahattaville-luusereille-tiedoksi!
      Tässä edellisellä kierroksella v. 2012 Trölli puolusteli pää punaisen FinFx:iä ja parkui minulle:
      > ”Älä väitä kusettajiksi firmoja tai ihmisiä, joita et tunne.”

      Voi Trölli-kulta, tunnehan minä koijarit kuin omat taskuni. Nyt kopsahti sitten peräti kaksi tuomiota törkeästä petoksesta. Kai minä oikeassa olin jälleen kerran?;)))

      Tietääkseni Finfx oli ajautumassa ongelmiin, koska hyväksyi myös Yhdysvaltain kansalaisia treidaamaan. Yhdysvaltain CFTC on ihan leikitön organisaation. CFTC ei hyväksy sitä, että USA:n kansalaiset tunkevat rahojaan epämääräisille välittäjille.

      Niin tai näin, FinFx tiedotti kesän alussa tämän:
      ” Kyproksen finanssiviranomaisen (CySec) valvoma meklariyritys Best Choice FBC Limited on hankkinut FinFX:n kuluttaja-asiakasliiketoiminnan ja jatkaa meklaritoimintaa edelleen FinFX -brändin alla.”

      Itse kukin voi omassa päässään mietiskellä, miten turvassa omat rahat ovat tämmöisen Best Choice FBC Limitedin hallussa.

      Niin se on, että nakkikioski on nakkikioski ja sellaisena myös pysyy. Nyt sitten kaatui höyrykeitinkin ja sinapit levisivät kopin seinille.

      Voi sentään. ;))))

      • Uteliastajoulua

        Kerropa siis vielä ihan lyhyesti, mikä tekee FinFx-firmasta kusetuksen eli huijauksen.


      • Uteliastajoulua kirjoitti:

        Kerropa siis vielä ihan lyhyesti, mikä tekee FinFx-firmasta kusetuksen eli huijauksen.

        Minä taisin puhua nakkikioskista. ;)))))


      • AhHehHeh
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Minä taisin puhua nakkikioskista. ;)))))

        // Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;) ... Kyllä se nyt niin on, että minimiosakepääomalla ja kökköisillä webbisivuilla operoiva yrittäjä on nakkikioski ja nakkikioskina pysyy. Samalla kun väitän tätä, teidän, että panettelen turhaan rehellisiä nakkikauppiaita vertaamalla heitä FinFx Trading Oy:n, pahoittelen tätä.;) ... Kirjonpesun kestävät kusettajat jatkavat vakaalla linjalla, sillä tyhmyyshän on ehtymätön luonnonvara. Vai passikopio vielä. ;)))) //

        Heh...


      • AhHehHeh kirjoitti:

        // Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;) ... Kyllä se nyt niin on, että minimiosakepääomalla ja kökköisillä webbisivuilla operoiva yrittäjä on nakkikioski ja nakkikioskina pysyy. Samalla kun väitän tätä, teidän, että panettelen turhaan rehellisiä nakkikauppiaita vertaamalla heitä FinFx Trading Oy:n, pahoittelen tätä.;) ... Kirjonpesun kestävät kusettajat jatkavat vakaalla linjalla, sillä tyhmyyshän on ehtymätön luonnonvara. Vai passikopio vielä. ;)))) //

        Heh...

        Lienemme yhtä mieltä siitä, että olin jo vuonna 2012 hämmästyttävän oikeassa.

        Huomaan myös sen, että loukkasin turhaan rehellisiä nakkikauppiaita ja anteeksipyyntöni oli enemmän kuin paikallaan. ;))))


      • KiertääKaartaaVaanEiOsu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Lienemme yhtä mieltä siitä, että olin jo vuonna 2012 hämmästyttävän oikeassa.

        Huomaan myös sen, että loukkasin turhaan rehellisiä nakkikauppiaita ja anteeksipyyntöni oli enemmän kuin paikallaan. ;))))

        Kerropa siis vielä ihan lyhyesti, mikä tekee FinFx-firmasta kusetuksen eli huijauksen...


      • KiertääKaartaaVaanEiOsu kirjoitti:

        Kerropa siis vielä ihan lyhyesti, mikä tekee FinFx-firmasta kusetuksen eli huijauksen...

        Myönnät siis, että olin jo 2012 hämmästyttävän oikeassa. ;))))


      • Tämä_myönnetään_kirjoite
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Myönnät siis, että olin jo 2012 hämmästyttävän oikeassa. ;))))

        Näin olet kirjoittanut:

        // Se on minulla piirongin päällä muistuttamassa siitä, että osaan pysyä kaukana Graaliosta, FinFx Trading Oy.stä ja kaikista vastaavista kusetuksista.;) ... Kyllä se nyt niin on, että minimiosakepääomalla ja kökköisillä webbisivuilla operoiva yrittäjä on nakkikioski ja nakkikioskina pysyy. Samalla kun väitän tätä, teidän, että panettelen turhaan rehellisiä nakkikauppiaita vertaamalla heitä FinFx Trading Oy:n, pahoittelen tätä.;) ... Kirjonpesun kestävät kusettajat jatkavat vakaalla linjalla, sillä tyhmyyshän on ehtymätön luonnonvara. Vai passikopio vielä. ;)))) //


      • Merkkihersenäkyykauas
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Myönnät siis, että olin jo 2012 hämmästyttävän oikeassa. ;))))

        Neljä lehelistä surattavissa, heitäydys nyt mättääseen ja suti sieltä -ei tarvitse olla niin harkittua sivelöintiä.


    • tanssivatkarhut
    • > Näin olet kirjoittanut:...

      Toki, toki. Juurihan minä tässä ihastelen sitä, että osasin niin jetsulleen haistaa tämänkin jutun jo vuonna 2012. Nyt on sitten nakkikioski nurin ja sinapit seinillä. Voisit sinäkin tunnustaa, että olin jälleen kerran oikeassa.

      Vai eikö luonto anna periksi myöntää tosiasioita. ;)))))

      • KiertääKaartaaEiVastaa

        Kerropa siis vielä ihan lyhyesti, mikä tekee FinFx-firmasta kusetuksen eli huijauksen!


    • Minä itte: "Täytyy olla päästään pipi, joka levittää koko elämänkertansa ja tietonsa nettiputiikkiin ja lopussa vahvistaa vielä ruksilla, että en ole valtionpäämies." ;)))

      Näin Joulun kunniaksi olen hellällä mielellä, enkä viitsi kiertää linkkaria haavassa tätä enempää. Minä olen oikeassa ja nakkari on nurin - sattuuhan sitä. ;))))

      • Karllehtor

        > Minä olen oikeassa ja nakkari on nurin - sattuuhan sitä.

        Ei nakkari ole nurin lainkaan ja varsinkaan sen vuoksi, ettei sijoituspalvelulupaa ole. Kyllä se sinun pitäisi tietää.


      • Karllehtor kirjoitti:

        > Minä olen oikeassa ja nakkari on nurin - sattuuhan sitä.

        Ei nakkari ole nurin lainkaan ja varsinkaan sen vuoksi, ettei sijoituspalvelulupaa ole. Kyllä se sinun pitäisi tietää.

        Best Choice FBC Limited osti FinFX:n kuluttaja-asiakasliiketoiminnan, sinne se meni.
        Finanssivalvonta taas ei hyväksy uusia suunnitelmia.

        Nakkarin legoharkkoperustus rutisee ja rappausta karisee asfaltille. Toki teoriassa on mahdollista uudet bisnekset. Imatra on väärällään ruhaa ja rampaa, kyllä sinne yksi hierontaliike sekaan mahtuu. ;)))


      • KiertääKaartaaVaanEiVast
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Best Choice FBC Limited osti FinFX:n kuluttaja-asiakasliiketoiminnan, sinne se meni.
        Finanssivalvonta taas ei hyväksy uusia suunnitelmia.

        Nakkarin legoharkkoperustus rutisee ja rappausta karisee asfaltille. Toki teoriassa on mahdollista uudet bisnekset. Imatra on väärällään ruhaa ja rampaa, kyllä sinne yksi hierontaliike sekaan mahtuu. ;)))

        Kerro siis vielä ihan lyhyesti, missä kuvaamsi kusetus eli huijaus!


    • Taitaa olla jo kuudes kerta, kun moista asiaa jankutat.

      Ihanko aikuisen oikeasti kuvittelet, että minä kirjoittelisin kulloinkin siitä aiheesta, mistä sinä satut tyhmiä jankuttamaan? Oletko sinä ihan terve? ;))))

      • Mitänytäläsnyt

        Ei nakkari ole nurin lainkaan ja varsinkaan sen vuoksi, ettei sijoituspalvelulupaa ole. Kyllä se sinun pitäisi tietää.


    • ITSESAATANA

      ONKO SUHONEN SIELLÄ TAAS KIRJOITTELEMASSA !!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe