Vähän sivuaa palstan aihetta, mutta olin tosiaankin yhteensä 26 työpäivää työharjoittelussa, ja päivän aikana kilometrejä tuli 26, eli 26 päivän aikana yhteensä 676km
Kuulin, että kelalta pitää ne matkakorvaukset hakea, mutta katselin kelan matkakorvaus sivua, ja siellä puhuttiin vain esim sairaalamatkojen korvauksista, ei ollut mitään mainintaan työmatkojen matkakorvauksista?
Kaipaisin apua, että mistä löytyy tuo oikea hakukaavake, tässä jo jonkin aikaa etsinyt, mutta ei tunnu löytyvän mistään.
Matkakorvausten hauasta
1
1444
Vastaukset
- OP100
Löysin ratkaisun itse, piti vain hieman eri sanoilla hakea tätä googlesta.
Jos joku joskus myöhemmin kaipaa apua tämän asian tiimoilta, niin palkattoman työssäoppimisjakson ajalta haetaan matkakorvauksia koulumatkatuki hakemuksella(huom! matkaa tulee olla vähintään 10km yhteen suuntaan)
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/211108142328AK?OpenDocument
Tuossa linkki kyseiseen hakemukseen, joko tulostat sen tuosta(yhteensä 3 lappua) tai käyt pyytämässä kelalta koulumatkatuen hakemuslappuja. Kun olet täyttänyt omat tietosi, työssäoppimispaikan tiedot, sekä laittanut kilometrit, niin toimita kaikki 3 lappua oman ammattikoulusi opintotoimistoon. Itse tein sen virheen, että en hakenut sitä ennen kun TOP-jakso alkoi, joten menee nyt pitempään odotellessa, käsittääkseni Kelalla menee suunnilleen kuukausi aikaa käsitellä noita hakemuksia, eli jos olisin laittanut hakemuksen jo ennen TOP-jakson alkua, rahat olisivat jo tulleet minulle, eli muista aina laittaa matkakorvaus hakemus ennen kun varsinainen TOP-jakso alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818