Mistä löytyis oikeesti edulliset madallusjouset pelkästään taakse. Mulla on KW alustasarja Opel G-mallin Astrassa ja takapään jouset on melko kuolleet.
Jousia kyllä löytyy, mutta koko sarjana. Tarve on vain taakse.
Tietääkö kukaan?
KWOPEL
3
102
Vastaukset
- lifemocker
eikö se nyt kannattaisi vaihtaa kaikki niin pysyisi edes jonkunlaisessa tasapainossa edes auto/alusta?
- KWOPEL
Kyllä ihan asiaa puhut. Kannattaisi varmaan, mutta etupää on kunnossa ja iskarit on ok ja kaikenlisäksi olen laiska. Nuo takajouset kun on niin helppo laiskan vaihtaa. Ja nythän se ei ole tasapainossa, kun etupää on timmi ja takapään jouset kuolleet.
Linkkejä saa laittaa, mistä sais pelkän jousiparin taakse. Kiitos.
- lifemocker
ebay?
kannattaa valmistajilta/myyjiltä kysellä sitten, että myyvätkö vain takajousia erikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930