Opiskelen ammattikoulussa ja nyt viimeinen vuosi menossa ja työharjoittelua ollut tammikuusta asti, kestää toukokuun loppuun.
Eli firmassa jossa olen harjoittelussa ei ole kummoisesti hommia tällähetkellä, jotenka he sanoivat minulle ettei tarvitse tulla tällä viikolla ollenkaan töihin.
Kysymys kuuluukin miten käy valmistumiseni suhteen tämmöisen/tämmöisten takia, vaikuttaako nämä poissaolot valmistumiseen vaikka ne periaatteessa ovat "luvallisia", pitäisikö minun tässä vaiheessa vaihtaa harjoittelupaikkaa työn puutteen takia? Osaisikohan joku vastata mitä tämmöisessä tilanteessa pitäisi tehdä... Kiitos!
Työharjoittelu, miten toimin tässä tilanteessa?
4
297
Vastaukset
- 2212sss
Heti soitto opettajalle ja juttele sen kanssa. Työharjoittelu kun on pakko suorittaa niin se kannattaa suorittaa paikassa missä oppii tai pääsee edes näkemään sitä duunii.
Itsekin maaliskuun alusta ollut harjoittelussa ja eipä ole mitään erikoista ole päässyt tekemään, mutta aina kun näkee jotain uutta niin sitä kysyy parilta ja näin oppii uutta mitä ei koulussa pääse näkemään. - Harjoittelija_
Kiitos vastauksestasi! Voikohan tämä vaikuttaa valmistumiseeni kun on ollut näitä "vapaapäiviä", tosin ainoastaan työpaikan käskystä?
- elämän ohjeita
Vaiha firmaa ja äkkiä! Näyttäis siltä että et tule saamaan myös töitä siitä firmasta kun valmistut. Oot tyhjän päällä kun valmistut ja kokemuksesta sanon että siitä seuraa vaan työttömyys. Työnantajat ovat paskoja ihmisiä! Ne ei kato hyvällä kun tietävät että olet ollut juuri harjoittelussa etkä saanut sieltä työpaikkaa. Ne ajattelee että olet huono työntekijä eikä niillä käy mielessäkään että firma ei pystyisi työllistämään. Mutta onpahan hyvä syy hakeutua jatko-opiskelemaan. Itse olin puol vuotta juurikin kyseisen asian takia työttömän ja suhteilla pääsin ihan eri alan hommiin jossa olin kuukauden jonka jälkeen lähdin inttiin. Pysy myös erossa vuokrafirmoista niillä ei saa kun pilattua chancet päästä töihin.
- 8547961
Olet työharjoittelussa n. 4kk, tuo yksi viikko ei heilauta suuntaan tai toiseen. Pidä lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977