Heippa!
Mielessäni pyörii ystäväni luotettavuus. Voiko häneen tosiaan luottaa? Sanoo olevansa rehellinen, mutta satutanko lopulta vain itseäni?
Kyseessä siis mieshenkilö. Minä olen tumma skorpparinainen.
Ehtisikö joku ennustamaan?
2
67
Vastaukset
Hei
ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että skorpioni epäilee ja vainuaa aina kaikkea :-)
eikä ole kyllä skorpioni usein väärässäkään vaistoineen!
mies on kyllä aika myrskyinen luonne, hänen sisällään kiehuu ja kuplii ajoittain. jos kysymys on talokaupoista tai muuten kiinteistöistä, silloin tässä on kaikki luottamus ja pelisilmä paikallaan.
sinä aivan vähän toivot, että saisit hänet kiinni "itse teosta". näen teidät lähekkäin, mutta selät vastakkain, teitä molempia ympäröi hyvät energiat.
tulee tieto erittäin hyvästä asuntokaupasta, mihin löytyy loistava rahoitus mahdollisuus.
vaikket kysynytkään taloista, niitä vilisee minulle kuin junanvaunuja....
t. Keskiyö- Sinisilmäinen?
Kiitos paljon. Talokaupat ei ihan vielä ole ajankohtainen asia, mutta ehkä hieman myöhemmin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589