Arokai- keskustelu

Arokai fani

HUOM: peli ei ole ilmestynyt vielä, mutta siitä on saatavilla demo:
http://browse.deviantart.com/art/The-Arokai-Canine-Editor-PUBLIC-RELEASE-1-0-277846891

Eli tein arokaille oman keskustelun, saa puhu vapaasti kaikkeen arokaihin liittyvään.

Eli nille jotka ei tiedä kyseistä peliä:
Arokai on feral heartin tapainen peli, jossa voit luoda oman hahmosi. Hahmosi voi olla joko Koiraeläin, Kissaeläin, Karhu, Pöllö, Aarnikotkan tapainen olento, tai lohikäärme. Pelitulee olemaan online peli, joten voit pelailla siellä ystäviesi kanssa. Chat tulee olemaan kai samankaltainen kuin feralissa.

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halenoo

    • Arokai fani

      En itse tiedä milloin peli tulee, mutta olen kuullut monia huhuja että tämän vuoden loppu puolella tulisi ainakin valmiiksi se koiraeläin.
      Mutta nekin ovat vain huhuja. Peliähän on tehty jo noin 4 vuotta, joten en ihmettelisi jos peli tulisikin vasta ensi vuonna.

      Mutta eräs pelin tekiöistä on laittanut pari animaatio testiä tubeen, eli veikkaan että se koiraeläin on saatu jo melko valmiiksi.

      http://www.youtube.com/user/ChewyShus/videos

      • halenoo

        Kiitos tästä tiedosta ja noista videoista :))
        Miks ihmees tos on Rattata pokemon xD
        Kuuluuks seki tähä pelii jotenkin vai onko se vaa tehty?
        Tykkäsin eniten pöllöstä. Kävely ja vihaisesta videosta siis


    • ...

      Peli vaikuttaa tosi mahtavalta, odotan innolla että se jo tulisi valmiiksi!! Kauanhan siinä menee, mutta hyvä että tehdään huolellisesti, että olisi mukavampi pelata. Toivottavasti siinä tulee olemaan vähemmän ongelmia kuin FeralHeart:ssa...

      En osaa päättää millä eläimellä haluaisin pelata - kaikki on todella upeita! Pöllöt, peurat/hirvet, koira- ja kissaeläimet... En tosiaan malta odottaa! :))

    • Toivon2

      siitä ei oo viel tietoo et millon se tulee... mut toivotaan et se tulee pian :)

    • tietämättömät

      niin ja voit olla myös peura..

    • chuworau

      löysin itse kyseisen pelin olisikohan ollut vuonna 2011 loppupuolella, kun tästä alettiin puhumaan. On sanottu että tulee valmiiksi 2012 alussa, 2012 lopussa, 2013 alussa jne.. musta tuntuu että sitten kun peli tulee, saatavilla demoversioita mutta kyseinen peli maksaa itse :)

      • Arokai fani

        Peli tulee kylläkin olemaan täysin ilmainen, vaikkain pelin tekiät ottavatkin lahjoituksiakin vastaan.


    • kiriams

      Minä olen saanut sellasen tiedon että peli julkaistaisi vuoden 2014 Heinäkuussa u.u

    • JEEEKOHTASETULEE

      JEEEEEEEJEJEJE WOUWOO SALLAMAARIAAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe