Moikka!
Suunnitelmissa olisi matka Tunisiaan, mutta sitä ennen olisi mukava kuulla muiden matkaajien viimeaikaisia kokemuksia Tunisiasta. Minne päin Tunisiaa matkustitte, miten viihdyitte, ihmiset, nähtävyydet, yleinen tunnelma, yms! :)
Kokemuksia Tunisiasta
6
245
Vastaukset
- paljonmatkustellut
Oli kolmas kerta Soussessa 25 v. aikana. Oli käsittämätöntä ympäristön roskaisuus. Voin vain kuvitella kesähellettä ja sitä hauisevaa törkyä, kuolleita koiria aivan keskustan tuntumassa. Kauppiaiktten ainainen kusetus. All inclusive hotelleissa tipin kinuaminen. Voi olla , ettei neljättä kertaa Tunisiaan tule. Toki matkan hinta oli taas se joka ratkaisi.
- aalborg
Kerro minulle missä maassa eivät kauppiaat yritä kusettaa turisteja?
- aalborg
aalborg kirjoitti:
Kerro minulle missä maassa eivät kauppiaat yritä kusettaa turisteja?
Tarkoitin lähinnä köyhiä maita ,joihin kohdistuu massaturismia.
- Tipeistäkö taas
Tottakai AI hotelleisakin tulee jättää tippiä, ihan saman työn ne tarjoilijat tekevätr kun ennekin ja siitä palvelustahan tippiä annetaan.
- rokkw
Mikähän siinä on, että monet eivät todellakaan anna tippiä jos ovat all inclusive hotellissa, ei kuulemma tule edes mieleen, että siellä pitäisi tippiä antaa. Puhun nyt suomalaisista, muun maalaisista en tiedä.
- Ei Tunisiaan
Djerbassa käynyt ja se riitti Tunisian näkemiseen. Kaveri kävi Sousse eikä sinne aio toista kertaa mennä. Molemmissa paikoissa likaista ja roskaista. Egpyti on siistimpi paikka ja etenkin paremi paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193704Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72535Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82114- 371677
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581086Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For78933