Olen 18-vuotias opiskelija tyttö Tampereelta, Kaukajärveltä. Opiskelen tällä hetkellä lukiossa toisella vuosiluokalla.
Olen pirteä, aktiivinen ja tulen hyvin toimeen eri-ikäisten lasten kanssa. Kokemusta on kertynyt jonkinverran ollessani kolmen viikon työharjoittelu jaksolla päiväkodissa, sekä vahtiessani sukulaisten ja tuttujen lapsia. Myös kotitöiden teko, esimerkiksi siivoaminen onnistuu, sillä olen useana (4) vuonna ollut kesä-/iltatöissä siivousfirmassa. Tulen toimeen myös lemmikkien kanssa, sillä omistan itse koiran.
Minulla on ajokortti sekä auto joten liikkuminen paikasta toiseen on helppoa, mutta toivoisin työn sijaitsevan mieluiten Tampereen seudulla.
Etsin vakituista lastenhoitopaikkaa erityisesti kesälle 2013 (kesä-elokuu), mutta olen kiinnostunut myös satunnaisista tehtävistä viikonloppuisin ennen ja jälkeen koulun kesäloman.
Jos sinulla on tarvetta lastenhoitajalle ja kiinnostuit, kysy minun tai ilmoita s.postisi ja ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan lisää!
Tarjolla lastenhoitaja Tampereelta
heiniah
1
84
Vastaukset
- heiniah
[email protected] Yhteydenotot tähän osoitteeseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185