Eli siis uskaltaako ihan kesärenkailla lähteä..?
Onko Pohjois-Norjan tiet sulat Juhannuksen aikoihin?
4
883
Vastaukset
- Aurattu on
On, mutta aina voi sataa vaikka räntää...
- Norge-fani
Korkealla vuoristossa saattaa olla tiellä lunta paikoitellen vielä kesälläkin, varmimmin lunta ei ole loppukesästä. (Wikipediasta lainattu)
Itse olen ollut Pohjois-Norjassa heinä-elokuussa. Heinäkuun lopussa tuli lunta ja jäätä tuulen mukana joten saa varautua kyllä huonoihinkin keleihin Juhannuksen aikoihin. - ajeltu on
Olen käynyt kauan sitten juhannuksen jälkeisellä viikolla Pohjois-Norjassa. Ajettiin Enontekiöltä Kautokeinon kautta Altaan, sieltä Hammerfestiin ja edelleen Lakselvin ja Karasjoen kautta takaisin Suomeen.
Silloin ei ollut mitää keliongelmia, vaikka juhannusviikolla oli Suomen Lapissakin vielä tullut lunta ja heti juhannuksen jälkeenkin oli joku kylmä yö ( 5 astetta?). Kannattaa varautua aikataulun puolesta sääyllätyksiin, niin ei tule ongelmia.
Tuskin tarvitsee takakonttia täyttää talvirenkailla tai pistää niitä alle reissun ajaksi. - Alpine78
Kesäkuun alussa kävimme Pohjois-Norjassa 2012, eikä ollut kesärenkaiden kanssa ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799