en o saanut vastausta,nollaa on näytänyt.tai mun kysymykset on siten olleet sellaisia kogreettisia,ettei voi vastata liirumia-eli kuka oivallat näkeväsi,mitä näet tapahtumaketjuina minulle,erittäin erikoiselle naiselle,joka ei ole innostunut avioelämästä tai siis kyllästyn helposti ihmisiin ja suhdeleikkeihin,ne eivät ole vaan mun elämään tarkoitettuja.ottajia olisi,mutta kun ei kolahda niin ei...olen levoton aina ollut ja suhteeni ovat sellaisia avojuttuja jossa ei lupailla,mut pidetään kii...
näkeekö mulle oikeestaan kukaan?
6
66
Vastaukset
Hei
sinulla on kilpailijatar, joka käsittelee rahaa erittäin hölläkätisesti. hän on yksinäinen nainen.
sanon kilpailijatar siksi, että te ette oikein voi sietää toisianne. ja kuitenkin olette kiinnostuneita toistenne tekemisistä.
sinulla on oma roolisi, millä vaikutat ympäristöösi. menneessä sinulla oli varakas kaveri, hänellä on nyt uusi nainen.
sanoisin, että toivot varakasta muutosta elämääsi, olisit valmis vaihtamaan paikkakuntaakin tilanteen niin salliessa. mutta hyvä fyysinen suhde menee kuitenkin aina varallisuuden ohitse.
erikoinen uskontoon tai uskomuksiin liittyvä, mystinen kirjallisuus saa sinut pauloihinsa. se saattaa sivuta työelämääsi, ainakin tulevassa.
t. Keskiyö- avomaan mansikkatar
kiitokset katsannosatas.mut miks ihmeessä joku kilpaijatar jaksaa musta kiinnostua,ehkä tiedostan eukon..emme pidä ,mut emme tunnekaan toisiamme,tiedetään vaan.mites näet keväään tapahtumia.mua kiinnostaa astrologia,ym mystiikat.luen.ja näen toisinaan mystisiä unia....miksi mä vihastutan naisia---en halua kilpailla kenenkään kanssa,takia...olen aika johtotyyppi ,haittakse vastaavaa luonteisia...
- no niin.
Hei,
Mainostit tuossa alkuperäisessä tekstissäsi että kysmyksesi ovat niin konkreettisia, ettei voi vastata liirumia. Mutta mikä se sinun konkreettinen kysmyksesi nyt sitten oli?Että odotat meidän näkevän kuin tapahtumaketjuna (filminä?) sulle sun elämästä kaikkea jänskää? Get real.
Olet lyhytjännitteinen oman tien kulkija. Kyllästyt helposti mutta myös saat aikaan melko helpolla vaivalla paljon. Opettele kuuntelemaan myös muita sen sijaan että puuskutat eteenpäin kuin höyryveturi.
Jos olisit syntynyt toiseen aikakauteen ja mieheksi olisit varmaan joku kuumakalle taistelijatataari. - et vastannat
kysymys -mitä näet-no more.tunnen itseni,elikä mitä sä näät
- älä jaksa hei
kylläpäs vastasitkin naiivisti.en odota mitään jänskää,sellaistahan mun elämä on jo ilman jännän odotteluakin.onkos siinä jotain vikaa että olen tällanen kun olen? sittenkö on hyvä jos kirjoitan että olen akateemisesti koulutettu,työssä käyvä hillitty,ujohka romanttinen söpö neitokaine? elämäni uljas prinssi vaan hukassa,joten sinä jännä tarinan kertojana ,harhaoppinut satusetä kerro mitä näet? halkean jännityksestä,koska elän niin kontrlloitua,kiltin näköistä elämäää ,siloitltua erootitinta elämää....koska olen ikinetsyt ja kiltti arka harmaahiirukainen joka nättinä ja nöyränä jalat ristissä odottaa satusedän jännää ennustuskertointa-?
- good luck.
Ei sulle kukaan uskalla vastata kun sä heti näköjään suutut ja alat haukkumaan jos vastaus on sun mielestä huono. ei tuossakaan saamassasi vastauksessa mitään niin hirmu pahaa ollu että pitää sulle vastaavan silmille hyppiä.
oota muiden (uusia) tulkintoja, äläkä takerru haukkumaan vastauksia, että kylläpä vastasitkin naiivisti,tai nimittelet satusediksi vaikka itte täällä vastauksia vonkaat eiks niin, siis haukut vastauksia jotka ottaa sua päähän. Miks kyselet jos et kuitenkaan kestä ottaa vastaan mitään koska olet herkkä.
Täällä on paljo vastaajia, oota seuraavaa.
Ehkä tulee parempi vastaaja,ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970