Koko palsta kun kerran on täynnä ulkonäkökeskusteluita nii pistetäänpä vielä yksi! Ite siis oon blondi 16-v poika. Ja siis niin mitä mieltä suurin piirtei saman ikäset tytöt on mieltä? Onko blondit pojat huonomman, paremman vai yhtä hyvän näköset hiukset? Ps. vihaan sanaa blondi, vaikka käytänki sitä koko ajan
Blondit pojat?
8
1343
Vastaukset
- tyttö 15
mitä väliä sillä hiusten värillä on? tällä hetkellä olen yhdessä brunetin kanssa, mutta olen kyllä blondeihinki ollu joskus ihastunu.
- Tyttö
Onko ihan blondit vaiko hiekan väriset
- Kysyn vaa
Blondit, pienenä oli ihan valkoset
- ..tyttö96..
Blondit on hyvät. Tulee heti jotenki lempeempi vaikutelma, mistä lie johtuu. On tummatkin tietysti kivat, ja loppujen lopuksi ei sillä hiusten värillä niin väliä ole kun kunnolla ihastuu. Oon ollut ihastunut sekä tummiin että blondeihin.
Oon ite tämmönen keskiruskea (en siis värjää) ja mulle ainkaan ei oo juuri väliä josko pojan hiukset on tummat tai vaaleat. (Paitsi nyt tietysti sanoisin että blondit on paremmat, koska oon ihan umpikusessa yhteen semmoseen.. :D) - Anonyymi
Oon brune
- Anonyymi
Söpöt mun mielest :3
- Anonyymi
Mä rakastan blondeja poikia😍😍
- Anonyymi
Blondit on komeimpii mun mielestä:)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875