Miten vanhuksen kuolemaa nopeutetaan

vanhus.

sairaalassa ?

15

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

      Britanniassa vanhuksia lopetetaan kuin koiria.

    • öhmannintopi

      Olen ihan varma että jätetään hoitotoimenpiteitä tekemättä ja ei määrätä tehokkaita lääkkeitä.
      Kyllä moni kuolee suorastaan nälkään ja vielä useampi janoon. Tavallaan eutanasiaa on harjoitettu jo kauan.

    • Eikääääää

      Eikä ihan ilman syytä. Sitä paitsi, jos vanhus ei syö niin sitten ei syö ja kuolee nälkään.

    • niin.

      Juotetaan väkisin, liika juominen kerää nestettä keuhkoihin KUUME NOUSEE.

    • Suomessa.

      varastettiin verta ja sydän pysähtyi.

    • nääääääääh

      Ei vanhuksia voi väkisin syöttää/juottaa, jos niillä on yhtään enää elämää pääkopassa. Kyllä sen jokainen itse tuntee, onko nälkä tai jano. Vanhat kuolevat vanhuuteen yleensä, yrittäkää hyväksyä se.

    • ....

      Minä toivoisin että eutanasia laillistettaisiin sitä haluaville parantumattomasti sairaille vanhuksille. Itse omalta kohdaltani toivon hartaasti että ei tarvitsisi maata vaipoissa syötettävänä ja juotettavana. Kun Alzheimer tulee, se tulee jäädäkseen, toistaiseksi se on parantumaton, en halúaisi odottaa viimeisiä vaiheita, jos on pienikin järjen valo jäljellä autan itseni rajan yli jos noin käy.
      Jokainen tehköön halunsa ja vakaumuksensa mukaan kuinka tahtoo. Vanhukset lisääntyvät koko ajan, mistä rahat hoitoon ja eläkkeisiin.

    • ???

      ....mistä rahat...?
      sinäkö se tappaja lääkäri olet ?

    • JKLOIO

      EI M ITEJNKÄÄN

    • elämän puolesta

      Ei tänne oo kukaan jääny koskaan,antakaamme luonnon tehdä tehtävänsä...kyllä taivaan isä korjaa pois kun aika on....................

    • anitaateisti.

      Taivaan isä korjasi tuhat alipalkattua ompelijaakin halpatuotantomaassa.
      Me omahyväisyydessämme kuvittelemme olevamme erityisiä. Länsimainen ihminen on muka niin arvokas että hänen on kärsittävä viimeiseen hengenvetoon. Jos luonnonmukaisuudesta puhutaan, nykyisin hyvin harva eläisi ilman nykyaikaista lääkitystä kovin vanhaksi.

    • mielipide*

      Olen ollut aika kiivas eutanasian kannattaja. Tänään yksi lukemani lause sai minut pysähtymään. En muista tarkkaan sanamuotoa, mutta viesti oli, "ihmisen perimmäinen tarve on eloon jääminen. Olen sen nähnyt kuinka sitkeästi ihminen pitää elämästään kiinni.
      Ajattelin onko oikein jouduttaa kuolemaa... Mutta moni tahtoo eutanasian vastapainoksi sietämättömään loppuelämään.

    • Ei mitenkään.Se olisi lain vastaista. Paremminkin nykyisin on trendi että hidastetaan.

    • Suomi jäljessä

      Eutanasi, armokuolema, olisi lempeä vaihtoehto sitä haluaville.
      Nykyinen tilanne sallii laiminlyönnin, henkisen kidutuksen, hitaan tapon jne.
      Parempi eutanasia kuin ne menetelmät mitkä ovat sallittuja tänä päivänä, vaikka eihän niitä tietysti myönnetä..... meillähän tehdään kaikki mahdollinen, että jokainen voisi mahdollisimman hyvin, jopa vanhat ja sairaat.... heistähän välitetään niin tavattomasti....HAH!
      Huonosti ovat asiat esim liikuntakyvyttömillä vanhuksilla ellei omainen ota ohjia käsiinsä ja lopullisen vastuun kaikesta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe