Koko palsta kun kerran on täynnä ulkonäkökeskusteluita nii pistetäänpä vielä yksi! Ite siis oon blondi 16-v poika. Ja siis niin mitä mieltä suurin piirtei saman ikäset tytöt on mieltä? Onko blondit pojat huonomman, paremman vai yhtä hyvän näköset hiukset? Ps. vihaan sanaa blondi, vaikka käytänki sitä koko ajan
Blondit pojat?
8
1512
Vastaukset
- tyttö 15
mitä väliä sillä hiusten värillä on? tällä hetkellä olen yhdessä brunetin kanssa, mutta olen kyllä blondeihinki ollu joskus ihastunu.
- Tyttö
Onko ihan blondit vaiko hiekan väriset
- Kysyn vaa
Blondit, pienenä oli ihan valkoset
- ..tyttö96..
Blondit on hyvät. Tulee heti jotenki lempeempi vaikutelma, mistä lie johtuu. On tummatkin tietysti kivat, ja loppujen lopuksi ei sillä hiusten värillä niin väliä ole kun kunnolla ihastuu. Oon ollut ihastunut sekä tummiin että blondeihin.
Oon ite tämmönen keskiruskea (en siis värjää) ja mulle ainkaan ei oo juuri väliä josko pojan hiukset on tummat tai vaaleat. (Paitsi nyt tietysti sanoisin että blondit on paremmat, koska oon ihan umpikusessa yhteen semmoseen.. :D) - Anonyymi
Oon brune
- Anonyymi
Söpöt mun mielest :3
- Anonyymi
Mä rakastan blondeja poikia😍😍
- Anonyymi
Blondit on komeimpii mun mielestä:)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962345Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221824Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241592Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161280- 821274
- 1271179
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135909"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48898Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80826