Saako CentOS:ään chromium selainta. Chromiumin sivulta en löytänyt.
Chromium
9
434
Vastaukset
- torsti.tuomainen
Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.
http://wiki.centos.org/AdditionalResources/Repositories/GoogleYumRepos
http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=chromium- 8 + 3
>>Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.>>
Sorry. Taisi mennä sekaisin Chrome ja Chromium.
Google Chrome ei enää tarjoa versiota RedHat: -jakeluille. Eikä mm. Fedora tarjoa Chromiumia virallisista lähteistä.
Mutta kukapa noita kaipaa, kun tuettuja selaimia on pilvin pimein.
http://linux.slashdot.org/story/13/02/11/1452259/rhel-6-no-longer-supported-by-google-chrome 8 + 3 kirjoitti:
>>Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.>>
Sorry. Taisi mennä sekaisin Chrome ja Chromium.
Google Chrome ei enää tarjoa versiota RedHat: -jakeluille. Eikä mm. Fedora tarjoa Chromiumia virallisista lähteistä.
Mutta kukapa noita kaipaa, kun tuettuja selaimia on pilvin pimein.
http://linux.slashdot.org/story/13/02/11/1452259/rhel-6-no-longer-supported-by-google-chromeKiitti linkistä mutta en osannut asentaa tästä viimeisestä linkisä. Enkku aika huono
- 89y
8 + 3 kirjoitti:
>>Chromen ainakin saa, mutta aitoa Chromiumia voi yrittää asentaa Red Hatin paketista.>>
Sorry. Taisi mennä sekaisin Chrome ja Chromium.
Google Chrome ei enää tarjoa versiota RedHat: -jakeluille. Eikä mm. Fedora tarjoa Chromiumia virallisista lähteistä.
Mutta kukapa noita kaipaa, kun tuettuja selaimia on pilvin pimein.
http://linux.slashdot.org/story/13/02/11/1452259/rhel-6-no-longer-supported-by-google-chrome""Mutta kukapa noita kaipaa!!
Etkö pönttö osaa lukea, että aloittaja niitä kaipaa. - Anonyymi
89y kirjoitti:
""Mutta kukapa noita kaipaa!!
Etkö pönttö osaa lukea, että aloittaja niitä kaipaa.Taidat olla latvalaho Ubuntun käyttäjä.
- Anonyymi
Chromium Versio 76.0.3809.87 joka päivitty Linux käyttäjillä, ei tue kaikkia aiempien versioiden CSS määrityksiä, esimerkkinä:
<div id="chartContainer" style="height: -webkit-fill-available; width: 100%;"></div>
Näyttää div lohkon samoin kuin sitä ei olisikaan määritelty käyttämään kaikki vapaa tila div lohkolle.- Anonyymi
Mahtaako ketään mahdollista CentOS asentajaa kiinnostaa mitä se ei tue.
Kannattaa mieluummin aina katsoa mitä tukee.
chromium (76.0.3809.100) taitaa löytyä pakettivarastosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako ketään mahdollista CentOS asentajaa kiinnostaa mitä se ei tue.
Kannattaa mieluummin aina katsoa mitä tukee.
chromium (76.0.3809.100) taitaa löytyä pakettivarastosta.Tämä oli sen vuoksi mainitsemisen arvoinen että tähän versioon asti (-webkit-fill-available) toimi, nyt se sitten jäi pois, miksiköhän.
Esimerkki, jossa kaavio aiemmin oli koko ikkunan kokoinen, meni tällaiseksi kun ei enää toteuta tuota määrittelyä: https://s3.gifyu.com/images/Tietotekniikka.html---Chromium_057.png
- Anonyymi
Totta kai saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449