näkeekö mulle oikeestaan kukaan?

avomaan mansikkatar

en o saanut vastausta,nollaa on näytänyt.tai mun kysymykset on siten olleet sellaisia kogreettisia,ettei voi vastata liirumia-eli kuka oivallat näkeväsi,mitä näet tapahtumaketjuina minulle,erittäin erikoiselle naiselle,joka ei ole innostunut avioelämästä tai siis kyllästyn helposti ihmisiin ja suhdeleikkeihin,ne eivät ole vaan mun elämään tarkoitettuja.ottajia olisi,mutta kun ei kolahda niin ei...olen levoton aina ollut ja suhteeni ovat sellaisia avojuttuja jossa ei lupailla,mut pidetään kii...

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinulla on kilpailijatar, joka käsittelee rahaa erittäin hölläkätisesti. hän on yksinäinen nainen.
      sanon kilpailijatar siksi, että te ette oikein voi sietää toisianne. ja kuitenkin olette kiinnostuneita toistenne tekemisistä.

      sinulla on oma roolisi, millä vaikutat ympäristöösi. menneessä sinulla oli varakas kaveri, hänellä on nyt uusi nainen.
      sanoisin, että toivot varakasta muutosta elämääsi, olisit valmis vaihtamaan paikkakuntaakin tilanteen niin salliessa. mutta hyvä fyysinen suhde menee kuitenkin aina varallisuuden ohitse.

      erikoinen uskontoon tai uskomuksiin liittyvä, mystinen kirjallisuus saa sinut pauloihinsa. se saattaa sivuta työelämääsi, ainakin tulevassa.

      t. Keskiyö

    • avomaan mansikkatar

      kiitokset katsannosatas.mut miks ihmeessä joku kilpaijatar jaksaa musta kiinnostua,ehkä tiedostan eukon..emme pidä ,mut emme tunnekaan toisiamme,tiedetään vaan.mites näet keväään tapahtumia.mua kiinnostaa astrologia,ym mystiikat.luen.ja näen toisinaan mystisiä unia....miksi mä vihastutan naisia---en halua kilpailla kenenkään kanssa,takia...olen aika johtotyyppi ,haittakse vastaavaa luonteisia...

    • no niin.

      Hei,

      Mainostit tuossa alkuperäisessä tekstissäsi että kysmyksesi ovat niin konkreettisia, ettei voi vastata liirumia. Mutta mikä se sinun konkreettinen kysmyksesi nyt sitten oli?Että odotat meidän näkevän kuin tapahtumaketjuna (filminä?) sulle sun elämästä kaikkea jänskää? Get real.

      Olet lyhytjännitteinen oman tien kulkija. Kyllästyt helposti mutta myös saat aikaan melko helpolla vaivalla paljon. Opettele kuuntelemaan myös muita sen sijaan että puuskutat eteenpäin kuin höyryveturi.

      Jos olisit syntynyt toiseen aikakauteen ja mieheksi olisit varmaan joku kuumakalle taistelijatataari.

    • et vastannat

      kysymys -mitä näet-no more.tunnen itseni,elikä mitä sä näät

    • älä jaksa hei

      kylläpäs vastasitkin naiivisti.en odota mitään jänskää,sellaistahan mun elämä on jo ilman jännän odotteluakin.onkos siinä jotain vikaa että olen tällanen kun olen? sittenkö on hyvä jos kirjoitan että olen akateemisesti koulutettu,työssä käyvä hillitty,ujohka romanttinen söpö neitokaine? elämäni uljas prinssi vaan hukassa,joten sinä jännä tarinan kertojana ,harhaoppinut satusetä kerro mitä näet? halkean jännityksestä,koska elän niin kontrlloitua,kiltin näköistä elämäää ,siloitltua erootitinta elämää....koska olen ikinetsyt ja kiltti arka harmaahiirukainen joka nättinä ja nöyränä jalat ristissä odottaa satusedän jännää ennustuskertointa-?

    • good luck.

      Ei sulle kukaan uskalla vastata kun sä heti näköjään suutut ja alat haukkumaan jos vastaus on sun mielestä huono. ei tuossakaan saamassasi vastauksessa mitään niin hirmu pahaa ollu että pitää sulle vastaavan silmille hyppiä.

      oota muiden (uusia) tulkintoja, äläkä takerru haukkumaan vastauksia, että kylläpä vastasitkin naiivisti,tai nimittelet satusediksi vaikka itte täällä vastauksia vonkaat eiks niin, siis haukut vastauksia jotka ottaa sua päähän. Miks kyselet jos et kuitenkaan kestä ottaa vastaan mitään koska olet herkkä.

      Täällä on paljo vastaajia, oota seuraavaa.
      Ehkä tulee parempi vastaaja,ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe