Mun 4-.v poika ei leiki leluillaan, vaan laittaa ne tietyille paikoille, joista niita ei saa ottaa. Joillakin leluilla leikkii vahan aikaa ja sitten alkaa kaivelemaan mun tavaroita ja se taas raastaa mun hermoja, kun ei omat tavarat saa ikina olla rauhassa, kaikki taytyy laittaa ylos kaappien paalle jne. Omat lelunsa han laittaa pusseihin, laatikoihin, poydalle jne, ja jos niita yrittaa siirtaa han saa raivarit ja oikein hataantyy, kun ne ovat jossain paikassa minne ne ei kuulu. Luonnollisesti muut eivat voi leluilla leikkia, mutta ei hankaan niilla leiki. Uusia leluja pyytaa silti. Onko tama normaalia? Puheenkehityksessa on ollut viivetta ja muutenkin on tosi vilkas, eika ymmarra vaaroja ym. Olen yrittanyt puhua hanelle ja selittaa jarjella asioita, mutta han ei kuuntele/ymmarra/menee hysteeriseksi.
4-v. ei leiki vaan keraa leluja
Uupunut1234
2
268
Vastaukset
- Leikkikerhoon
Joku lähes samanikäinen leikkikaveriksi tai lapsi päivä tms kerhoon?
- Lastenlääkärille
Onko lasta koskaan käytetty neurologilla? Olisiko asperger tai jopa autismia, (kommunikointi on raivareita, vaarantaju puuttuu, vilkkaus, puheen kehityksen viive, hysteerisuus, kuuntelemattomuus, ymmärtämättömyys)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1542908- 2352183
- 502148
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2371990Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve391340- 1221178
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171060Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65895