Niin, että pitääköhän hommata jokin "mac-versio" erikseen..?
AutoCad macilla
9
869
Vastaukset
- MacFinn
Pitää hommata jokin Mac-versio, mutta ei AutoCadia. Vaihtoehtoja on useita. Valitse sopivin.
- Asafoetida
mutta riippuen siitä mitä tekee, Macille voi olla AutoCADia paljon parempia ohjelmia tarjolla.
Jotkut kuulemma käyttävät AutoCADia Virtual PCn alla, mutta sitä on hiukan vaikea suositella kokopäivähommaan.- kartsa
Mä käytän ainakin tota ohjelmaa, ja hyvin olen pärjännyt sillä!
- Repe Ruutikallo
kartsa kirjoitti:
Mä käytän ainakin tota ohjelmaa, ja hyvin olen pärjännyt sillä!
sillä? Onko sulla uusin versio? Mitä sillä pystyy tekemään?
Meinaan, että jos joskus oikeasti uhraisi aikaansa opetteluun. Vaikuttaa kyllä lupaavalta paketilta etenkin lisukkeineen (WildTools ym.).
- Jeternal
No, eipä tarvinnu maccia sitte ostaa. En millään jaksa/ ole aikaa ruveta opiskeleen muita ohjelmia..
- Repe Ruutikallo
Myönnä pois, kyllä sä tiesit että Macin Autocad on Autodeskillä vasta suunnitteilla. Pääsit muka nokkimaan yleisesti tunnetusta asiasta. Toivottavasti muistat pitää virusimurin suojaukset kunnossa tai mieluummin nettitöpselin irki...
- Jorma
Minä käytän Archi-Cad ohjelmaa rakennussuunnitteluun. Onhan se kallis, mutta todella helppokäyttöinen. Kymmenvuotias poikanikin osaa käyttää sitä.
Toinen vaihtoehto on Mini-Cad. Olis muuten myynnissä tarpeettomana - Repe Ruutikallo
Jorma kirjoitti:
Minä käytän Archi-Cad ohjelmaa rakennussuunnitteluun. Onhan se kallis, mutta todella helppokäyttöinen. Kymmenvuotias poikanikin osaa käyttää sitä.
Toinen vaihtoehto on Mini-Cad. Olis muuten myynnissä tarpeettomananyt osaavat mitä vaan..:)
Minicad taitaa olla kovin vanha, sillä jo vuosia sen nimi on ollut VectorWorks. Vanhempaan Maciin silti pätevä softa.
Olisko ollut versioon 7 MiniCad ja siitä eteennpäin VW. Nyt on versio 11 menossa... - taligent
Repe Ruutikallo kirjoitti:
nyt osaavat mitä vaan..:)
Minicad taitaa olla kovin vanha, sillä jo vuosia sen nimi on ollut VectorWorks. Vanhempaan Maciin silti pätevä softa.
Olisko ollut versioon 7 MiniCad ja siitä eteennpäin VW. Nyt on versio 11 menossa...AutoCAD on kyllä alunperin Mac-ohjelma, jolle alustalle se siirtyi 1980-luvulla minitietokoneista. Windowsille se tuli jälkijunassa. Tällöin Mac-käyttäjistä oli iso osa jo siirtynyt ArchiCADiin joka on toisen sukupolven suunnittelijakeskeinen ohjelmisto verrattuna AutoCADin insinööri-näkökulmaan. Siksi panivat Mac-version pussiin, saattavat kyllä avata sen vielä, puhutaan.
Luulen myös että jos alkuperäisellä kyselijällä on 40 000 markan AutoCAD niin tämä web-foorumi on aika outo paikka kysellä Macversiota. Luulisi vähiitäismyyjän tuohon hintaan tarjoavan tarvittavaa infoa. Eli: trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758