Sillä mä ajelen päivisin, iltasin vaiko öisin?

Ostin Harley Dav

Ostin vaan ihan tavallisen fillarin. Rahaa jäi ylikin.
Miten nyt menetellään?
Teenkö ilmoituksen pyörästäni jonkin puolueen maakunnallispaikallistoimistoon tai sossuun ja pistänkö loput rahat kossuun?
Pitääkö antaa selvitys siitä miten olen saanut fillariin käyttämäni rahat?
Olemukseltani olen kuin ulkomaalainen uiguuri, figuuri tai separaattori-genaraattori - pidätettävä tavattaessa.
Saanko ajaa pyörälläni kaupungilla päivällä vai pitääkö odotella pimeää?
Entäs suuntamerkki pimeässä?

10

142

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansiot avattu

Joitakin näyttää nyt sapettavan oikein kunnolla. :))) Mutta odottele vain rauhassa kaikki tulee päivänvaloon ja nyt kiitettävällä vauhdilla. Kantaväki ei olekkaan niin höynäytettävissä. Toimittajat tekevät ahkerasti työtä paljastuksien parissa.

• Kun päässä viiraa

Ketään ei kiinnosta sinun mielikuvituspaljastukset. Niitähän olet jo toitottanut. Paljon porua vähän villoja.

• tulisit järkiisi

Vain tyhmä maksaa Lieksassa itse uuden fillarin!

• kyylä täällä

Koitahan pysyä lain puitteissa ettei pollarit hätyyttele.Sinulle ei tartte tulojaan menojaan ilmoitella.Edellä mainitut kyllä hoitavat sen virkansa puolesta.Jotkut on käyneet ihan työssäkin ja maksaneet veroja.Muista,yksityiselämästä on ihan laki.

• no kerro?

Ketä ne hätyyttää ja mistä? Siitäkö jos on erimieltä asioista vaikka ei väkivaltaa lietsokkaan?

• BrumBrum5

Hyvä kun ostis ja ajale vain rintarottingilla p-rallia pitkin Pielisentietä ja vilauta välillä naamaasi kypärän alta. Saavat tämän kylän vellijuorukellot jurun juurta jos nyt ei ihan tutkintapyyntöä tehtyä.......

• Ostin Harley Dav

Nyt tuli väärinkäsitys. Minä asun Enossa. En minä ajele pitkin Pielisentietä

Aika jännä muuten kuinka tosissaan siellä muutamat lieksalaiset ottaa nuo asiat.
        Tuokin nimimärkki "kansiot avattu" otti tulta heti vaikka kyseessä oli pelkkä irvailu. Ei tainnut huumorintaju riittää otsikkoa pidemmälle.
        Varmaan aika raskasta tuollainen elämä.

• Ostin Harley Dav kirjoitti:

Aika jännä muuten kuinka tosissaan siellä muutamat lieksalaiset ottaa nuo asiat.
        Tuokin nimimärkki "kansiot avattu" otti tulta heti vaikka kyseessä oli pelkkä irvailu. Ei tainnut huumorintaju riittää otsikkoa pidemmälle.

Kaikki ei ymmärrä ironiaa vaikka se on täällä päin yleisemmin käytetty kuin eteläisemmässä Suomessa.

• kansiot avattu:))
        Ostin Harley Dav kirjoitti:

Kuka oot? Asun nimittäin Ujussa.

• höpönlöpön
        kansiot avattu:)) kirjoitti:

Kuka oot? Asun nimittäin Ujussa.

Katso sen kansiosta kuka se on.Niin tiedät .Monet ns ulkopaikka kuntalaisetkin tänne kirjoittaa.Ja ,nauravat miten höynäyttävät sua.Ja, nimimerkki aina asian mukaan.Ei tarvitse sun tietää kuka kirjoittaa, kunhan ei riko lakia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      189
      1448
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      181
      790
    3. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      50
      664
    4. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      43
      640
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      623
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      373
      609
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      30
      521
    8. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      18
      515
    9. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      502
    10. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      496
    Aihe