sairaalassa ?
Miten vanhuksen kuolemaa nopeutetaan
15
291
Vastaukset
- ???????
Britanniassa vanhuksia lopetetaan kuin koiria.
- öhmannintopi
Olen ihan varma että jätetään hoitotoimenpiteitä tekemättä ja ei määrätä tehokkaita lääkkeitä.
Kyllä moni kuolee suorastaan nälkään ja vielä useampi janoon. Tavallaan eutanasiaa on harjoitettu jo kauan. - Eikääääää
Eikä ihan ilman syytä. Sitä paitsi, jos vanhus ei syö niin sitten ei syö ja kuolee nälkään.
- niin.
Juotetaan väkisin, liika juominen kerää nestettä keuhkoihin KUUME NOUSEE.
- Suomessa.
varastettiin verta ja sydän pysähtyi.
- nääääääääh
Ei vanhuksia voi väkisin syöttää/juottaa, jos niillä on yhtään enää elämää pääkopassa. Kyllä sen jokainen itse tuntee, onko nälkä tai jano. Vanhat kuolevat vanhuuteen yleensä, yrittäkää hyväksyä se.
- ....
Minä toivoisin että eutanasia laillistettaisiin sitä haluaville parantumattomasti sairaille vanhuksille. Itse omalta kohdaltani toivon hartaasti että ei tarvitsisi maata vaipoissa syötettävänä ja juotettavana. Kun Alzheimer tulee, se tulee jäädäkseen, toistaiseksi se on parantumaton, en halúaisi odottaa viimeisiä vaiheita, jos on pienikin järjen valo jäljellä autan itseni rajan yli jos noin käy.
Jokainen tehköön halunsa ja vakaumuksensa mukaan kuinka tahtoo. Vanhukset lisääntyvät koko ajan, mistä rahat hoitoon ja eläkkeisiin. - ???
....mistä rahat...?
sinäkö se tappaja lääkäri olet ? - JKLOIO
EI M ITEJNKÄÄN
- elämän puolesta
Ei tänne oo kukaan jääny koskaan,antakaamme luonnon tehdä tehtävänsä...kyllä taivaan isä korjaa pois kun aika on....................
- anitaateisti.
Taivaan isä korjasi tuhat alipalkattua ompelijaakin halpatuotantomaassa.
Me omahyväisyydessämme kuvittelemme olevamme erityisiä. Länsimainen ihminen on muka niin arvokas että hänen on kärsittävä viimeiseen hengenvetoon. Jos luonnonmukaisuudesta puhutaan, nykyisin hyvin harva eläisi ilman nykyaikaista lääkitystä kovin vanhaksi. - mielipide*
Olen ollut aika kiivas eutanasian kannattaja. Tänään yksi lukemani lause sai minut pysähtymään. En muista tarkkaan sanamuotoa, mutta viesti oli, "ihmisen perimmäinen tarve on eloon jääminen. Olen sen nähnyt kuinka sitkeästi ihminen pitää elämästään kiinni.
Ajattelin onko oikein jouduttaa kuolemaa... Mutta moni tahtoo eutanasian vastapainoksi sietämättömään loppuelämään. Ei mitenkään.Se olisi lain vastaista. Paremminkin nykyisin on trendi että hidastetaan.
- Suomi jäljessä
Eutanasi, armokuolema, olisi lempeä vaihtoehto sitä haluaville.
Nykyinen tilanne sallii laiminlyönnin, henkisen kidutuksen, hitaan tapon jne.
Parempi eutanasia kuin ne menetelmät mitkä ovat sallittuja tänä päivänä, vaikka eihän niitä tietysti myönnetä..... meillähän tehdään kaikki mahdollinen, että jokainen voisi mahdollisimman hyvin, jopa vanhat ja sairaat.... heistähän välitetään niin tavattomasti....HAH!
Huonosti ovat asiat esim liikuntakyvyttömillä vanhuksilla ellei omainen ota ohjia käsiinsä ja lopullisen vastuun kaikesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982