ketä menossa? millon? matkakokemuksii??
Ibiza 2013
5
410
Vastaukset
- Mävain
Heinä-elo vaihteessa kaverin kanssa sinne niin, ekaa kertaa tosin
- Ekiku
Miten sinne pääsee parhaiten Palman kaupungista laivalla/isolla veneellä? Tuskin sinne kuitenkaan tulee muuten koskaan mentyä. Mistä kohdasta Palman kaupungin satamaa iso vene/laiva lähtee, paljon maksaa (onko liput ostettava etukäteen), miten usein lähtee aamulla? Reissun oltava ehdottomasti omatoimi matka ei mikään yhden päivän järjestetty ostosmatka jollaisella olimme vuosi sitten Roodoksen kaupungista Turkin puolella Marmariksessa. Eli vastaavanlainen matka kun Tallinnan päivämatka Stadista meno aamulla, illalla takas ja matkustajat saavat itse mennä paikanpäällä minne lystää kunhan tulevat sovittuun paluuaikaan takas satamaan/laivaan. Samoin mikä on Ibizan satama/kaupunki jonne paatti saapuu vai onko niitä valittavissa useita? www-sivut olisi kivat :-)
- 23aa
Tässä linkki laivamatkaan Ibizalle, linkissá näkyy myös laivan reitti.
http://www.directferries.co.uk/balearia.htm
Kannattaa katsoa myös lentolippujen hintaa,matka voi tulla halvemmaksi lentämällä. - Ville H.
ibizalle lähtö tj 4!!! äiäiäiiäiäiäiäiäiäiäiääiäiääiäi
- adsfgh
Pääseekö ibizan puolella alaikäiset (17v) klubeihin yms tosta vaan? Ollaan kaverin kaa lähdössä Mallorcalle ja houkuttelis hirveesti käydä tsekkaa tuo ibiza samalla, joten onks tää käytännössä mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882