Moikka!
Suunnitelmissa olisi matka Tunisiaan, mutta sitä ennen olisi mukava kuulla muiden matkaajien viimeaikaisia kokemuksia Tunisiasta. Minne päin Tunisiaa matkustitte, miten viihdyitte, ihmiset, nähtävyydet, yleinen tunnelma, yms! :)
Kokemuksia Tunisiasta
6
231
Vastaukset
- paljonmatkustellut
Oli kolmas kerta Soussessa 25 v. aikana. Oli käsittämätöntä ympäristön roskaisuus. Voin vain kuvitella kesähellettä ja sitä hauisevaa törkyä, kuolleita koiria aivan keskustan tuntumassa. Kauppiaiktten ainainen kusetus. All inclusive hotelleissa tipin kinuaminen. Voi olla , ettei neljättä kertaa Tunisiaan tule. Toki matkan hinta oli taas se joka ratkaisi.
- aalborg
Kerro minulle missä maassa eivät kauppiaat yritä kusettaa turisteja?
- aalborg
aalborg kirjoitti:
Kerro minulle missä maassa eivät kauppiaat yritä kusettaa turisteja?
Tarkoitin lähinnä köyhiä maita ,joihin kohdistuu massaturismia.
- Tipeistäkö taas
Tottakai AI hotelleisakin tulee jättää tippiä, ihan saman työn ne tarjoilijat tekevätr kun ennekin ja siitä palvelustahan tippiä annetaan.
- rokkw
Mikähän siinä on, että monet eivät todellakaan anna tippiä jos ovat all inclusive hotellissa, ei kuulemma tule edes mieleen, että siellä pitäisi tippiä antaa. Puhun nyt suomalaisista, muun maalaisista en tiedä.
- Ei Tunisiaan
Djerbassa käynyt ja se riitti Tunisian näkemiseen. Kaveri kävi Sousse eikä sinne aio toista kertaa mennä. Molemmissa paikoissa likaista ja roskaista. Egpyti on siistimpi paikka ja etenkin paremi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428