Sillä mä ajelen päivisin, iltasin vaiko öisin?

Ostin Harley Dav

Ostin vaan ihan tavallisen fillarin. Rahaa jäi ylikin.
Miten nyt menetellään?
Teenkö ilmoituksen pyörästäni jonkin puolueen maakunnallispaikallistoimistoon tai sossuun ja pistänkö loput rahat kossuun?
Pitääkö antaa selvitys siitä miten olen saanut fillariin käyttämäni rahat?
Olemukseltani olen kuin ulkomaalainen uiguuri, figuuri tai separaattori-genaraattori - pidätettävä tavattaessa.
Saanko ajaa pyörälläni kaupungilla päivällä vai pitääkö odotella pimeää?
Entäs suuntamerkki pimeässä?

10

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansiot avattu

      Joitakin näyttää nyt sapettavan oikein kunnolla. :))) Mutta odottele vain rauhassa kaikki tulee päivänvaloon ja nyt kiitettävällä vauhdilla. Kantaväki ei olekkaan niin höynäytettävissä. Toimittajat tekevät ahkerasti työtä paljastuksien parissa.

      • Kun päässä viiraa

        Ketään ei kiinnosta sinun mielikuvituspaljastukset. Niitähän olet jo toitottanut. Paljon porua vähän villoja.


    • tulisit järkiisi

      Vain tyhmä maksaa Lieksassa itse uuden fillarin!

    • kyylä täällä

      Koitahan pysyä lain puitteissa ettei pollarit hätyyttele.Sinulle ei tartte tulojaan menojaan ilmoitella.Edellä mainitut kyllä hoitavat sen virkansa puolesta.Jotkut on käyneet ihan työssäkin ja maksaneet veroja.Muista,yksityiselämästä on ihan laki.

    • no kerro?

      Ketä ne hätyyttää ja mistä? Siitäkö jos on erimieltä asioista vaikka ei väkivaltaa lietsokkaan?

    • BrumBrum5

      Hyvä kun ostis ja ajale vain rintarottingilla p-rallia pitkin Pielisentietä ja vilauta välillä naamaasi kypärän alta. Saavat tämän kylän vellijuorukellot jurun juurta jos nyt ei ihan tutkintapyyntöä tehtyä.......

      • Ostin Harley Dav

        Nyt tuli väärinkäsitys. Minä asun Enossa. En minä ajele pitkin Pielisentietä

        Aika jännä muuten kuinka tosissaan siellä muutamat lieksalaiset ottaa nuo asiat.
        Tuokin nimimärkki "kansiot avattu" otti tulta heti vaikka kyseessä oli pelkkä irvailu. Ei tainnut huumorintaju riittää otsikkoa pidemmälle.
        Varmaan aika raskasta tuollainen elämä.


      • Ostin Harley Dav kirjoitti:

        Nyt tuli väärinkäsitys. Minä asun Enossa. En minä ajele pitkin Pielisentietä

        Aika jännä muuten kuinka tosissaan siellä muutamat lieksalaiset ottaa nuo asiat.
        Tuokin nimimärkki "kansiot avattu" otti tulta heti vaikka kyseessä oli pelkkä irvailu. Ei tainnut huumorintaju riittää otsikkoa pidemmälle.
        Varmaan aika raskasta tuollainen elämä.

        Kaikki ei ymmärrä ironiaa vaikka se on täällä päin yleisemmin käytetty kuin eteläisemmässä Suomessa.


      • kansiot avattu:))
        Ostin Harley Dav kirjoitti:

        Nyt tuli väärinkäsitys. Minä asun Enossa. En minä ajele pitkin Pielisentietä

        Aika jännä muuten kuinka tosissaan siellä muutamat lieksalaiset ottaa nuo asiat.
        Tuokin nimimärkki "kansiot avattu" otti tulta heti vaikka kyseessä oli pelkkä irvailu. Ei tainnut huumorintaju riittää otsikkoa pidemmälle.
        Varmaan aika raskasta tuollainen elämä.

        Kuka oot? Asun nimittäin Ujussa.


      • höpönlöpön
        kansiot avattu:)) kirjoitti:

        Kuka oot? Asun nimittäin Ujussa.

        Katso sen kansiosta kuka se on.Niin tiedät .Monet ns ulkopaikka kuntalaisetkin tänne kirjoittaa.Ja ,nauravat miten höynäyttävät sua.Ja, nimimerkki aina asian mukaan.Ei tarvitse sun tietää kuka kirjoittaa, kunhan ei riko lakia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe