Chromium

kar-ha

Saako CentOS:ään chromium selainta. Chromiumin sivulta en löytänyt.

9

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torsti.tuomainen
      • 8 + 3

      • 8 + 3 kirjoitti:

        >>Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.>>

        Sorry. Taisi mennä sekaisin Chrome ja Chromium.
        Google Chrome ei enää tarjoa versiota RedHat: -jakeluille. Eikä mm. Fedora tarjoa Chromiumia virallisista lähteistä.
        Mutta kukapa noita kaipaa, kun tuettuja selaimia on pilvin pimein.
        http://linux.slashdot.org/story/13/02/11/1452259/rhel-6-no-longer-supported-by-google-chrome

        Kiitti linkistä mutta en osannut asentaa tästä viimeisestä linkisä. Enkku aika huono


      • 89y
        8 + 3 kirjoitti:

        >>Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.>>

        Sorry. Taisi mennä sekaisin Chrome ja Chromium.
        Google Chrome ei enää tarjoa versiota RedHat: -jakeluille. Eikä mm. Fedora tarjoa Chromiumia virallisista lähteistä.
        Mutta kukapa noita kaipaa, kun tuettuja selaimia on pilvin pimein.
        http://linux.slashdot.org/story/13/02/11/1452259/rhel-6-no-longer-supported-by-google-chrome

        ""Mutta kukapa noita kaipaa!!

        Etkö pönttö osaa lukea, että aloittaja niitä kaipaa.


      • Anonyymi
        89y kirjoitti:

        ""Mutta kukapa noita kaipaa!!

        Etkö pönttö osaa lukea, että aloittaja niitä kaipaa.

        Taidat olla latvalaho Ubuntun käyttäjä.


    • Anonyymi

      Chromium Versio 76.0.3809.87 joka päivitty Linux käyttäjillä, ei tue kaikkia aiempien versioiden CSS määrityksiä, esimerkkinä:

      <div id="chartContainer" style="height: -webkit-fill-available; width: 100%;"></div>

      Näyttää div lohkon samoin kuin sitä ei olisikaan määritelty käyttämään kaikki vapaa tila div lohkolle.

      • Anonyymi

        Mahtaako ketään mahdollista CentOS asentajaa kiinnostaa mitä se ei tue.

        Kannattaa mieluummin aina katsoa mitä tukee.
        chromium (76.0.3809.100) taitaa löytyä pakettivarastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako ketään mahdollista CentOS asentajaa kiinnostaa mitä se ei tue.

        Kannattaa mieluummin aina katsoa mitä tukee.
        chromium (76.0.3809.100) taitaa löytyä pakettivarastosta.

        Tämä oli sen vuoksi mainitsemisen arvoinen että tähän versioon asti (-webkit-fill-available) toimi, nyt se sitten jäi pois, miksiköhän.

        Esimerkki, jossa kaavio aiemmin oli koko ikkunan kokoinen, meni tällaiseksi kun ei enää toteuta tuota määrittelyä: https://s3.gifyu.com/images/Tietotekniikka.html---Chromium_057.png


    • Anonyymi

      Totta kai saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe