Olen väsynyt, mutta en nukahda

yö1

Väitän, että tämän ongelman takana on 3-4G verkkoihin liittyvä tukiasemasäteily. Ennen 90-lukua sitä ei ollut. Ihmiset elävät nykyään öisin, käyttävät kännyköitä ja surfaavat netissä langattomasti. Väitän oikeasti; tuo ongelma: Olen väsynyt, mutta minua ei nukuta.

85

6048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmainen neuvo

      kokeileppa seuraavia yhdessä tai erikseen;
      - melatoniini
      - tryptofaani
      - L-teaniini

      • uneton1

        APUA , kuka auttaisi minua ? En saa unta illalla . Kuka antais hyvän vihjeen miten nukahdan ilman unilääkkeitä ? Haluaisin lopettaa unilääkkeiden syömisen mutta miten se onnistuis parhaiten ?


      • Anonyymi
        uneton1 kirjoitti:

        APUA , kuka auttaisi minua ? En saa unta illalla . Kuka antais hyvän vihjeen miten nukahdan ilman unilääkkeitä ? Haluaisin lopettaa unilääkkeiden syömisen mutta miten se onnistuis parhaiten ?

        Mene töihin niin nukuttaa eikö jouda miettimään joutavia. Muuta neuvoa ei tule.


    • tukiasemaunettomuus

      Olet oikeassa. Ihmisten terveys on mennyt radikaalisti huonompaan suuntaan kännykkäteollisuuden myötä. Mikroaaltosäteily aiheuttaa paljon neurologisia ongelmia.

      • joooooooo.

        Suurin säteily on avaruuden taustasäteily.


      • varma tieto
        joooooooo. kirjoitti:

        Suurin säteily on avaruuden taustasäteily.

        Ulkoavaruuden sivilisaatio lähettää säteitä päähän joten ihmiset eivät voi nukkua. Maahiset yrittävät maasäteilyllä torjua sitä.


      • liumakut ovat vaaral

        Pistin mikroo pari makkaraa ja johan alko UFO lentelee pitkin köökkiä!
        paree olla käyttämättmättä mikroa, varsinkin känniputkessa!


    • hiis1

      Polta pilvee, se auttaa ;)

      • hir errr56iiölp8cca

        Eik
















































        Eiku ohuesta kupari levystä tehty foliopipo,tietysti maatettuna talon päämaattokiskoon.


    • 4+13

      On yhtä todennäköistä että häiriinnyt radion tai television lähettämistä aalloista. Radioaaltoja nuo ovat kännykän säteilyt yhtälailla. Eivät sen tappavampaa sorttia.

    • Mene lääkäriin!

      Sanon että kyse voi olla enemminkin mielenterveydellistä ongelmista ja psyyken
      tasapainottomuudesta,jos on kerran ongelmia nukkumisen kanssa.Kehoittaisin
      hakeutuu lääkäriin.

    • radiohead...

      Joo,ap:n on syytä mennä lääkärille selittelemään tukiasemasäteilystä.Sieltä saat kyllä hetimiten napit vaivaasi,aivan varmasti.Sitten nukuttaakin.

    • terveys vaarassa

      Mikroaaltosäteily häiritsee unta. Tukiasemien takia ihmiset nukkuu huonosti nykyään.

      • 18+13

        ettei vaan pääsi olisi mikroaaltouunissa? ota se pois sieltä, unenlaatusi kohenee varmasti!


      • Selvä?
        18+13 kirjoitti:

        ettei vaan pääsi olisi mikroaaltouunissa? ota se pois sieltä, unenlaatusi kohenee varmasti!

        Joo mullakin oli pää mikroaaltouunissa joitakin vuosia. Sitten kun otin pääni sieltä pois niin jopa alkoi heti helpottamaan.

        Ei vitsi näille sekopäille. Mene viinakauppaa, osta viinaa ainakin yksi pullo, juo se ja seuraavana päivänä koe elämäsi krapula, Äänet, kuvat ja kaikki muu vähenee sitten kun siitä krapulasta selviät.


      • 65+ pötrftrffp0trftp

        Haista sinäki pitkä plöröröpaska.


      • Anonyymi

        se on havaittu kyselytutkimuksisa matkapuhelintukiasemien lähellä, tavallinen oire.


    • KokoNainen2013

      Toki maailmassa ja tekniikassa tapahtuu muutoksia, mutta on parissa kymmenessä vuodessa tapahtunut muutoksia varmasti omassa elämässäsi ja kropassasikin. Oletko stressaantunut? Liikutko riittävästi ja syötkö monipuolisesti? Onko elämäsi säännöllistä?

      Iän myötä unensaanti saattaa vaikeutua muutenkin. Itselleni riittää, jos toinen höpöttää sen ajan ohi, jolloin olen itse väsynyt ja koen tarvetta nukahtaa. Olet kirjoittanut oman viestisi klo 22. Siihen aikaan tietokoneruudun tuijottaminen on haitallista. Sen tuottama valo vaikeuttaa unensaantia (etsi itse tietoa, en muista tarkemmin, asiaa on tutkittu).

      Eli jos keskität omalla kohdallasi puhelimen, tietokoneen ja teeveen käytön varhaisempaan ajankohtaan, uni saattaa tulla paremmin. Samoin vilkaise jääkaappiisi, astu vaakaan, ja tarkista liikuntatottumuksesi (hikilenkin paikka ei ole ennen nukkumaanmenoa, mutta sohvalla liika makoilukaan ei edistä unta). Ja jos perhesuhteissa ja työhön liittyvissä asioissa on stressinaihetta, niin nekin kannattaisi saneerata.

    • 34geeeeeeeeeeeeee

      voihan ne sammuttaa?

      • A4 kryptaus on kuolu

        Sirnoff vodkalla varmasti, pari pulloo sitä päähän (07l), olettaisin,että sammuu(?).


    • eataetaet

      En tiedä, mietin että johtuuko rauhattomuuteni säteilystä... Kun olen niin herkkä ihminen nii tunnen tämmöiset jutut ekana..

      :(

    • ()Y5+

      Oletko oikeasti sitä mieltä, että elämässäsi ei 90-luvun jälkeen ole muuttunut mikään muu kuin tukiasemat??

    • väärät kuvat

      Kuvassa oleva henkilö tuskin on edes elänyt ennen 90 lukua laittakaa kuva siitä
      joka tämmösiä täällä huutelee.

      • jooseppi alat 31

        Samaa mieltä olen potilaana ja unettomuus oli vaivana. Ensialkuun sain lääkkeen säännöllisesti mutta sitten hoitaja vaihtui ja jouduin odottelee unilääkettäni. Odottelin niin kauan jotta nukahdin ja hoitajan ehti luulla kun potilas nukkui niin en tarvitse lääkkettä. En muuten tartte enää.. viitta samalla kotona samalla tavalla sain uneenpääsyni kiinni ilman lääkettä.
        Peilit on nykyisin huonoja kun vertaa n 50 vuotta sitten olleita. Kuva on kehno.


    • fuji moto

      Minun nivelrikko ja hiustenlähtökin taitaa olla kännykkäsäteilystä johtuvaa. Samoin ylipaino ja impotenssi. Vastaavia ongelmia minulla ei ollut vielä 70-luvulla.

      Ilmastonmuutoskin saattaa olla kännykkäsäitelystä johtuvaa. Ennen kännyköitä ilmasto oli ihan normaalia.

      :)
      :)

    • hulluus huipussaan

      Se on kyllä huvittavaa kuinka ihmiset eivät osaa yhdistää lisääntyvää kännykkäsäteilyä lisääntyvään unettomuuteen, masentuneisuuteen ja kaikenlaisiin muihin aivohäiriöihin.

    • Väsynyt nukahtaa

      Kyllä ihminen nukkuu, kun on riittävän väsynyt. Jos menet sänkyyn etkä nukahda, et tarvitsekaan vielä unta.

      Mene pienelle lenkille, älä juo kello 14 jälkeen kahvia, teetä tai suklaata.

      Mene sänkyyn vasta kun sinua oikeasti nukuttaa.

      Ihmiselimistö on niin rakennettu, että ihminen kyllä nukahtaa väsyneenä. Silmät eivät meinaa pysyä auki, kun on riittävän väsynyt.

      • Ei väsynyt ollenkaan

        Täysin samaa mieltä. Näin se asia todellakin on. Eikö nämä pahvit sitä ymmärrä?


      • joka ilta

        nimimerkille väsynyt nukahtaa:
        Tässä yksi väsynyt joka ei nukahda. Älä yleistä. Minä en vain nukahda vaikka oisin kuinka väsynyt- väsyneenä käyn "ylikierroksilla" ja uni ei tule. Jonkinlaisessa horroksessa voin olla, siis olen jonkun asteisessa unitilassa mutta myös reagoin kaikki ympäristön äänet ja toiminnat.
        Vain unilääke auttaa siinä tilanteessa jos ei halua psyykkeelle.


      • usko1

        Niin nukkuu, mutta kun nukut kuukauden 1.5-3h yössä niin luulen että saat ahaa elämyksen.


      • uneton6
        joka ilta kirjoitti:

        nimimerkille väsynyt nukahtaa:
        Tässä yksi väsynyt joka ei nukahda. Älä yleistä. Minä en vain nukahda vaikka oisin kuinka väsynyt- väsyneenä käyn "ylikierroksilla" ja uni ei tule. Jonkinlaisessa horroksessa voin olla, siis olen jonkun asteisessa unitilassa mutta myös reagoin kaikki ympäristön äänet ja toiminnat.
        Vain unilääke auttaa siinä tilanteessa jos ei halua psyykkeelle.

        Täällä toinen väsynyt joka ei nukahda ilman nukahtamis tapletteja . Illalla en saa unta vaikka kuinka yrittäisin . Tietokone ja tv on kiinni jo klo 18.00 . Yritän rauhoittua ennen nukkumaanmenoa etten tee mitään . Käyn kylvyssä illalla . En käytä alkoholia lainkaan . Mutta olen alkanut epäilemään että sydänlääkkeet aiheuttaa unettomuuteni . Kerroin siitä lääkärille mutta en saanut hyvää vastausta häneltä . No luin paperin joka on lääkepaketissa ja siellä lukikin että tämä lääke voi aiheuttaa univaikeuksia ! Mitä teen ? Lopetanko sydänlääkkeet vai valvonko yöt ?


      • Doctor who
        uneton6 kirjoitti:

        Täällä toinen väsynyt joka ei nukahda ilman nukahtamis tapletteja . Illalla en saa unta vaikka kuinka yrittäisin . Tietokone ja tv on kiinni jo klo 18.00 . Yritän rauhoittua ennen nukkumaanmenoa etten tee mitään . Käyn kylvyssä illalla . En käytä alkoholia lainkaan . Mutta olen alkanut epäilemään että sydänlääkkeet aiheuttaa unettomuuteni . Kerroin siitä lääkärille mutta en saanut hyvää vastausta häneltä . No luin paperin joka on lääkepaketissa ja siellä lukikin että tämä lääke voi aiheuttaa univaikeuksia ! Mitä teen ? Lopetanko sydänlääkkeet vai valvonko yöt ?

        :Lopeta sydälääkke, niin saat ikuisen unen!


    • kassi ja kotka

      Eipä tuo kovin kalliiksi tule rakentaa faradein häkki itsellensä sänkynsä ympärille. En jaksa nyt hakukoneilla mitä pitäisi olla verkon silmäkoko, jotta ei pääse säteily lävitse. Voit vielä kodikkaasti äänieristääkin kopin, niin ei äänetkään haittaa.

    • Jos vähän

      tuntisitte fysiikkaa niin tiettäisitte, että kännyköiden säteily on liian pitkäaaltoista aiheuttamaan biologisia vaikutuksia.

      Tuollaiset väitteet ovat täysin naurettavia.

      • örflörflörflöö

        Meinaat että fysiikka antaa vastauksen kaikkeen? Sittenhän fysiikan tutkimus voidaan lopettaa kun kerran kaikki tiedetään jo.


      • Anonyymi

        paitse että pitkäaaltoinen tunkeutuu kehoon ja vaikuttaa molekyyleihin, olis kiva jos oikeasti tuntisit fysiikkaa edes vähän


    • terveysvaara

      vai on se liian pitkäaaltoista :D lähes sama taajuus kännyköillä ja tukiasemilla on kuin mikroaaltouunilla ja kyllä mikroaaltouunissa broilerissa tapahtuu biologisia muutoksia.

      • lölöö

        STUK varmasti tuntee vähän fysiikkaa. Kukaan ei tunne sitä kokonaan.


      • agendas
        lölöö kirjoitti:

        STUK varmasti tuntee vähän fysiikkaa. Kukaan ei tunne sitä kokonaan.

        Ei STUK ole ihmisiä suojelemassa vaan suojelemassa agendaa.


      • LJH+1
        lölöö kirjoitti:

        STUK varmasti tuntee vähän fysiikkaa. Kukaan ei tunne sitä kokonaan.

        Oliko se LJH, vai mitä bmieltä oottaaq


    • ...

      Minä taas nukun huomattavasti levollisemmin ja nukahdan helpommin kuin 90-luvulla. Kiitos, kännykkäsäteet :)

    • hyvinvointivaltio

      Kiitos STUK ja Nokia unettomuudesta, masennuksesta ja lasten tarkkaavaisuushäiriöistä :)

      • SairasSuomi

        Niin ja eikä sovi unohtaa kiittää teleoperaattoreita ja sähkölaitoksia etäluettavine mittareineen kansalaistemme terveyden rapauttamisesta.


    • wake up !

      Menittekö halpaan ? ?
      tämä on suomi24 palsatalle rahaa tuova aloitus, suomi24 palstan aloitus, ei kenenkään yksityisen aloitus.
      Jokainen joka vastaa tuo suomi24:lle rahaa.
      Joka joka alkaa jauhaa tätä p****aa.

    • Auts Stuk Stuk Stuk

      STUK ei suojele ihmisten terveyttä vaan taloudellisia etuja, ei Suomessa muutoin olis monituhatkertaisesti korkeammat kännykkäsäteilyn raja-arvot verrattuna maihin, joissa terveysarvoja pidetään tärkeämpinä. Yritykset tykkää, ihmisten terveys ei.

      • Pejpe Jii

        Näin se on. Olen kuullut luotettavasta lähteestä myös sellaista, että 3- ja 4G tukiasemat aiheuttavat joillekin jopa korvissa tuntuvaa huminaa, taajuudella 100 Hz. Sellaista ns surinaa. Tämä on testattu vtt:llä, ns nollasäteilykammiossa, ja todettu että noin joka viides tunsi korvissa huminaa tai surinaa. Surina johtuu korvien kuuloelinten reagoinnista taajuuksiin siten, että kun lähettimen tehoa lisättiin, se aiheutti kuuloelimissä pientä värähtelyä, suunnilleen aina noin 100 Hz taajuudella, jonka korva aistii surinana tai huminana. Varsinainen 3- ja 4G-taajuushan on 800 MHz:stä aina jonnekin 2000 MHz:iin saakka, riippuen maasta ja tekniikasta.

        Kuitenkin neljä viidestä, ei aistinut lainkaan äänikokemuksia. Silti näistä lähes kaikilla keskittymiskyky ja laskutehtävien suorittaminen heikentyi merkittävästi, kun lähetin oli päällä, verrattuna siihen että oltiin kammiossa ulkomaailman taajuuksilta suojattuna ja lähetin pois päältä. Osalla tuli myös jonkinasteisia tasapainohäiriöitä, silloin kun lähetin oli päällä.

        Kyseessä ei ollut sähköyliherkkiä ihmisiä, vaan satunnaisesti valittu joukko eri ikäisiä henkilöitä.

        Että ei nuo kännykkämastot aivan harmittomia ole, eivätkä jutut unihäiriöistä yms aivan tuulesta temmattuja. Tietyt instanssit kuitenkin ajattelevat enemmän talouden etua, kuin suoranaisesti yksilön terveyden etua. Voi myös olla, että kokonaisterveydellisesti on jopa parempi, että annetaan nykyisen bluffin jatkua. Nimittäin koko Suomi ja koko Eurooppa romahtaisi kehitysmaatasolle, jos lähettimet yhtäkkiä kiellettäisiin. Pitäisi palata 80-luvulle takaisin, ei sellainen vaan käy, siitä syntyisi kaaos, ja sitä kautta yleinen terveydentila heikkenisi. On parempi vain olla hys hys, jotta Suomi edes jotenkin pärjää maailman menossa mukana. Samassa veneessähän koko internet-maailmakin on. Jossain Aasiassa käytetään varmasti vieläkin tehokkaampia lähettimiä, ja liikutaan jossain 2600 Mhz lukemissa.

        Että kyllä se terveyttä ja aivotoimintaa haittaa, se on selvä. Mutta näkyviä oireita on niin harvalla, että se voidaan lakaista luulosairauksien maton alle. Loppujen oireet on niin häilyviä, etteivät usko niihin itsekään, vaan siihen mitä lehdissä kirjoitetaan, eli siihen hapatukseen että kännykkämastot säteilee vähemmän mitä kodin mikroaaltouuni. Heh heh, ei voi kun nauraa, miten helposti tuollainen sähköfysiikan raiskaus menee läpi suurelle kansalle. Ne jotka ymmärtää vähänkään sähköfysiikasta, tietävät että eihän asia aivan noin ole. Kyllä se kännykkämasto vaan "säteilee" enempi.

        Oletteko muuten ajatelleet, miksi ihmiset ovat nykyään niin aggressiivisia?


    • sähköstä sekaisin

      Ihmisiä huijataan aina :) Sähkö panee ihmisen pään sekaisin, vaikka lehdet ja tv muuta väittävätkin.

    • Tottaseon

      Minä aina katkaisen kännykän internet yhteyden ennen kuin menen nukkumaan. Auttaa kummasti univaikeuksiin!

    • Lääkäriin mene

      Luulosairaus häiritsee uniasi.

    • nukutaanhaudassa

      Minä veikkaan että se on ikäkysymys. Minuakin nukutti vielä 90-luvulla, vaan enää ei. Esimerkiksi erinäisten hormonien väheneminen elimistössä (melatoniini, estrogeeni jne) vähentävät hyvää, sikeää unta. Lisäksi tämä aika vuodesta valon määrän lisääntyessä nopeasti on aina erittäin vaikeaa.

    • Jeesus ite

      Joo on se kännyköiden vikaa että vielä 60luvun alussa nukuin päiväunetkin ilman ongelmia. Tosin vaippoja en ole enää tarvinnut näiden kännyköiden ansiosta.

    • känny_sairastuttaa

      Alla olevissa tutkimuksissa on mainittu mm. uniongelmat tukiasemien lähellä asuvilla, kuten myöskin väsymys, päänsäryt, keskittymisongelmat, masennus, muistiongelmat, ärtyneisyys...eli juuri nämä kännyköiden tuomat nykyongelmat.

      In 2003, R. Santini, et al in Rennes, France conducted a study in which they found that people living within 300 meters of cell antennas reported the following disorders: “fatigue, sleep disturbances, headaches, difficulty concentrating, depression, memory loss, visual disruptions, irritability, hearing disruptions, skin problems, cardiovascular disorder and dizziness.

      In the same year, E.A. Navarro in Valencia, Spain conducted a study in which he concluded that “exposed individuals that lived within 50-150 meters of the base station…experience more headaches, sleep disturbances, irritability, difficulty concentration, appetite loss and dizziness”.

      In 2007, British researcher, Dr. John Walker compiled a series of cluster studies on the effects of cell tower radiation. Studies showed high incidences of cancer, brain hemorrhages and high blood pressure within a radius of 400 yards of mobile phone masts.

    • Tyhmyys kukoistaa

      Aivan varmasti on em. säteilyllä monille suuriakin haittavaikutuksia.
      Vielä varmempaa on kuitenkin se, että tällä älykääpiöiden valloittamalla suoli24-keskustelusivuilla et saa osaksesi muuta kuin ala-arvoista wittuilua.
      Eräs viisas jo ajat sitten totesi, että "ääretöntä on vain avaruus ja ihmisten tyhmyys, mutta avaruudesta en ole kuitenkaan aivan varma"
      Täällä se tyhmyys tiivistyy, eivätkä nämä vatipäät pysty uskomaan kuin sen minkä itse näkevät tai kuulevat.

      • Minä vielä

        Lisään vielä, että näin on vaikka on tieteellistäkin näyttöä asiasta!


    • Factatietoa

      Myös oma WLAN-tukiasema kannattaa sijoittaa muualle kuin makuuhuoneeseen ja asettaa sen lähettämä teho minimiin ja ajastaa että sammuu kokonaan yöksi.

      Jos makuuhuoneen ikkunastasi näkyy matkapuhelintukiasema niin ongelmia tulee unenlaatuun. Jos muutto on hankalaa, niin kannattaa asentaa makuuhuoneeseen sellaiset verhot jotka suojaavat mikroaaltosäteilyltä. Kankaan sisällä menee siis ohuita metallilankoja eikä säteily läpäise verhoa.

      • uudet verhot

        Missä myydään verhoja, jotka suojaa mikroaaltosäteilyä? Sillähän voisi verhoilla kokeeksi koko makuuhuoneen ja kokeilla miten uni tulee.

        Miten nuo ohuet metallilangat toimii? tehoaako ne myös ydinvoimalan taustasäteilyyn?


      • näiiin
        uudet verhot kirjoitti:

        Missä myydään verhoja, jotka suojaa mikroaaltosäteilyä? Sillähän voisi verhoilla kokeeksi koko makuuhuoneen ja kokeilla miten uni tulee.

        Miten nuo ohuet metallilangat toimii? tehoaako ne myös ydinvoimalan taustasäteilyyn?

        Tee eBay haku 'elektrosmog' niin löytyy kankaan myyjiä...varmaan Suomestakin löytyy...toimii niin että ei päästä tukiasema säteilyä läpi huoneeseen. Puutalossa voi tulla seinän läpi mutta ei betoniseinän. Verho toimii olen nähnyt mitattavan alhaiset lukemat sen kanssa vs ilman


    • ,,,,,,,,

      Päähän on hyvä laittaa foliohattu yöksi.

    • ADHD kansantauti

      Koulujen katoillakin noita tukiasemia ja lasten tarkkaavaisuushäiriöt kasvaa koko ajan. Ei paljon lapsista välitetä tässä maassa!

      • Enpä usko säteilyyn

        Enemmän syytä lienee huonossa ravinnossa, kakaroille suunnatussa ADHD-viihteessä, liikunnan puutteessa, vapaassa kasvatuksessa ja sosiaalisessa mediassa.


      • fakta nakki
        Enpä usko säteilyyn kirjoitti:

        Enemmän syytä lienee huonossa ravinnossa, kakaroille suunnatussa ADHD-viihteessä, liikunnan puutteessa, vapaassa kasvatuksessa ja sosiaalisessa mediassa.

        Riippumatta siitä uskot tai et, kännykkäsäteily häiritsee aivotoimintaa.


    • paljonsairauksianyk.

      Ja sitten kun lapset sairastaa, syytetään että homekoulu...kyllä ne on nuo tukiasemat mitkä koettelee ihmisen elimistöä 24/7 ja siksi aina sairastellaan.

    • Ettekö te

      ymmärrä, että kaikki nämä ongelmat ovat lopun alkua? Lucifer kulkee maan päällä tekemässä tekojaan ja tuottamassa kärsimystä. Uskokaa Jehovaan niin ehkä säästytte Harmagedonissa!!!

      Loppu on lähellä!!!

    • sairas kansa kiittää

      Suomessa ei unta saada ja sitä ei edes ihmetellä. Suomessa on masentuneita ja mielialalääkkeiden käyttäjiä yli miljoona ja mitä meitä on, 5 miljoonaa? Suomessa lapset pörrää adhd-pörinässään ja pikku lapset ei osaa enää puhua...Kaikki kännykköjen ja langattomien laitteiden syytä, kiitos STUK!

    • Ilmainen
    • Säteilyy on ilmassa

      Kuulin sattumalta kahden tiedemiehen keskustelun TKK:n tutkimuskahvilassa:
      Kertoivat löytäneensä uusien mittalaitteidensa avulla uuden maanalaisen säteilylinjan , jota olivat jo tutkineet parisen vuotta ja ihmettelivät kovasti tutkimustensa tuloksia. Ja pohtivat , että uskaltaisiko jo tutkimustulokset julkaista, että onko heillä riittävästi todisteita, koska se aiheuttaisi tosi kovan polemiikin ja väittelyn ja heidän maineensa olisi tietysti kyseessä.
      Keskustelusta sain edelleen selville, että kyseinen säteily vaikuttaa tietyntyyppisiin, ihmisiin ja että tällä ihmistyypillä on yleensä jonkinasteinen aivovaurio, yleensä kyllä lievä, mutta on kuitenkin aivovaurio. Ja tarkemmissa määritystutkimuksissa ilmeni, että aivovaurion ja säteilyn yhteisvaikutus aiheuttaa ihmisiin ns. skeptikko-syndrooman. Heistä tulee skeptikoita, jotka eivät usko mitään ja epäilevät kaikkea ja kaikkia. Ja heidän johtopäätöksensä oli, että täten syntyy ensin skeptikkosyndrooma, joka myöhemmin ilmenee ns, skeptikko-ajatusmaailman hyväksymisenä eli skeptikkoutena eli kyseesä on säteilyn aiheuttama tauti, joka vielä puuttuu meidän tautiluokituksesta

      Tutkimusten mukaan tämä säteily ei vaikuta mitenkään terveisiin aivoihin, vaan täytyy olla lievä aivovaurio.

    • tietämätön kansa

      Kyllä, tukiasemat tekevät ihmiset sairaiksi mutta sitä ei kansalle kerrota, koska se on top secret.

    • Nukkumatti lasten

      Laita päähäsi pannumyssy, joka on valmistettu silloin vanhaan hyvään aikaan. Lisäksi lausu voimallinen nukahtamisloitsu. Loitsulla saat karkoitettua pois pahat säteet ja saat tilalle hyviä nukahtamissäteitä. Edellämainittua foliohattua en suosittele. Jos sitä joutuu suuhun,niin se vihloo ikävästi hampaissa.

    • 23 jälkeen

      Ylhällä asuva edestakaisin juoksee kantapäillä, tödennäköisesti ilman tossua klo 23 maissa,jos herään, sitten jo vaikea saada unta.

    • 11+7

      Väitän, että olet aivan täysi tollo.

    • 7+1

      Maatilan viereen ilmestyi 4G-masto. Emäntä alkoi kokea huimausta, päänsärkyä, unettomuutta, epätodellista väsymyksen tunnetta, muistihäiriöitä ja ajattelun vaikeutta. Hänelle jo arjen rutiinien hoitaminen muodostui esteeksi. Samoja oireita ilmeni myös isännällä. Maatilan kaksi koiraa alkoivat saada epileptisiä kohtauksia. Eläimet olivat aiemmin olleet täysin terveitä."

      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=7931

    • ei ihme

      Ei mikään ihme vaikka joku reagoi säteilyyn,onhan se todettu muutkin voimalaitosten säteilyt aiheuttaneeen syöpää ja sairauksia.
      Toiset reagoi herkemmin kuin toiset.
      Itse saan päänsärkyä heti ja naamaa kuumottaa jos olen vähänkin pitempään tietokoneella.

    • naurattaaa

      AHHAha. Mistä näitä luulosairata riittää?? HAhahaa

    • Pldjfsodndk

      Kyllähän tossa voi olla perää, vaikka ei olisikin niin monet varsinkin nuoret surffailevat puhelimillaan, kuulun itsekin näihin. Myytinmurtajissa tai jossain tais ollakiin jtn foliohatusta jos oikein muistan. Kyl näillä pikkujutuilla on enemmän vaikutusta ku luuleekaan, sitä ei vaan näe ja se laitetaan jonkun toisen asian piikkiin.

      Ps. Lompakko takataskussa ei tee selälle hyvää, just saying. On todistettukin jossain. Itelläki lievä skolioosi. En väitä että ois just tosta mutta ei tuu mielee mistä muusta vois olla.

      • Pldjfsodbdk

        Surffailevat siis maatessaan sängyssä. Ja lompakko takataskussa vain istuessa siis =P


    • Uniongelmainen

      Pitää varmaan vetää säkillinen unilääkkeitä että sais nukuttua ajoissa ja unirytminsä korjattua.

      • Sähkökatkolla

        Voi että teitinkanssa :D23


    • HOTUNVIMO

      PARANORMAL ACTIVITY JUMALLAUTA!!!!

    • uniiia

      Eilisessä Iltelehden paperiversiossa alan parhampiin suomalaisasiantuntijoihin lukeutuva - Pandemrixin ja narkolepasian yhteydenkin paljastanut - únitutkija, neurologi Markku Partinen kehotti viemään kännykän (ja muun eloktroniikan) pois makuuhuoneesta ja hankkimaan herätyskellon.

      • uniia

        Siis Iltalehden.


    • Henkselixx

      Minullakin meni ennen yö-unet kun olin suunnittelemassa matkapuhelin verkkojen tukiasemiin radioliikenne osia. Projektit oli aina niin helevetin aliresurssoituja, että jatkuvasti piti painaa pitkää päivää ja hommat ei lähteneet päästä illallakaan. Yöllä saattoi herätä miettimään jotain päivän ongelmaa.
      Ei kiitos enää, nyt teen jotain aivan muuta.

      En silti usko että tuo olisi ollut varsinaisesti säteilystä kiinni. Kannattaa sinunkin miettiä onko se säteily varmasti se ratkaiseva tekijä!

    • niin ja

      Rakennat faradelhäkin ja nukut siinä,mikäs ongelma tuo nyt on?

      • Anonyymi

        Ympäri maailman havaitaan ei-spesifisten kroonisten sairauksien ja oireiden lisääntyvän voimakkaasti. Niiden syyt tulisi selvittää. Tutkimusten mukaan ihmisten oireiden lisääntymisten kanssa samanaikainen voimakkaasti lisääntynyt altistuminen sähkömagneettisille kentille (Belyaev ym. 2016) voisi mahdollisesti selittää jopa merkittävän osan näistä.

        "Chronic diseases and illnesses associated with non-specific symptoms are on the rise. In addition to chronic stress in social and work environments, physical and chemical exposures at home, at work, and during leisure activities are causal or contributing environmental stressors that deserve attention by the general practitioner as well as by all other members of the health care community. It seems necessary now to take “new exposures” like electromagnetic fields (EMF) into account. Physicians are increasingly confronted with health problems from unidentified causes. Studies, empirical observations, and patient reports clearly indicate interactions between EMF exposure and health problems. Individual susceptibility and environmental factors are frequently neglected. New wireless technologies and applications have been introduced without any certainty about their health effects, raising new challenges for medicine and society. " (Belyaev ym. 2016)
        Ruotsissa on havaittu voimakkaita trendinmuutoksia sekä terveydenhoitokulujen määrässä että sähkömagneettisille kentille altistumisen seurauksena tyypillisesti syntyvien sairauksien määrissä matkapuhelinten käytön lisääntyessä voimakkaasti ja uuden GSM-taajuuden 1800 MHz käyttöönoton kohdalla vuoden 1997 aikoihin (Hallberg & Johansson 1997, 2004).


        Kannattaa lukea:

        Belyaev, Igor, Dean, Amy, Eger, Horst, Hubmann, Gerhard, Jandrisovits, Reinhold, Kern, Markus, Kundi, Michael, Moshammer, Hanns, Lercher, Piero, Müller, Kurt, Oberfeld, Gerd, Ohnsorge, Peter, Pelzmann, Peter, Scheingraber, Claus and Thill, Roby. "EUROPAEM EMF Guideline 2016 for the prevention, diagnosis and treatment of EMF-related health problems and illnesses" Reviews on Environmental Health, vol. 31, no. 3, 2016, pp. 363-397. https://doi.org/10.1515/reveh-2016-0011 https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/reveh-2016-0011/html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe